Vreselijke kleur! Maar je hebt wel mooie nageltjesquote:
Oh gezellig al die vlindersjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
catrice don't feed the birds met heel veel vlindertjes
Oeh, mooi!quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Plum Play With Me die in het echie wat roder is.
aahw, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
De collectie is spring/summer dus dat zou dan logisch zijn
ik ben al benieuwd naar de autumn/winter kleuren
Thanks iedereen, het gaat al een stuk beter met mijn vader. Hij kan nu weer praten (hoewel nog vaak de benaming van woorden kwijt) , is weer lekker eigenwijs ( hij denkt dat ie morgen misschien naar huis mag) en ligt nu op de goede afdeling (neurologie. Hij lag eerst op de longafdeling want de neuro. was vol
)
Wat leuk en vrolijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, ze hebben toch een eigen huis neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik laat het maar zo eigenlijk.
ze komen gewoon niet meer hier relaxen als we weg zijn, net zo goeie oplossing
Oh, wat heerlijk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:32 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
De collectie is spring/summer dus dat zou dan logisch zijn
ik ben al benieuwd naar de autumn/winter kleuren
Thanks iedereen, het gaat al een stuk beter met mijn vader. Hij kan nu weer praten (hoewel nog vaak de benaming van woorden kwijt) , is weer lekker eigenwijs ( hij denkt dat ie morgen misschien naar huis mag) en ligt nu op de goede afdeling (neurologie. Hij lag eerst op de longafdeling want de neuro. was vol
)
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vreselijke kleur! Maar je hebt wel mooie nageltjes
[..]
Oh gezellig al die vlindersjesLekker lente
[..]
Oeh, mooi!
Gaaf!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorHoewel ik minder anti-roze ben dan jij natuurlijk. Er mist iets bij die lak, maar ik weet niet wat.. Erg irritant!
Iets totaal anders dan roze dan:
[ afbeelding ]
Slytherin Inspired Nails!
netjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind de kleur zelf ook niet zo hoorHoewel ik minder anti-roze ben dan jij natuurlijk. Er mist iets bij die lak, maar ik weet niet wat.. Erg irritant!
[ afbeelding ]
oh, ze mochten hier altijd wel een weekendje komen als we het weekend wegwaren, schagen/leiden is nogal een groot verschil.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, ze hebben toch een eigen huis neem ik aan?
(ik ben erg territoriaal, er komt niemand zomaar in mijn huis![]()
)
3 laagjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Wat leuk en vrolijk![]()
hoeveel laagjes Catrice heb je trouwens op?
het zijn schoonouders, nuff saidquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ze mochten hier altijd wel een weekendje komen als we het weekend wegwaren, schagen/leiden is nogal een groot verschil.
maar zo vergaat de zin je wel een beetje (ja, het is niet alleen de doosjes, een stuk meer dingen)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=acrylic+nails&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
euhm, whut doet die vierde afbeelding daar ja?
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef Mirjam het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=acrylic+nails&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=
euhm, whut doet die vierde afbeelding daar ja?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....
Kunnen gaan zien...quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:03 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
volgens de site is dat hoe je eigen nagels erui gaan zien als je acrylnagels gebruikt....
Paarsquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Plum Play With Me die in het echie wat roder is.
Hip kleurtjequote:
Whee, vlindertjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice. Tofste huis ook.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 7 april 2010 00:47 schreef Mss het volgende:
Oooh ik ga steeds netter lakken! Ik heb nu CG TMI op, lekker in het zonnetje. Morgen volgen foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |