Ja, zat gisteren ook al te kijken en vroeg me inderdaad af of dit al zo was... maar niet dus. Is toch belachelijk zo'n prijs stijging!!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
De Essies zijn ook megaduur geworden op TD.
Een lakje kost nu 8 dollar....de matte about you 10 dollar...
dat was eerst heul niet zo!!!!
Misschien die Kiwi dinges uit de CG Poolside collectie?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:29 schreef samsuus het volgende:
Ik ben trouwens helemaal weg van die Essie! Geweldig dat neon!
Iemand aanraders voor een mooie groene neon?
Ik heb kinky in helsinki op ebay voor 7 euro en absolutely alice voor 7 euro, allebei inclusief verzendkostenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nah, voor mij is het TD of winkel. Via ebay zijn de verzendkosten 9/10 keer alleen maar om van te janken
Ja ze zijn flink omhoog gegaan ermee. Heb zelf nog helemaal geen Essie hier en wou mijn volgende bestelling wel een essie proberen maar nu.....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, zat gisteren ook al te kijken en vroeg me inderdaad af of dit al zo was... maar niet dus. Is toch belachelijk zo'n prijs stijging!!
Die is idd erg mooi!!quote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Misschien die Kiwi dinges uit de CG Poolside collectie?
I know, Diamond Cosmetics heeft er eentje toch? Maar ik ben dus vreselijk eigenwijs (en OPI's bitch)quote:Op woensdag 7 april 2010 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mag ook hoor!Alleen zijn er makkelijk dupes van te vinden
Die prijsstijgingen zijn echt asociaal gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 10:40 schreef Linnie20v het volgende:
De Essies zijn ook megaduur geworden op TD.
Een lakje kost nu 8 dollar....de matte about you 10 dollar...
dat was eerst heul niet zo!!!!
Hahahaha je gelooft toch niet echt dat het een nephand is?quote:Op donderdag 8 april 2010 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pretty color! Ga hem vandaag ook maar eens halen
Dus dit is nu je nephand of? Ik snap het niet meer
Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uitquote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Nune het volgende:
[..]
Hahahaha je gelooft toch niet echt dat het een nephand is?![]()
![]()
Daar begon ik mee als een grapje.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou laatst hadden ze het steeds over een nephand van snkr dus ik snapte er niets meer van. Tegenwoordig zien die dingen er zo echt uitWanneer gebruikt ze die nephand dan?
![]()
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef tliciouz het volgende:
Is het trouwens al een beetje opgelost Nune met die contest? Ze had nu zelf ook een post geplaatst op haar blog.
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal.
Oh zoquote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Daar begon ik mee als een grapje.Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
![]()
[..]
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
Dreigen? Met wat?quote:Op donderdag 8 april 2010 11:27 schreef Nune het volgende:
[..]
Daar begon ik mee als een grapje.Iemand had op MUA gezegd dat Snkr geen real person kon zijn, en vandaar die nephand. Snkr heeft helemaal geen nephand, ze heeft hele mooie handjes en dat is de waarheid want ik heb ze in het echt gezien.
![]()
[..]
Ik heb allemaal rare mailtjes gekregen van haar en ze zeikt ontzettend (plus dreigen?) maar ik heb dus besloten om the Hat te gebruiken en klaar. Ook gevraagd aan haar of ze me niet meer wilt mailen want het verveelt me nogal. En Romika heeft nu gewonnen.
Ow die is ook leuk! Ik had Rebel Debutante in mn lijstje staan, maar vond hem toch te weinig knal.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Samsuus, ik ga denk ik What a Shock bestellen:
[ afbeelding ]
Nou, om even haar zin direct te vertalen:quote:
.. Wauw.quote:Op donderdag 8 april 2010 @ 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou, om even haar zin direct te vertalen:
"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."
Awaken van CG? Maar da's wel een metallic... Misschien werkt Recycle ook wel, dat was toch een stroperige bende voordat ik het verdund had.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:47 schreef RenRen- het volgende:
Dames, weten jullie welke grijze lak fijn stempelt?
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou, om even haar zin direct te vertalen:
"Jij laat mensen nu slecht over mij denken. Maar let op mijn woorden, als ik iets over jouw contest loslaat dan zullen er meer mensen zijn die slecht over jou denken, misschien wel 20x zoveel mensen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |