Genoteerd!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef harley het volgende:
Burnout paradise box ¤ 15,- incl verzenden geboden.
Nee, ik zou evetueel alleen willen ruilen tegen Red Faction: Guerrilla en anders verkoop ik liever.quote:
Is die actie nou bij de frs of bij de bart smit?quote:Op woensdag 7 april 2010 09:30 schreef _Endymion_ het volgende:
Er is een actie bij Bart Smit, Borderlands kost 25,- en Bioshock 3=2 actie bij Free Record Shop.
Ik bied 25,- incl. verzenden voor Borderlands en Bioshock.
Eventjes op bartsmit.nl en freerecordshop.nl kijken is ook te veel gevraagd hequote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef Griebus het volgende:
[..]
Is die actie nou bij de frs of bij de bart smit?Bij de actie van frs zit Borderlands niet eens bij!
Dus leuke beredenatie maar ik zie niet waarom Bioshock of Borderlands ineens voor 12,50 per stuk verkocht moeten worden... doe ik dus niet, helaas
Je hebt pm!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:13 schreef harley het volgende:
Burnout paradise box ¤ 15,- incl verzenden geboden.
Ik snap je reacties steeds minder en minder.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:45 schreef Griebus het volgende:
Ik heb heus wel gekeken maar in die 3 voor 2 actie moet je dus 3 games aanschaffen en daar wil je er toevallig maar 1 van. Dus als jij dat een betere deal vindt dan moet je dat doen.![]()
En dan nog: 13,33, per stuk + de aanbieding van borderlands voor 25 euro... hoe kom je dan aan 25 euro voor 2?
[..]
...
Miscommunicatie blijkbaar?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:06 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
Ik snap je reacties steeds minder en minder.Het lijkt net alsof je alleen een klein deel leest en daarop reageert. Maar goed, laten we het kort houden.
Ik bied 10,- incl. voor Bioshock en 15,- incl. voor Borderlands.
Hebben we een deal voor 1 of beide games?
Die wil ik wel ruilen, je hebt pmquote:Op woensdag 7 april 2010 23:16 schreef Nudie het volgende:
Ik heb Red Faction Guerilla in seal die ik wel wil ruilen tegen Borderlands
OK, helaas voor mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 07:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Miscommunicatie blijkbaar?Maargoed, voor dat tientje hou ik hem liever zelf. Vwb Borderlands:
[..]
Die wil ik wel ruilen, je hebt pm
Hmm naja nudie reageert niet op mijn pm dus als je me een pm geeft met je gegevens dan regelen we het alsnog.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:24 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
OK, helaas voor mij.
Het is wel vreemd dat je Borderlands niet wilt verkopen voor 15,-, maar wel wilt ruilen tegen Red Faction.
Terwijl Red Faction op marktplaats weliswaar niet in seal, maar wel in in zo goed als nieuw staat wordt verkocht voor bedragen tussen de 10,- en 15,-.
Sorry, ik was net iets eerderquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Herr.Flick het volgende:
En, is het geregeld? Anders heb ik wel interesse in Borderlands
Mooi dat het geregeld isquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:51 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
Sorry, ik was net iets eerder![]()
Bedankt GriebusIk heb Borderlands en Bioshock inmiddels ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |