Ik denk dat dat net voldoende is. Wat vraag je ervoor?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb nog een Asus V7100pro liggen (GeForce 2 MX400) of is dat te slecht/oud?
Weet je wel wat voor type chip het is? (i.v.m. driverondersteuning)quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef Cothen het volgende:
Zie mijn topic. ik heb nog een simpel no-name kaartje liggen.
64MB voor het wereldbedrag van 2,50 euro...
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ik zal vanavond eens kijken of ik iets op de kaart kan vinden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:03 schreef Wiebelkont het volgende:
Weet je wel wat voor type chip het is? (i.v.m. driverondersteuning)
Bij mij komt hij onder SuSe of Kubuntu te draaienquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:05 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ik zal vanavond eens kijken of ik iets op de kaart kan vinden.
Hij heeft altijd in mijn server gezeten en werkte prima met de drivers die Windows server 2003 standaard meelevert.
Ik hoef er niks voor. Stuur je adres gegevens maar naar dit emailadres:quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net voldoende is. Wat vraag je ervoor?
[..]
Weet je wel wat voor type chip het is? (i.v.m. driverondersteuning)
Heb je nog gekeken naar het type?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:05 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen flauw idee, ik zal vanavond eens kijken of ik iets op de kaart kan vinden.
Hij heeft altijd in mijn server gezeten en werkte prima met de drivers die Windows server 2003 standaard meelevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |