is inderdaad een goed idee! maar ik heb ze op korte termijn nodig (:lees komende weekend)quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:48 schreef Sjechov het volgende:
vraag anders even na bij de verhuurbedrijven waar de ziekenhuizen de kleding vandaan halen.
Ik weet uit ervaring dat zij graag doneren aan verenigingen en goede doelen.
bv cleanlease
In feite huren die ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:54 schreef AlbertusFrimusIII het volgende:
[..]
is inderdaad een goed idee! maar ik heb ze op korte termijn nodig (:lees komende weekend)
Morgen even het UMCG en Martiniziekenhuis bellen of die een oude overhebben.
Ik zie een arts er al mee zitten tijdens zijn poli-urenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:48 schreef opastokvis het volgende:
in het AMC gebruiken ze op andere afdelingen ook hoor (niet alle). En die zijn dan groen of blauw..
Wij worden al praktisch gevierendeeld als we een stap buiten de deuren van het OK-complex zetten met een pak, met of zonder witte jas eroverheen, maar laatst zag ik een zooitje co's buiten in het zonnetje zitten, met pak, muts én mondkapje.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie een arts er al mee zitten tijdens zijn poli-uren![]()
De anesthesiologen bij ons in het ziekenhuis hebben de écht leuke pakjes met grappig gekleurde mutsjes
Zeker diegenen die met kids werken hebben altijd grappige printjes erop, vind ik wel humor.
Minder is het wel als sommig OK-personeel in groen pak met bloedspetters en al in het bedrijfsrestaurant gaan zitten eten, jammmmmmiiiiieeeeeeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |