Voorkant: Nee heb je, Achterkant: Ja kun je vergeten.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:20 schreef Scorpie het volgende:
http://www.gamma.com/commercials.html
Hier staan iig alle commercials
Good one, die gaat in het archief!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:22 schreef Stakky het volgende:
[..]
Voorkant: Nee heb je, Achterkant: Ja kun je vergeten.
quote:
gmtaquote:Op woensdag 7 april 2010 13:22 schreef rulerofdeath het volgende:
voorkant: goede wijn
achterkant: is nog geen bier
Jaaaaaaa haha nu je het zegt, die zag ik ook voorbij komen!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:26 schreef OcinSnetram het volgende:
Sjaak Koesto
Die is met die reclame die nu is met die hogedrukspuit
Geweldig gevonden weer
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:34 schreef De_Hertog het volgende:
Verbazend dat ze bij de Gamma die t-shirts niet verkopen, zou best goed verkopen volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop