quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Telefoonseks, zou dat bestaan als fetish? Dus op trilstand, in je reet en je dan laten opbellen maar niet opnemen?
Oh dat HTC Diamond 2 klinkt al veel sexiër dan K850.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou ja, iets heeft daar misschien ook wel een punt. Ik zou ook een sim only abbo kunnen nemen, want op zich is mijn HTC Diamond 2 ook nog redelijk hip. Maar ja.
keukenkastje dan die deed het ook buiten dacht ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die tref je dan weer aan op de parkings in plaats van in het aardappelveld, of tarwe
Ja!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Telefoonseks, zou dat bestaan als fetish? Dus op trilstand, in je reet en je dan laten opbellen maar niet opnemen?
Oh dat klinkt als een hele stoere, ruige!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon beter af met een wat robuuster model.
Maar dan is de HTC Legend misschien juist iets voor Waxxer, want die is uit één stuk aluminium, die kun je bij wijze van spreken tegen een muur gooien.
Ik gebruik ook nog mijn K850 hoor, daar heb ik de SIM-kaart van mijn werk in gestopt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh dat HTC Diamond 2 klinkt al veel sexiër dan K850.
Nou ja, ik bijt zelf persoonlijk maar op mijn tanden, ik was vroeger een ekster wat dat betreft, van een stoere Samsung met automatisch uitschuifantennetje als je opnam tot een constant haperende en het binnen een jaar al helemaal niet meer doende bijna vergeten Siemens SL55 (ofzo).
Maar ik kan bellen en goede foto's maken en daar gaat het mij om.
ik ben best tevreden met al mijn Nokia telefoons. Ik gebruik en alleen voor sms en te bellen. IK ben te oud voor al die bullshit die erop zit. Videoclip editten etc.. who cares... i don't have time 4 that shit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Lelijk, onhandig, bugs, matige specs.
ik ken iemand die werkt op de eerste hulp, ze staan nergens meer versteld van wat mensen in hun reet stoppen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Zou het op de EHBO nou net zo zijn als bij de iPhone reparatie service?
Dat daar iemand binnen komt met een telefoon te diep in zijn/haar anus/kut ("ik krijg 'm er niet meer uit!") en dat ze daar dan zeggen, ooooh maar u bent niet de enige hoor. Minimaal drie op een dag.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat daar iemand binnen komt met een telefoon te diep in zijn/haar anus/kut ("ik krijg 'm er niet meer uit!") en dat ze daar dan zeggen, ooooh maar u bent niet de enige hoor. Minimaal drie op een dag.
zal me niks verbazen als zoiets wel gebeurd maar zovaak en met n iphone denk het nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Keizerpinguin zou er vast smakelijke verhaaltjes over kunnen vertellenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Een iPhone in je bips.... ew.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
snap ook niet waarom mensen dan nog met een domme smoes aankomen van ik ben er op gevallen
"Nou dokter, mijn telefoon was tussen de kussens van de bank gegleden. En toen plofte ik zo achteruit midden op de bank, zo op de spleet tussen de kussens, maar daar stak dus die telefoon uit."quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:18 schreef Yurithemaster het volgende:
snap ook niet waarom mensen dan nog met een domme smoes aankomen van ik ben er op gevallen
je kan beter dan ditquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:21 schreef mike_hunt het volgende:
[quote][b]Op dinsdag 6 april 2010 17:18 schree
Nou niet met iphones, maar wel met allehande andere lichaamsvreemde voorwerpenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef oinaru_isan het volgende:
Shampooflessenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou niet met iphones, maar wel met allehande andere lichaamsvreemde voorwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |