Je koopt ook geen oldtimer voor die redenen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Ziet er echt hardstikke netjes uit! Kan me niet voorstellen dat die oldtimer zuiniger, goedkoper of betrouwbaarder is
Jep helemaal in orde, er is absoluut helemaal niks mis mee, auto staat in den haag proefrit is altijd mogelijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:48 schreef Gunsmoke het volgende:
Hoi,
Technisch en optisch in orde? eventuele gebreken?
Die oldtimer is een mercedes 190d deze auto's rijden mits goed afgesteld rond de 1 op 15 zo ongeveer, en de verzekering is natuurlijk ook een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:01 schreef Wiebelkont het volgende:
Ziet er echt hardstikke netjes uit! Kan me niet voorstellen dat die oldtimer zuiniger, goedkoper of betrouwbaarder is
Jazeker dit monster beschikt over een 5e versnelling, vandaag richting nijmegen 150 op de teller, en kon nog ietsje harder naar mijn gevoel.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:38 schreef cYbErTiM het volgende:
beschikt deze bolide over een 5e versnelling?
Geen idee wat TVP is.quote:
En trillen dat die deed of viel dat wel mee?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:38 schreef carlancer het volgende:
[..]
Jazeker dit monster beschikt over een 5e versnelling, vandaag richting nijmegen 150 op de teller, en kon nog ietsje harder naar mijn gevoel.
Ik weet wel dat auto tellers vaak een afwijking hebben van ongeveer 10 kmpu, maar ik vond het toch wel snel voor dit autotje.
TerugVindPost (zo verschijnt ie in je lijst met Actieve Topics, kan ook met een andere tekst dan letterlijk TVP hoorquote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef Paranna het volgende:
[..]
Geen idee wat TVP is.
Die meeuw O.o die gaan we opzoekenwant dat kan zomaar niet!
Even serieus
Ziet er goed uit dat autootje...
Maar even een vraagje zit er een airco in?
Nou ik moet zeggen, dat je niet echt layback meer aant rijden bent met die snelheid in zo'n autoquote:Op woensdag 7 april 2010 15:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En trillen dat die deed of viel dat wel mee?
nee, helaas was dit een eenmalige aangelegenheid.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:32 schreef Onrust. het volgende:
Kom je 1 deze dagen nog 1x in Nijmegen ?
De musclecar staat momenteel nog in de verkoop, morgen afspraak met een potentiele koper, dus maar even afwachten of deze potentiele koper koper wordt.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef cYbErTiM het volgende:
Hoe staat het ervoor? Is de bolide al weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |