Ik niet. Nou ja, een glaasje prosecco. Maar daar is het niet van, want het is vanmiddag pas op komen zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, nog steeds.
Gister een glaasje Chateau Migraine teveel gedronken.
Dan zal het daar niet van komen nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik niet. Nou ja, een glaasje prosecco. Maar daar is het niet van, want het is vanmiddag pas op komen zetten.
Ja, en mijn paracetasnoepjes hebben niet het gewenste effect.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zal het daar niet van komen nee.
Feit is wel dat het vervelend is.
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Een echte man ben jij blijkbaar niet dan.
Mannen zouden niet aan vluggertjes doen, maar doen er uren over. Volgens mij is dat de strekking. Ik ben ook maar een wijf, dus kan er naast zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik snap m niet...
(wat hopelijk betekent dat ik dan ook geen echte man ben
)
Aldus de persoon die cougartown boven voetbal verkiest?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Een echte man ben jij blijkbaar niet dan.
Eigenlijk noem je Greys nu een vent dus?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mannen zouden niet aan vluggertjes doen, maar doen er uren over. Volgens mij is dat de strekking. Ik ben ook maar een wijf, dus kan er naast zitten.
Dan weet ie dus waar ie het over heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus de persoon die cougartown boven voetbal verkiest?![]()
Het zou mij niet verbazen. Ik heb haar heel even gezien (bij slecht licht), en het zou zomaar een vent kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk noem je Greys nu een vent dus?
Vluggertje? Ik ben verdomme al vanmiddag ergens begonnen.quote:
Wel een lekkere vent dan toch? Ah?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen. Ik heb haar heel even gezien (bij slecht licht), en het zou zomaar een vent kunnen zijn.
De clou ontgaat me nog steeds overigens. Kerels staan toch zogezegd bekend om vluggertjes, dus als ik dan roep dat het een vluggertje was ben ik géén kerelquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan weet ie dus waar ie het over heeft.
Als Greys zo snel klaar is, ligt dat niet aan haar maar aan jou.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus de persoon die cougartown boven voetbal verkiest?![]()
Overigens sluit ik me aan bij tombola en snap ik 'm overigens niet
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mannen zouden niet aan vluggertjes doen, maar doen er uren over. Volgens mij is dat de strekking. Ik ben ook maar een wijf, dus kan er naast zitten.
Ohja, hier is de hond dan ook altijd zichtbaar moedeloos de kluts kwijtquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Vluggertje? Ik ben verdomme al vanmiddag ergens begonnen.
Voor MIJN doen heb ik heel huishoudelijk gedaan. Brrrrrr.
De beesten hebben momenteel ook allebei de pest in, omdat alle kussens en kleedjes enzo waar ze normaal op liggen in de was zitten
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De clou ontgaat me nog steeds overigens. Kerels staan toch zogezegd bekend om vluggertjes, dus als ik dan roep dat het een vluggertje was ben ik géén kerel![]()
Right...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |