Dat stond toch al vast? Of is de lovetour weer wat anders dan de zomertour?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waar gaan we allemaal heen met de lovetour
Sekszolder in het mezenveld in Emmenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Van Stoeprand en mij deze zomer, waar moeten we allemaal heen?
Dan zekerquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gaat wel lukken als we er ook gelijk sexy lingerie bij doen zeker.
Ik heb er 2 eentje is zwart met een groene rand boven en de andere lijkt veel op deze:quote:
Lago Maggiore goed genoeg?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:35 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah oke, klinkt logischmisschien dat we dan beter een ander meertje kunnen zoeken.
Ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:40 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat stond toch al vast? Of is de lovetour weer wat anders dan de zomertour?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sekszolder in het mezenveld in Emmen![]()
[..]
Dan zeker
Ik wil de bloemetjes!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er 2 eentje is zwart met een groene rand boven en de andere lijkt veel op deze:
http://www.shiwi.com/uplo(...)epast.jpg?1257858048
Dat dacht ik al, maar ik denk dat ik er binnen kort nog eentje bij ga halen, ik weet alleen nog niet wat voor een kleur en zoquote:
Je mag die met die bloemetjes wel aan mij gevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik denk dat ik er binnen kort nog eentje bij ga halen, ik weet alleen nog niet wat voor een kleur en zo
Weet alleen Zwolle en Emmen nog.quote:
Doe eens delenquote:
Het is niet pressies die maar komt het meeste in de buurt van wat ik kan vindenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag die met die bloemetjes wel aan mij geven
Laat zien @ cam?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is niet pressies die maar komt het meeste in de buurt van wat ik kan vinden
ik wil wel, maar ik mag niet, kut tentamensquote:
Ik moet ook niet al te veel drinken vanavond, moet er morgen weer vroeg uit voor mijn werk...quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:53 schreef Dewardo het volgende:
[..]
ik wil wel, maar ik mag niet, kut tentamens
Ja en Gouda, Naatje pestenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |