een korte werkweekquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:26 schreef oinaru_isan het volgende:
En hoewel het vandaag voelt als maandag, is het morgen al weer woensdag.
ken alleen deze LUXquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij al eens in LUX geweest ?, en zo ja wat vind je er van ?
huh? Nee, dan heb ik zeker de vraag verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gaat mij met je moeder vergelijken ?
www.lux-nijmegen.nl en dan naast cafe beneden ook de bioscoop erbovenquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Lux als gewoon het café? Leuk, maar de bediening is maar matig
ach ja, je bent nog jong en naiefquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? Nee, dan heb ik zeker de vraag verkeerd begrepen.
moet je komende zomer tijdens de vierdaagse toch nog maar eens goed opletten, dan zie je ook andere variantenquote:
Ohquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
volgens mij alleen je ballen in iemands mond drukken
Nou-nou-nou-nou-nou-nou.....quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
volgens mij alleen je ballen in iemands mond drukken
Ik denk dat dat andere ook niet echt gaat passen eigenlijkquote:
Wh0t?quote:
Nóu-nóu-nóu-nóu-nóu......!!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat andere ook niet echt gaat passen eigenlijk![]()
ja, ik ben net pas 19 geworden.quote:
quote:
Dat is me nogal wat dat je daar out of the blue op Internet zet.quote:
zag van de week een interview met haar. Ze ziet er echt goed uit voor 70!!quote:
Volgens mij doen hetero's het wel zo... althans bij de voorkantquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat andere ook niet echt gaat passen eigenlijk![]()
ik nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef Yurithemaster het volgende:
doen alle homo's hier aan tennis trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |