De eigenaar keek ook echt zo van "WTF?" toen de waarde van zijn huis werd opgenoemdquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:22 schreef Waxxer het volgende:
Ik bedoelde die balk in die boerderij trouwens, niet de stad waar andere mensen kijken...
Doe eens lief jijquote:
En dat ze dan volgend jaar de Champions League verprutsen? Ik dacht het niet.quote:
KUT dat heb ik dan weer gemist...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:37 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
De eigenaar keek ook echt zo van "WTF?" toen de waarde van zijn huis werd opgenoemd.
Hij plaagt ons juist omdat we lief zijn hoor...quote:
En ik heb zitten zoeken en kijken en kijken en nu ben ik om en wil ik een Legend.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
(klik voor megageilgrote afbeelding)
HTC Legend![]()
[ afbeelding ]
(klik voor megageilgrote afbeelding)
HTC Desire
Desire is er ook in het zilver. Minder mooi dan de Legend, maar wel sneller, groter scherm etc.
Dus ik hapte?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij plaagt ons juist omdat we lief zijn hoor...
Adviesvraagprijs: 545.000 euroquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KUT dat heb ik dan weer gemist...![]()
Nou kan dat toch never ever 6,5 ton zijn... toch?
Wat was het..?
niet doen alsof je onschuldig bent jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus ik hapte?
Ik ben ook zo naief af en toe he
Hahahaquote:
Ik kan morgen mijn Desire ophalen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En ik heb zitten zoeken en kijken en kijken en nu ben ik om en wil ik een Legend.
Misschien hebben ze een familielid dat uit twee delen bestaatquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HahahaHebben ze zitten zwoegen en klussen voor een ruime halve ton winst in al die jaren?
Maar die balk dat... dat... dat kón toch ook niet!
Ik zou wekelijks mijn nek breken en in een rolstoel belanden als ik regelmatig gebruik zou (moeten) maken van die kamer!
Nou...quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik kan morgen mijn Desire ophalen..
Ja inderdaad en ze lieten het allemaal ook wel erg vluchtig zien. Volgens mij staat het de komende tijd nog wel te koop....quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:50 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een familielid dat uit twee delen bestaat.
Badkamercabine/ei/sauna was ook zo fout. Past totaal niet in een boerderij.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
niet doen alsof je onschuldig bent ja
Aaaaaaaaaaach in ene boerderij kan veel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:50 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een familielid dat uit twee delen bestaat.
Badkamercabine/ei/sauna was ook zo fout. Past totaal niet in een boerderij.
en ajax verprutst het niet?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dat ze dan volgend jaar de Champions League verprutsen? Ik dacht het niet.
Als je nou een bijbaan neemt als leraar ergens, dan kun je misschien een mobieltje afpakken van een kut puber.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou...Ik ben jaloers.
Ik opperde net heeeeeellll voorzichtig mijn ideetje en ik had alleen de woorden 'nieuwe' en 'telefoon' genoemd en ik kom daar nu denk ik toch maar op terug.![]()
![]()
nou niet echt een muzikaal hoogstandjequote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Roemenie gaat het goed doen bij het ESF
Beetje Crazy Piano's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |