abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2000 @ 02:57:00 #1
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_262063
Het volgende berichtje zat in de newssubmit, maar hoort dus hier:

Het is afkomstig van "Elcedege".

Ik ben al zeker 9 weken een trouwe lezer van jullie busforum. Ik geniet er echt van en wel op een manier dat ik jullie forum momenteel leuker vind dan de dagijkse tv uitzendingen.
Ik heb internet via de telefoon en dus knip en plak ik jullie forum steeds in mijn documenten, daarna print ik het uit en lees ik het op bed. Heerlijk, heerlijk, heerlijk.
Alle streamverslaggevers en geefsters bedankt. Vooral Sanne of Appelflap en Cynix en weet ik veel het is allemaal even goed.

Ik moet ook zo lachen om de onderlinge strijd op de forums, heerlijk, soms zou ik jullie zelf in de bus willen hebben.

Ik weet niet hoe ik dit stukje onder een topic moet plaatsen. Als iemand dat voor mij wil doen dan graag onder de topic: bedankt, bedankt, bedankt.

Ik hen heel veel respect voor degene die steeds de streams bijhouden en dan vooral degene die dan ook vragen: is er nog iemand want ik moet weg. Diezelfde persoon (Appelflap bijvoorbeeld) zit dan 2 uur later nog de streamns te verslaan. HULDE HULDE HULDE.

Jullie maken de BUS nog veel leuker om te volgen, want ik vind FOKZINE helemaal HET EINDE.

NOGMNAALS HULDE aan iedereen die aan de Streams meewerkt.

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  woensdag 3 mei 2000 @ 03:10:00 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_262064
Streamverslagen zijn heel waardevol, en een bron van info waar ik zelf ook vaak uit put. Meestal kan ik het niet opbrengen om naar de streams te kijken, laat staan om ze te verslaan.

Hulde aan hen die daar wel het geduld en de zin voor kunnen opbrengen.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 3 mei 2000 @ 06:28:00 #3
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_262065
Is die gast dronken ofzo....!?

pi_262066
Wat mij betreft ook:

Bedankt

Ik heb die streams nog nooit in werking kunnen krijgen, en ik denk met mij vele anderen.

pi_262067
Ja, ik heb die streams ook nog nooit kunnen bekijken!
Dus iedereen: bedankt!!!

  woensdag 3 mei 2000 @ 15:45:00 #6
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262068
Ook namens mij bedankt. Het forum is welkome afwisseling op een lange werkdag.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 3 mei 2000 @ 15:50:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262069
quote:
op 05-03-2000 om 03:10 AM schreef R@b het volgende:
Streamverslagen zijn heel waardevol, en een bron van info waar ik zelf ook vaak uit put. Meestal kan ik het niet opbrengen om naar de streams te kijken, laat staan om ze te verslaan.

Hulde aan hen die daar wel het geduld en de zin voor kunnen opbrengen.


Voor mij hetzelfde verhaal

Iedereen bedankt voor de streamverslagen

pi_262070
Zonder streamverslagen en de andere bijdrages hiero, zou ik ginnesinnenie eens naar de Bus kijken.

Hartelijk fijn allemaal

pi_262071
Heel graag gedaan
No. I will not fix your Windows.
pi_262072
Ben het eens met het bovenstaande. Ik ben net twee weken op vakantie geweest en nu weer helemaal bij. Bedankt
pi_262073
quote:
op 05-06-2000 om 10:48 PM schreef lisa het volgende:
Ben het eens met het bovenstaande. Ik ben net twee weken op vakantie geweest en nu weer helemaal bij. Bedankt

Poeh twee weken 'de bus' bijlezen, dan ben je nu zeker weer aan vakantie toe Lisa?

pi_262074
Twee weken red ik niet hoor maar van die paar dagen hen ik intussen alweer vierkante ogen en een muisarm. Kortom ik ben erg "sielug" en ben inderdaad alweer aan vakantie toe. Ik vrees alleen dat m'n baas daar niet zo over denkt
  zaterdag 6 mei 2000 @ 23:35:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262075
naast het "i love you" virus, dus nu ook het FOK! syndroom

(leg dat je baas maar eens uit )

  zaterdag 6 mei 2000 @ 23:51:00 #14
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262076
Waarschijnlijk lijden er straks (of misschien nu al) personen aan 'De Bus Fobie'
never play games........
pi_262077
Niets te danken hoor
het plezier is aan mij. ) lol
Dont worry be happy !!
  zondag 7 mei 2000 @ 03:49:00 #16
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_262078
Ik snap er niet van. Sterker nog door dit forum snap ik mezelf niet meer. Wat heb ik hier eigenlijk te zoeken? Verdomd... het is 3.45 am en weer hier.

Groet,

Lafayette

pi_262079
Weet je wat ik zie als ik gedronken heb?
Allemaal bussies. Allemaal bussis om me heen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')