Ik herhaal, ik ben visueel ingesteldquote:
Terwijl een telefoon die je ook als vibrator kunt gebruiken, dat lijkt me wel iets voor jou.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben best tevreden met al mijn Nokia telefoons. Ik gebruik en alleen voor sms en te bellen. IK ben te oud voor al die bullshit die erop zit. Videoclip editten etc.. who cares... i don't have time 4 that shit.
Lepels?quote:
Dat vrouwen en homo's in de supermarkt lopen met verschillende komkommers in hun mandje en aan de medewerker vragen waar de paskamer is?quote:
en bij de slager vragen om een leverworst, waarop de slager beleefd vraagt, heel of in stukjes en dan boos terug roepen, mijn kont is geen sjoelbakquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vrouwen en homo's in de supermarkt lopen met verschillende komkommers in hun mandje en aan de medewerker vragen waar de paskamer is?
En je bent dan zo de talk of de floor op de EHBO. Dokters houden wel van "sappige" verhalen onderlingquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat vrouwen en homo's in de supermarkt lopen met verschillende komkommers in hun mandje en aan de medewerker vragen waar de paskamer is?
en in zulke gevallen komt de halve opleiding natuurlijk even een kijkje nemen bij het "studie object"?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
En je bent dan zo de talk of de floor op de EHBO. Dokters houden wel van "sappige" verhalen onderling
vriend van me heeft eens iemand op de eerste hulp binnen zien komen met een colafles uit zijn reetquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
En je bent dan zo de talk of de floor op de EHBO. Dokters houden wel van "sappige" verhalen onderling
Probeer het, en je zult zien hoeveel artsen aan je bed komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in zulke gevallen komt de halve opleiding natuurlijk even een kijkje nemen bij het "studie object"?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vriend van me heeft eens iemand op de eerste hulp binnen zien komen met een colafles uit zijn reet
De babyfoons?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:52 schreef oinaru_isan het volgende:
En kut, ik zit op dezelfde telefoons te kwijlen als DennisMoore.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef oinaru_isan het volgende:
En je moet er toch niet aan denken dat een nachtwaker of schoonmaker zo'n fetisj heeft, en dan na sluitingstijd zo alle kantoorspulletjes afwerkt.
Dat je 's ochtends op kantoor komt, je Bic balpen in je mond stopt en denkt, hmzz... vreemd bijsmaakje.
Ik ben net klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |