OK, je hebt al beslist dus... Geen reden voor mij om nog te regeageren als voormalige (nja, not quite) opperslacker.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:50 schreef Biermeisje het volgende:
Update!!
Gezien de omstandigheden leek het me beter om contact te verbreken. Dit heb ik samen besproken met degene in de groep waar ik het meeste contact mee heb.
Ik heb het niet met deze woorden gezegd, maar wel dat ik er allemaal niet meer zo'n zin in had, omdat onze werelden te veel van elkaar verschillen. Dat het in veel gevallen me ontzettend frustreert dat ik niet op ze kan bouwen. Er zijn mensen die hebben gezegd hier dat het zonde zou zijn om contact te verbreken, maar ik merk dat dit het beste voor mij persoonlijk is. Ik zal me toch altijd druk blijven maken en toch altijd aan het kortste eind trekken. Geen stress meer. Hopen dat ik sterk blijf.
Football Managerquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:24 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Daardoor heb je wel eens het probleem dat je soms thuis zit en relatief nutteloos bezig bent ja![]()
t gaat verdeurie van 0 tot 20 hequote:Op vrijdag 23 april 2010 01:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Football ManagerNulletjes en eentjes in de goede opstelling zetten
Checkquote:Op vrijdag 23 april 2010 01:24 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik herken me erzelf best wel in eigenlijk![]()
Altijd getest als flink bovenmatige intelligentie (zonder ff op de Fok-opscheptour te willen gaan)
Door nooit wat uit te voeren, VMBO-diploma gehaald (har har, Dein_Gesicht heeft VMBO gedaan) terwijl ik begonnen ben op atheneum. Doorgerold naar t MBO, waar ik lachend, puur op intelligentie doorheen ben gerold (nooit iets voor gedaan).
Toen 2 jaar lang fulltime pauperbaantjes gehad (retail verkoop, helpdesk). Nu aan het HBO begonnen. Voor het eerst sinds pakweg de brugklas doe ik -iets- aan school, maar tot nu toe sleep ik mezelf er wederom grotendeels dankzij mn intelligentie doorheen (nergens een uitblinker, echt n 'zesjes'-student, maar ik haal t)
Tevens begin ik langzaamaan n alcoholprobleempje te ontwikkelen volgens mij ja![]()
Probleem bij mij is denk ik meer n soort van vervreemding met mn omgeving. Ik merk steeds meer dat ik 'anders' denk dan mn normale sociale kring, ben graag op mezelf. Ik heb voor de rest ook het inlevingsvermogen van een betonnen muur, dat helpt ook niet met mn omgang met vreemde mensenIk hou dr wel n paar vrienden op na, maar meer omdat ik het idee heb dat dat 'moet', ipv dat ik het wil.
Daardoor heb je wel eens het probleem dat je soms thuis zit en relatief nutteloos bezig bent ja![]()
Reageren mag natuurlijk altijd. Het neemt niet weg dat ik alsnog probeer de situatie te begrijpen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:50 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
OK, je hebt al beslist dus... Geen reden voor mij om nog te regeageren als voormalige (nja, not quite) opperslacker.
Hoe bevalt het tot dusver?
Wat ik zelf merk; Ik ben nogal moeilijk te beledigen. Noem me het slechtste wat je kan bedenken, ik maak het nog een stapje erger, en lach erom. Het erge daaraan is; Ik reflecteer dat ook op andere mensen.quote:
Op welke manier heeft dit met opperslackers te maken?quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:06 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Wat ik zelf merk; Ik ben nogal moeilijk te beledigen. Noem me het slechtste wat je kan bedenken, ik maak het nog een stapje erger, en lach erom. Het erge daaraan is; Ik reflecteer dat ook op andere mensen.
Dus als ik zelf iemand beledig, zeg dat het een dikke homofiele autist is, dat ik zn moeder keihard heb volgeblaft en vervolgens dr reet uitgewoond heb met een legerlaars, terwijl z'n pa z'n zusje aan t neuken is....en die persoon raakt vervolgens beledigend, heb ik zonder overdrijven iets van.......gast, stel je niet aan, merk je niet dat ik t niet serieus meen?
![]()
En dan zo'n dag of 3 later bedenk ik me toch dat t misschien wat grof was
Geen idee, ik was te lui om de OP te lezen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:58 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Op welke manier heeft dit met opperslackers te maken?
Word je daar niet knetternerveus van?quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:08 schreef PhirePhoenix4 het volgende:
Ik ben er zo een, en ik wil graag maar het wil maar niet lukken. Heb nog een opleiding af te ronden, en heb nu alweer een nieuw plan.
Ik heb geen idee waar ik mee bezig ben. Heb geen idee of dat een vereiste is ook. Ik zit met zoveel dingen in m'n hoofd... Daar is geen wijs uit te worden.
Ik ben al wat jaartjes verder dan die jongens, en naar mezelf kijkend: ik geef het weinig hoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |