*Leest terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dus jij bent vrij terwijl je zou moeten werken
Toen ik achter de kassa zat, vroegah, had ik eens een keer een meisje van een jaar of 4/5 aan de kassa die iets wilde afrekenen. Had ze vijf cent te weinig. Vond het zo sneu dat ik het maar heb meegegevenquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:30 schreef JJH het volgende:
Wat ik ook weer meemaakte net.
Ik heb sowieso al het onvermoedde talent om altijd de verkeerde rij bij de kassa uit te zoeken. Net ook weer, er stond een kereltje van een jaar of zeven met zijn broertje van een jaar of drie en een pinpas. Karretje vol met allemaal dingen waar ik van kon zien dat moeders het niet goed vond en één pak melk. Boodschappen waar bij elkaar een euro of 15, maar die pas bleef weigeren, steeds één dingetje eraf enzo. Na poging tig kwam de filiaalmanager maar even zeggen dat ze misschien eerst even contant geld moesten ophalen thuis.
En nu koken!
heb ik ook wel eens gedaan ja... zo'n lief klein kindjequote:Op dinsdag 6 april 2010 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik achter de kassa zat, vroegah, had ik eens een keer een meisje van een jaar of 4/5 aan de kassa die iets wilde afrekenen. Had ze vijf cent te weinig. Vond het zo sneu dat ik het maar heb meegegevenGenoeg mensen die bij 5 cent terug `laat maar zitten` zeggen, gelukkig
Nou, het was een complexe zin iig...quote:
Is dat vanavond?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys ben je er om cougartown te kijken vanavond?
Jep. Net5, 21.00.quote:
Het was bij mijn zus en toen ik mijn telefoon wilde pakken onder het knippen keek ze boos, toch nog wel snel een foto gemaakt. Nee is niks Monique, gewoon even kijken, dacht dat de telefoon ging.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Het valt me wel tegen dat hij als No.1 ESF-addict niet gewoon onder het kappen door FOK!t
foto?quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het was bij mijn zus en toen ik mijn telefoon wilde pakken onder het knippen keek ze boos, toch nog wel snel een foto gemaakt. Nee is niks Monique, gewoon even kijken, dacht dat de telefoon ging.Weer terug.
Jaaaaaaa! Bedankt voor de herinnering!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys ben je er om cougartown te kijken vanavond?
Ik geef zeer weinig om voetbal, dus ik zeg jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er is ook weer voetbal. Zal ik gewoon met jullie meekijken?
Jij had gerust even kunnen pinnen voor die kindertjes. Hoe halen de kinderen contant geld? Met hun pasje?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:55 schreef JJH het volgende:
Maar voor ¤15,- aan boodschappen geef je niet 'even' mee.
Ik mag hopen dat het gesmaakt heeft over de ruggetjes van die arme kindjes.quote:Rijst, lekker gewokte groente, en gemarineerde rundvleesreepjes.
dat stond in dit topic ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
En dan dit op Twitter zetten:
[..]
Ik mag hopen dat het gesmaakt heeft over de ruggetjes van die arme kindjes.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar er is ook weer voetbal. Zal ik gewoon met jullie meekijken?
*burp.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:11 schreef Dirkh het volgende:
En dan dit op Twitter zetten:
[..]
Ik mag hopen dat het gesmaakt heeft over de ruggetjes van die arme kindjes.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat stond in dit topic ook gewoon hoor
Haai.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Cougartown? Ja? Zag het er leuk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |