Proberen aandacht te krijgen door BN'ers te terroriseren, ikseg ikhou drfan. Tenminste wél bij gepeupel als Albert Verlinde.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:47 schreef Copycat het volgende:
En wederom een loseractie van deze fatso.
Voor een nieuw programma. Yeah right
mental image... go... awayquote:Op woensdag 7 april 2010 13:45 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Had het stoerder gevonden als hij met zijn broek op zijn enkels zelf in de tuin bezig zou zijn geweest. Ik ben echter wel blij dat het bijbehorende beeld me bespaard is gebleven.
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:50 schreef HugoBaas het volgende:
Albert is een sukkel, maar die terror Jaap haat ik nog meer.
Wat een druiloor
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:55 schreef tho_Omas het volgende:
Waar moet dat programma op komen dan? Die zender van Johan Vlemmmix? Daar kijken misschien 10 verstandelijk gehandicapten naar. en een handje vol RLS-ers. (Ik voel een overlap)
Ja... de basis van FOK! zeg maar, zo'n RLSquote:Op woensdag 7 april 2010 13:55 schreef tho_Omas het volgende:
Waar moet dat programma op komen dan? Die zender van Johan Vlemmmix? Daar kijken misschien 10 verstandelijk gehandicapten naar. en een handje vol RLS-ers. (Ik voel een overlap)
Maar wat is de aanleiding?quote:Op woensdag 7 april 2010 13:49 schreef Gert het volgende:
Proberen aandacht te krijgen door BN'ers te terroriseren, ikseg ikhou drfan. Tenminste wél bij gepeupel als Albert Verlinde.![]()
Binnenkort bij Jensen dusquote:Agenten en milieuambtenaren zijn ter plaatste geweest. Volgens de gemeente waren Terror Jaap, een productieleider en een cameraploeg bij de woning. Ze hebben een verklaring ondertekend waarin staat dat ze zijn uitgedaagd en in opdracht van televisiepresentator Robert Jensen hebben gehandeld.
Jezus, Jaap en Jensen. Nieuw programma vanaf september wekelijks bij de EOquote:Op woensdag 7 april 2010 14:23 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus... Jaap en Jensen
Echt zo'n combinatie die elkaar alleen maar naar beneden halen, en ze waren los van elkaar al niet briljant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |