abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80027402
Tvp..

Nog even elke welke feestjes het dit jaar worden, veel maten over gestapt op andere muziek genres of hebben tegenwoordig andere prioriteiten
Zeer spijtig maarja..

Denk dit jaar sws fantasy island, emporium, decibel und q-base..

Remcore waar zou je eerder heen gaan freshtival of fantasy?
pi_80027982
Ik ga nu ook officieel naar Zany toe zaterdag. HEEL veel zin in!

Ook interessant voor jullie eventueel:
quote:
Wet tegen doorverkoop kaartjes aangenomen

De Tweede Kamer is dinsdag akkoord gegaan met een wetsvoorstel dat moet tegengaan dat handelaren en ticketbureaus massaal entreekaartjes opkopen om die met zo veel mogelijk winst door te verkopen. Alleen de VVD, de ChristenUnie en de SGP stemden tegen.

Het initiatief is van de Kamerleden Arda Gerkens (SP) en Nicolien van Vroonhoven-Kok (CDA). De wet, die nog door de Eerste Kamer moet, verbiedt de tussenhandel niet.
Wel worden er beperkingen opgelegd. Zo mag de opslag op de originele prijs van een kaartje maximaal 20 procent bedragen. Als blijkt dat een consument toch te veel heeft betaald, kan hij het verschil opeisen bij een geschillencommissie. Ook een gang naar de rechter is mogelijk.

Verheugd
Kamerlid Gerkens reageerde zeer verheugd over de brede steun voor het voorstel. Ze hoopt dat de senaat het wetsvoorstel nog voor de Tweede Kamerverkiezingen in behandeling neemt. Volgens de Kamerleden verdienen momenteel enkele tientallen handelaren, velen met een eigen website, miljoenen met het opkopen van voetbal- of concertkaartjes of toegangsbewijzen voor musicals voor kinderen. Via computerprogramma’s, de inzet van studenten of in sommige gevallen via fraude, slepen ze vaak bakken met kaarten binnen om deze met woekerwinsten door te verkopen, stellen de parlementariërs. Met de wet moet de toegang tot cultuur en sport tegen een redelijke prijs wordt gewaarborgd.

Kanttekeningen
De beide Kamerleden hebben geruime tijd gedebatteerd met de rest van de Tweede Kamer over hun voorstel. Door enkele kritische kanttekeningen van ministers zagen ze zich genoodzaakt hun voorstel op punten aan te passen. Zo wilden ze aanvankelijk de Consumentenautoriteit een rol geven in de controle op de wet. Maar die bepaling is eruit gehaald. De beoogde maximale opslag voor tussenhandelaren bedroeg eerst 10 procent. Hoe effectief de wet wordt, zal moeten blijken. Gerkens zei dat er drie jaar na de invoering een evaluatie komt. ”Als het moet, kunnen dan aanpassingen worden gedaan.”
Mixes onder de naam Khadber
  woensdag 7 april 2010 @ 01:17:19 #104
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_80029193
quote:
Op woensdag 7 april 2010 00:22 schreef ElDani het volgende:
Ik ga nu ook officieel naar Zany toe zaterdag. HEEL veel zin in!

Ook interessant voor jullie eventueel:
[..]

Gefeliciteerd Wordt een prima feestje
Wet lijkt me goede zaak. 20% opslag is nog best een hoop, maar in ieder geval een begin.
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  woensdag 7 april 2010 @ 06:43:44 #105
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_80030640
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef de_huig het volgende:

5 voor 10..eerst even naar de bar jwtz

ik heb er zin in gek
maar ik voel me toch ergens ook wel lichtelijk genomen door de volle prijs betaald te hebben
maar ik ga er vanuit dat het het allemaal waard wordt
Ik twijfelde heel erg aangezien het zo vlak voor IQ is maar die 15 euro plus het anthem voor een kaartje-actie heeft me overgehaald. En als ik die time-table zo zie lijkt me dat een van de meest wijze beslissingen in de afgelopen week van ondergetekende
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_80031360
quote:
Op woensdag 7 april 2010 06:43 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik twijfelde heel erg aangezien het zo vlak voor IQ is maar die 15 euro plus het anthem voor een kaartje-actie heeft me overgehaald. En als ik die time-table zo zie lijkt me dat een van de meest wijze beslissingen in de afgelopen week van ondergetekende
Jezus wat ben jij vroeg wakker zeg!
Deze jongen pakt toch echt alleen maar IQ mee, aangezien ze zo nodig een teambuilding weekend moesten plannen voor aankomende zondag. Het meest frustrerende is nog dat ik er onderweg naartoe gewoon bijna langsrijd, dus ik kan nog even naar meneer Zany zwaaien en vertellen dat ik niet kan komen
Partyagenda;
Outdated....
pi_80031805
Voor deze hele vraag heb ik gewoon een nieuwe post gemaakt? Waarom? Omdat apen!

Vraag: Waarom heeft SlowDrek een podcast? *Ik had hem bijna aangeklikt, omdat mijn muis verschoof*
*Pfffff, opluchting dat ik hem niet aangeklikt heb*

Klickt de koffie in? Nee helemaal niet!? Lieve fokkertjes, fijne dag verder, ik ga genieten van zonlicht achter mijn monitor
Partyagenda;
Outdated....
pi_80032078
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:48 schreef CrustyClown het volgende:
Voor deze hele vraag heb ik gewoon een nieuwe post gemaakt? Waarom? Omdat apen!

Vraag: Waarom heeft SlowDrek een podcast? *Ik had hem bijna aangeklikt, omdat mijn muis verschoof*
*Pfffff, opluchting dat ik hem niet aangeklikt heb*

Klickt de koffie in? Nee helemaal niet!? Lieve fokkertjes, fijne dag verder, ik ga genieten van zonlicht achter mijn monitor
Succes! Ik mag vandaag de hele dag door keukenhof lopen . Lekker optimaal de zon meepakken! (betaald)
Mixes onder de naam Khadber
  Redactie Frontpage woensdag 7 april 2010 @ 09:23:56 #109
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_80032550
4 kaartjes Defqon in the pocket
  woensdag 7 april 2010 @ 09:30:00 #110
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_80032702
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:08 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ik ben er 1 keer geweest, bij hardcore united in 2005 en toen regende het zweet...om het uur de muziek uit en de deuren open om te luchten etc.... Denk wel dat dat meespeelt, ook pas 1400 bezoekers op pf ongeveer, dat zegt niet alles maar is wel een graadmeter.

Sindsdien is zover ik weet wel heel de airco / beluchtingsinstallatie vervangen. Dus dat probleem zou verholpen moeten zijn. Maar dat merken we zaterdag wel.

Denk ook dat het mede komt doordat het een week voor InQontrol is. Als mensen dan moeten kiezen qua budget kiezen ze waarschijnlijk toch voor het bekendere InQontrol. En natuurlijk is het niet centraal in het land, dus de reistijd kan voor sommigen mss te lang worden.

Maar de line-up en timetable is meesterlijk. Toen ik de line-up zag was het voor mij geen moeilijke beslissing meer om naar dit feestje te gaan.
  woensdag 7 april 2010 @ 10:10:14 #111
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_80033794
quote:
Op woensdag 7 april 2010 06:43 schreef NLS04 het volgende:

[..]

je bent een wijs man

edit: jij niet alleen..ltnox, eldani en benniesnugger zijn ook snugger.
en crusty is geen wijs man

fat bleach

dit alles onder het mom van: als ik maar vroeg genoeg begin met soggen, gaat het misschien vervelen en ga ik later op de dag sog-og vertonen..
The only limit is your own imagination
pi_80034033
I'm invading your system
Like a music disease
I'm going deeper and deeper
Get you down on your knees
And you got no medicine against the shock
I'm stuck in your head, until my heart stops
  woensdag 7 april 2010 @ 10:58:13 #113
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80035543
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:17 schreef eQuaL het volgende:
I'm invading your system
Like a music disease
I'm going deeper and deeper
Get you down on your knees
And you got no medicine against the shock
I'm stuck in your head, until my heart stops
Het kan bijna n tekst over n Bj zijn..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 7 april 2010 @ 11:05:35 #114
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80035882
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:10 schreef de_huig het volgende:

je bent een wijs man
Over wijze mannen gesproken...

Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_80035941
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:58 schreef Koepert het volgende:

[..]

Het kan bijna n tekst over n Bj zijn..
!

My son is a sad boy
He wasn’t always
We made him that way
His parents made him that way

Man wat zijn die AVIO records toch lekker

Keihard, maar toch vrolijk
pi_80037647
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:06 schreef eQuaL het volgende:

[..]

!

My son is a sad boy
He wasn’t always
We made him that way
His parents made him that way

Man wat zijn die AVIO records toch lekker

Keihard, maar toch vrolijk
The Otherside is een super nummer maar wel droevig

"This is a song I wrote in a period when I realised that not everybody can choose their path of life.
Obviously you can make decisions which make your life what it is, but there are also influences that you cannot lay a finger on.
Like deadly deseases...

Basically i've seen a few very close people die because of that and seen what it can do to the people around them.
Whether it's your partner, father, mother, children, other family or even a simple friend; it can really change your life.
Sometimes when I think back of those people I just wonder what it's like on 'the other side', so thats where my inspiration for this track came from."
pi_80037867
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

The Otherside is een super nummer maar wel droevig

"This is a song I wrote in a period when I realised that not everybody can choose their path of life.
Obviously you can make decisions which make your life what it is, but there are also influences that you cannot lay a finger on.
Like deadly deseases...

Basically i've seen a few very close people die because of that and seen what it can do to the people around them.
Whether it's your partner, father, mother, children, other family or even a simple friend; it can really change your life.
Sometimes when I think back of those people I just wonder what it's like on 'the other side', so thats where my inspiration for this track came from."
Wauw, idd, is wel een heel mooi nummer geworden dan
pi_80038139
Ik was voor dat geld echt wel naar de Zany Show gegaan, alleen het valt helaas voor mij midden in de tentamenweek, dus daarom skip ik hem...
gr gr
  woensdag 7 april 2010 @ 12:20:59 #119
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_80038654
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik was voor dat geld echt wel naar de Zany Show gegaan, alleen het valt helaas voor mij midden in de tentamenweek, dus daarom skip ik hem...
bij mij ook...juist een reden om te gaan..even ontstressen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
  woensdag 7 april 2010 @ 12:38:03 #120
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80039184
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:20 schreef de_huig het volgende:

[..]

bij mij ook...juist een reden om te gaan..even ontstressen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij deze nomineer ik je tot de clown van de week

Ik denk echter dat je na zaterdag niet langer op nummer 1 zal staan
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  Redactie Frontpage woensdag 7 april 2010 @ 13:37:24 #121
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_80041210
Tooooooooooo laaaaaaaaaaaaaaateeeeeeeeeeeee tooooooooooooo apologiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssseeeeeeeeeeeeee

* PartyAnimal87 luistert Q-Dance Radio
pi_80049834
its toeeee leeetttttttt
pi_80051011
The particles of these sounds will electroshock your mind
  woensdag 7 april 2010 @ 18:03:29 #124
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80051514
I make you bounce on my dick
Make you slide on my dick
take a sit on my dick
and give a lick to my dick
Shake ass like a bitch
Make my dick so thick
Any hit is a trip, so let's bounce, bounce, bounce, bitch
Bounce in and out, pull you up and down
Fuck you everywhere, 'n the club, on the deck, on the couch,
At the bar, on the floor, in the car, at the door
Fuck you all night long like you never did before, Bitch

Hardstyle Guru - Girls

EN om deze post niet compleet zinloos te maken met alleen wat lyrics enzo...

[ Bericht 24% gewijzigd door Tha_Bartman op 07-04-2010 18:32:45 ]
pi_80052599
quote:
Op maandag 5 april 2010 11:05 schreef Da_Ripper het volgende:
Wilde gister eigenlijk wel naar Zak gaan maar om nou 90km/110 min. in mn eentje te gaan doen, naar een tent waar ik de weg ernaar toe niet helemaal ken - zag ik niet zo zitten. Rond half 10 gaan rondbellen, 3 enigzins-geïnteresseerde medereizigers gevonden ... haken ze alle 3 rond 23:30 af. Ben toen ook maar thuis gebleven. Des te meer te geven op IQ
Lullo, had dat laten weten.. ik wilde ook die kant op maar had ook alleen maar last van afhakers ! En idd, op IQ helemaal los dan =]
Zo niet.. dan toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')