oeps dat scheelt een stukquote:Op woensdag 7 april 2010 01:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah, dat wel. De weg ernaartoe... mijn vader speelde het klaar om me bij het verkeerde vliegveld af te zetten(Weeze ipv Dusseldorf Flughaven) Dus dat was effe stressen.
quote:Op woensdag 7 april 2010 01:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jah, dat wel. De weg ernaartoe... mijn vader speelde het klaar om me bij het verkeerde vliegveld af te zetten(Weeze ipv Dusseldorf Flughaven) Dus dat was effe stressen.
Leuk! Die diamant op 't eindquote:
Hee hallo, dat is een poos geleden dat ik je hier gezien hebquote:
Goedquote:Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hee hallo, dat is een poos geleden dat ik je hier gezien heb![]()
hoe gaat het met jullie daar in het zuiden des lands ?
ik zal hier een andere fokker citerenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goed![]()
beetje hectische periode gehad (van baan moeten veranderen en dat soort onzin allemaal) maar de rust is weer wedergekeerdIk kan nu tenminste rustig op zoek naar een andere baan
(ik zit nu in ploegendienst..... ik HAAT ploegendiensten)
Hoe is het hier nog verder?
dat was toch: SSDD ?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zal hier een andere fokker citeren
Different Day, Same Shit
Nog geen 5 minuten binnen, en ik ben nu al een kniesoorquote:
dat was je voor die tijd toch ook alquote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nog geen 5 minuten binnen, en ik ben nu al een kniesoor
Die hadden nog wel meer meningen over mij. Dan was kniesoor toch wel de meest positievequote:Op woensdag 7 april 2010 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was je voor die tijd toch ook alalthans dat was de mening van toen van TRS en CDP
representing the randstadquote:Op woensdag 7 april 2010 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook het noorden des lands is weer present
Van haar/hen zijn ook leuk:quote:
Vandaar dat Eef net belde.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is toch weer minder weer vandaag hoor...
Op welke manier bedoel je vertrokken?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar dat Eef net belde.
Ze is vertrokken.
'T was tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |