Kan me er niks bij voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is it meeeee?![]()
Ik zit halfdood en suf op de bank
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap nooit dat ze in Amerika het lingeriesetje nog netjes aanhebben na het seksen.
Ik snap nooit dat ze in Amerika het lingeriesetje nog netjes aanhebben na het seksen.
Oh, die heb ik allemaal al gezienquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets laten waxen voor als je dat dacht, nu weet ik ook weer waarom.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die heb ik allemaal al gezienHaar toyboy was wel een hottie toch?
Sporten en douchen. Dus dood van het sporten en suf van het warme douchenquote:
Ah dat klinkt iets beterquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sporten en douchen. Dus dood van het sporten en suf van het warme douchen
Dan moet je bij de rest van het topic zijn, ik kijk naar 'de andere kant' zeg maar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die heb ik allemaal al gezienHaar toyboy was wel een hottie toch?
En dat de make-up gewoon nog netjes zit en het haar enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof jij niet doorhebt dat ie er mooi uitzietquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je bij de rest van het topic zijn, ik kijk naar 'de andere kant' zeg maar.
Dat dacht ik ja...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets laten waxen voor als je dat dacht, nu weet ik ook weer waarom.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof jij niet doorhebt dat ie er mooi uitziet.
Bij jou niet dan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat de make-up gewoon nog netjes zit en het haar enzo.
Lekker realistisch!
Ik vind dat altijd zoietsquote:
Dan nog kijk ik met meer interesse naar de andere kant.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoiets, mannen die krampachtig volhouden dat ze "niet kunnen zien of een andere man mooi is".
Je ziet toch dat het een goed exemplaar is, een kind kan toch ook mooi zijn, of een hond, of wat dan ook. Dat betekent niet dat je het er mee wil doen
.
Dat kan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog kijk ik met meer interesse naar de andere kant.
Me tooquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zoiets, mannen die krampachtig volhouden dat ze "niet kunnen zien of een andere man mooi is".
Je ziet toch dat het een goed exemplaar is, een kind kan toch ook mooi zijn, of een hond, of wat dan ook. Dat betekent niet dat je het er mee wil doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |