Ik denk dat het heel moeilijk en omslachtig (en misschien ook duur) word om alle spelletjes e.d. los te verkopen, dus mijn voorkeur gaat wel uit naar alles in één, maar je mag uiteraard een goed tegenbod doen!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:35 schreef Monsie het volgende:
Verkoop je de gameboy evt ook los?
Genoteerd, maar voor mijn gevoel nog een beetje te weinig, daar hou ik na verzenden maar 13 van overquote:Op woensdag 7 april 2010 13:16 schreef zuigmarmot het volgende:
20 euro incl verzenden geboden
Ok, dan houd het even op. Toch bedankt.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:42 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk en omslachtig (en misschien ook duur) word om alle spelletjes e.d. los te verkopen, dus mijn voorkeur gaat wel uit naar alles in één, maar je mag uiteraard een goed tegenbod doen!
30 inclusief en je hebt een deal. Je moet wel even geduld hebben met opsturen, want ik zit hardstikke ziek thuis momenteel, dus kan niet 1-2-3 naar het postkantoor schieten voor je. Misschien dat mijn vriendin hem morgen of overmorgen wel even op de post kan doen voor je.quote:
Staat in de OPquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
Hoeveel voor de gameboy color?
Als ik twee pakketjes moet versturen wil ik ook twee keer verzendkosten betaald krijgenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:57 schreef piepkuiken21 het volgende:
mag ik dan de spellen, of moet ik het in ene kopen en de GBC aan PGferari verkopen incl adapter en vergrootglas.
30 euro dus, ligt klaar in Bredaquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:58 schreef DABAMaster het volgende:
25, waar zou ik m eventueel op kunnen komen halen?
Piepkuiken, wat heb jij in gedachte om voor de spellen te geven, dan kan ik ongeveer beslissen hoeveel ik geef voor de gameboy.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:57 schreef piepkuiken21 het volgende:
Als ik de set koop Pgferarri, heb jij dan interesse in de GBC met de adapter enz?
Ik kan het afhalen, dus geen 2 pakketjes, woon zelf ook in Bredaquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als ik twee pakketjes moet versturen wil ik ook twee keer verzendkosten betaald krijgendus jullie moeten het onderling even uitvechten!
[..]
30 euro dus, ligt klaar in Breda![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |