[ Bericht 17% gewijzigd door Jordy-B op 16-04-2010 01:49:51 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you: With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Er mankeert helemaal niks aan hoor, behalve wat rook- en stofschade misschien (krakende potmeters behandelen met contactspray en een stembeurt doet wonderen). Opsturen is evntueel een optie maar ik weet (nog) niet wat de verzendkosten gaan zijn. Zal het morgen uitzoeken.
Als je dat zou willen doen. Het is een beetje lastig formaat om (veilig) te versturen. Ik heb wel belang bij de gitaar, maar Delft is te ver rijden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you: With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Verzenden kan gewoon met TNT basis ā 6.75 maar ik moet dan wel nog wat verpakkingskosten rekenen. <<< EDIT: Gezien de afmetingen wordt het 8,61 en is het pakket ook nog verzekerd.
Ik heb nog panlatten staan en als ik bij de gamma van die el-cheapo platen haal moet ik wel een bekisting kunnen klussen. Stuur nog wel even een PM ook.
[ Bericht 9% gewijzigd door JohnnyBraincloud op 16-04-2010 16:47:20 ]