Nu mijn moeder een iPhone heeft, begin ik ook te denken van, joh, ik moet een ander. Maar *iets* houdt mij, op niet mis te verstane wijze, tegen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef oinaru_isan het volgende:
De HTC Desire en HTC Legend zijn wel hele leuke nieuwe geile telefoontjes.
euh... kan wel..je ballen afbinden en daarmee neuken. dat bedoel je toch?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat andere ook niet echt gaat passen eigenlijk![]()
nee, niet als sport, maar af en toe voor de fun. als het 2 x per jaar is, is dat veel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
doen alle homo's hier aan tennis trouwens?
dat doet onze Mies Bouwman ook en die is dan al 80quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zag van de week een interview met haar. Ze ziet er echt goed uit voor 70!!
grapjas...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je zag er vrijdag avond ook echt uit alsof je uit een oil of olaz commercial was weggelopen
Ik was vrijquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is me nogal wat dat je daar out of the blue op Internet zet.
Maar heb je maandag een beetjeeehhh... ja... Lekker kunnen werken?
geen interesse in een Nokia N 900 ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef oinaru_isan het volgende:
ja, maar Raquel kan doorgaan voor iemand in de 40. Mies niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat doet onze Mies Bouwman ook en die is dan al 80
Voor de 30e keer?quote:
voor mij wel, ik kijk het alleen op tvquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, niet als sport, maar af en toe voor de fun. als het 2 x per jaar is, is dat veel.
ja zijn zeker leuke telefoontjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef oinaru_isan het volgende:
lijkt wel of jij bij Mieke in de Jamin winkel boodschappen gedaan hebtquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij doen hetero's het wel zo... althans bij de voorkant
Oh en over dat passen... ik ken filmpjes met vuisten enzo
Hoe kan dát nou?! Op zó'n dag?!quote:
Alles erin?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij doen hetero's het wel zo... althans bij de voorkant
Oh en over dat passen... ik ken filmpjes met vuisten enzo
ja en......quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
grapjas...ik had de nacht daarvoor doorgehaald.
Eh gewoon goed plannenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe kan dát nou?! Op zó'n dag?!Geluksvogel!
Of, zoals TheVulture zou zeggen, en dan houd ik er echt mee op: mazzelpik!
wat doe jij voor sport?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor mij wel, ik kijk het alleen op tv![]()
Om de brievenbus leeg te halen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe jij voor sport?
kom je überhaupt weleens buiten?
fisting is nou ook weer niet zo raar. Het is wat ruigere werk...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
lijkt wel of jij bij Mieke in de Jamin winkel boodschappen gedaan hebt
moet toch wel, hoe komt hij anders bij die hot guy in Amsterdam ?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat doe jij voor sport?
kom je überhaupt weleens buiten?
Of gewoon zorgen dat jij de roosters mag makenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhh zoooo, ja ja, iets met koffie halen en lief doen en topverkopen draaien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |