Tja...nou nee eiksquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, hier is de hond dan ook altijd zichtbaar moedeloos de kluts kwijt.
Nou, ik ben het kwijt... zet maar weg die macaroni... kwijt!quote:
Oh de clou snapte ik ook niet, maar ik dacht dat het kwam omdat ik homo benquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De clou ontgaat me nog steeds overigens. Kerels staan toch zogezegd bekend om vluggertjes, dus als ik dan roep dat het een vluggertje was ben ik géén kerel![]()
Right...
Macaroni gaat ook niet echt samen met rommelend buikjequote:Op dinsdag 6 april 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...nou nee eiks![]()
Ik had toenstraks enorrrrme hongert dus een flink bord macaroni gehad...en nu doet m'n buikje weer raar
Hmm buikgriepje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja...nou nee eiks![]()
Ik had toenstraks enorrrrme hongert dus een flink bord macaroni gehad...en nu doet m'n buikje weer raar
Niet alle gebreken kan je daar op afschuivenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh de clou snapte ik ook niet, maar ik dacht dat het kwam omdat ik homo ben [ afbeelding ].
Beidequote:
Nou, ik hoef gelukkig niet 200 x op een dag rennend naar de badkamer, maar m'n maag protesteert wel.quote:
Dat lijkt me geweldig. Niks geen gezeik. Gewoon snel beide klaarkomen, elkaar kussen gebruiken voor het opruimen en dan pitten zonder gefriemel of een snikkende chick naast je (want die had ook graag wat willen voelen)quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh de clou snapte ik ook niet, maar ik dacht dat het kwam omdat ik homo ben [ afbeelding ].
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet alle gebreken kan je daar op afschuiven
De hond ligt echt heel demonstratief mopperend plat op de grond.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ohja, hier is de hond dan ook altijd zichtbaar moedeloos de kluts kwijt.
Dan hou ik het op een Hoi.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Beide![]()
Ik hang een beetje tussen bank, bed en laptop
25 euro en een kratje bier als je het op de blog postquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat lijkt me geweldig. Niks geen gezeik. Gewoon snel beide klaarkomen, elkaar kussen gebruiken voor het opruimen en dan pitten zonder gefriemel of een snikkende chick naast je (want die had ook graag wat willen voelen)
Ik ga toch maar eens serieus overwegen uit de kast te komen.
Rijst, soep, beschuit enzquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik hoef gelukkig niet 200 x op een dag rennend naar de badkamer, maar m'n maag protesteert wel.
Dan denk ik honger te hebben, dus eten en dan istie het daar weer niet mee eensch.
Kutmaag
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
25 euro en een kratje bier als je het op de blog post
De stofzuiger is inderdaad eng.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Hier is het wel altijd stress tijdens het stofzuigen, als ik dan in de buurt van het mandje of de krabpaal stofzuig spuit het beest snel het bed onder, en zodra ik daar in de buurt kom zit ze bovenop de kast
Moest lachen en Mr vraagt "wat ist?"quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
De hond ligt echt heel demonstratief mopperend plat op de grond.
Steeds draaiend en zuchtend. Dramaqueen
En de kat is bovenop een van de rugkussens van de bank gaan liggen in een bolletje.
Soms moet ik even kijken wat nou de voor- en achterkant is
Hier ook; zodra ik de gangkast maar open doe zitten ze allemaal in de renquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
25 euro en een kratje bier als je het op de blog post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |