quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
www.lux-nijmegen.nl en dan naast cafe beneden ook de bioscoop erboven
Nou ja, iets heeft daar misschien ook wel een punt. Ik zou ook een sim only abbo kunnen nemen, want op zich is mijn HTC Diamond 2 ook nog redelijk hip. Maar ja.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu mijn moeder een iPhone heeft, begin ik ook te denken van, joh, ik moet een ander. Maar *iets* houdt mij, op niet mis te verstane wijze, tegen.
Ik wil óók hip zijn.
lopen van/naar de bushalte en trein stationquote:
niet zo veel als ik eik zou willenquote:kom je überhaupt weleens buiten?
helpt wast goed tegen/voor wintertenenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat klopt. Een halve voet in iemands reet. Toch wel een beetje raar.Zit je dat te kijken, denk je: hm, o.k.
waarom? vind je het lelijke dingen of gaan ze steeds stuk o.i.d.?quote:
ik zou er direct voor tekenen als dat het enige onvolledige aan mij wasquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat weet ik! Je vraag was onvolledig.
Ik alleen toen ik klein was.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
doen alle homo's hier aan tennis trouwens?
Maar daar heb ik dus gisteren millennium 3 gezien om 20.30 uurquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Ja, dat weet ik! Je vraag was onvolledig.
Laat dit verhaal BUITEN Parleur, wil je!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:52 schreef oinaru_isan het volgende:
En laten we eerlijk zijn, Waxxer, als Ang3l al zijn iPhone in duizend stukjes laat vallen...
Lelijk, onhandig, bugs, matige specs.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom? vind je het lelijke dingen of gaan ze steeds stuk o.i.d.?
kijk dat is ook de goden verzoekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat dit verhaal BUITEN Parleur, wil je!
Oh god.........
Wát?!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, dat klopt. Een halve voet in iemands reet. Toch wel een beetje raar.Zit je dat te kijken, denk je: hm, o.k.
Voordeel van Lux Bioscoop = zonder pauzequote:Op dinsdag 6 april 2010 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar heb ik dus gisteren millennium 3 gezien om 20.30 uur
dit omdat ik dus te laat in den bosch was. Omdat ik dacht dat voorstelling daar om 17.00 uur begon, maar dat bleek dus om 16.30 uur het geval te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wel... Steve en MisterO ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
doen alle homo's hier aan tennis trouwens?
ben geen hiwquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus je zou graag veldneuker willen zijn ?
Sommige mensen zijn gewoon beter af met een wat robuuster model.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat dit verhaal BUITEN Parleur, wil je!
Oh god.........
ik heb alleen ervaring met een Nokia N95 maar dat ding heeft de afgelopen 2 jaar goed zijn best gedaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Lelijk, onhandig, bugs, matige specs.
nog nooit gedaan ik kijk het alleen op tvquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wel... Steve en MisterO ook
Jij ook dan?
Telefoonseks, zou dat bestaan als fetish? Dus op trilstand, in je reet en je dan laten opbellen maar niet opnemen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wát?!Ik bedacht gewoon iets raars dat a-seksueel is en het bestaat?!
Ik pas!
Niet met de voet dan, maar figuurlijk!
maar dat is in de Pathé in Eindhoven en Verkadefabriek in Den Bosch ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef Baltar het volgende:
[..]
Voordeel van Lux Bioscoop = zonder pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |