Oh ik zeg niet dat jij niet de waarheidhebt gesproken. Ik zeg dat de TNT gewoon stom is!quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is toch echt zaterdag verstuurd
Door die chinees?quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wacht dan nog maar even ik krijg voortaan al mijn lakjes en andere dingen 2 weken later!
Nee die is weg! Dit keer door tntquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh ik zeg niet dat jij niet de waarheidhebt gesproken. Ik zeg dat de TNT gewoon stom is!
[..]
Door die chinees?
Wow! Mooie kleur!! Maar volgens mij hebben ze deze niet in NL.... Iemand een dupe??quote:Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die weet of deze lakjes ook in NL te verkrijgen zijn?
[ afbeelding ]
Foto van short 'n chic.
Scream peach van de nieuwe catrice lakjes.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Weet iemand een mooie koraalkleur van een vrij verkrijgbaar merk? (en dan bedoel ik dus iets van het kruidvat ofzo)
Soms heb je van die dagen dat 'Beetje barbie' precies goed isquote:
Ben je ook geweest?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef PeRi het volgende:
[..]
Goed plan.
Thuis wacht er een mooi pakketje op me, met nieuwe lakvriendjes.
Catrice - Meet me at coral island is heeel mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Weet iemand een mooie koraalkleur van een vrij verkrijgbaar merk? (en dan bedoel ik dus iets van het kruidvat ofzo)
Oooomdat. Ik mijn rijbewijs wil halen dit jaar, en ik over een paar jaar een opleiding ga doen op de kunstacademie die vrij prijzig gaat zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 20:23 schreef Lindytje het volgende:
En waarom is dat sparen zo leuk RenRen??
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Dames, ik ga een paar maanden rustig aan doen.Behalve de Koh en 15 euro die ik daarnaast uit mag geven aan nagellak, ga ik niets kopen aan nagellak.
In April ga ik MPJ kopen in de winkel (Duuuur), maar voor de rest geen nagellak. Ik mag alleen swappen. Ik moet namelijk veel gaan sparen
Dat zijn allebei we heel toffe dingen!!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooomdat. Ik mijn rijbewijs wil halen dit jaar, en ik over een paar jaar een opleiding ga doen op de kunstacademie die vrij prijzig gaat zijnDus als ik voor die tijd wat geld alvast opzij heb gezet, komt de klap dan minder hard aan
Maar vakantie is ook wel belangrijk!quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 20:27 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ow ken het....ik moet ook sparen van mezelf anders gaan we niet op vakantie in de zomervakantie. Maar zie zoveel leuke dingen.
Dankje.quote:Op woensdag 7 april 2010 @ 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zijn allebei we heel toffe dingen!!
Succes met je koopstop! It can be really hard....(spreek uit ervaring...)
Ja vind ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 20:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar vakantie is ook wel belangrijk!![]()
[..]
Dankje.Ik ga gewoon heel kritisch naar mijn stash kijken en ruilen.
Maar ik wil die opleiding zo zozozozo graag. Dus dat is wel heel belangrijk...
Volgens mij hebben we de meeste zon wel weer gehad helaas...quote:Op woensdag 7 april 2010 20:39 schreef miss--moana het volgende:
Ik ga vrijdag naar holland live en ga morgen mijn nagels lakken. Ik had een leuk idee ervoor, maar nu twijfel ik want met het zonnetje is een holo ook mooi
Nou ja, al, het is nog maar 2 jaar. En het eerste jaar wordt het duurst. Ik wil illustreren gaan doenquote:Op woensdag 7 april 2010 @ 20:39 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja vind ik welvooral omdat het ook de laatse vakantie zal zijn dat we lekker lang weg kunnen want daarna heeft me vriend een vaste baan en hopelijk hebben we dan ook een eigen huisje dus dan gaat daar het eerste jaar het geld in zitten (opknappen, meubels etc). Maar wel goed dat je nu al gaat sparen! Welke opleiding wil je gaan doen?
Ik ga vrijdag naar holland live en ga morgen mijn nagels lakken. Ik had een leuk idee ervoor, maar nu twijfel ik want met het zonnetje is een holo ook mooi
rimmel heeft een mooie!quote:Op woensdag 7 april 2010 19:54 schreef Maria2.0 het volgende:
Waarom niet? Ik doe het altijd, zie geen verschil zoals iedereen beweert....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Net m´n duim dus opnieuw gedaan, zit er al weer een klein deukje in
Nou, dat is dan mooi jammer, blijf niet aan de gang met opnieuw lakken. Zo vervelend dat er geen SV over holo kan!!
Je ziet holo sowieso nauwelijks he, 's avondsquote:Op woensdag 7 april 2010 21:15 schreef mirannie het volgende:
Net m´n duim dus opnieuw gedaan, zit er al weer een klein deukje in
Nou, dat is dan mooi jammer, blijf niet aan de gang met opnieuw lakken. Zo vervelend dat er geen SV over holo kan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |