enveloppe. Niet afgeven, zelf in de postzak geven, of zelf door de brievenbus duwen. Kost een beetje geduld, maar het lukt altijd!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje, ik heb nog niet zoveel ervaring met nagellakjes versturen maar doen ze bij het postkantoor bij jullie moeilijk?
Ik kwam pakketjes afgeven en toen zij ze je weet dat ze niet door de brievenbus passen (CG)? Maar ik heb alle pakketjes tot nu toe via de brievenbus gehad die ik geruild had en als het niet paste belde de postmeneer aan. De vorige keer deden ze trouwens niet moeilijk en zeiden ze er niets over. Wat is jullie ervaring ermee?
doen jullie het in doosjes of in een bubbeltjesenveloppe?
Ik zou er wel een willen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:41 schreef liiszle het volgende:
holo's met zondoen jullie leuk meiden!
ik liep toevallig tegen een outlet kruidvat aan hier in Schiedam, end aar hadden ze nog een hoop GOSH lakjes, waaronder de Rainbow.. heb ik maar mee genomen.
wie weet wil een van jullie hem nog
ik heb momenteel knal coral-oranje op. het is zo mooi
Enveloppe.. Laatste keer dat ik er was vroeg ik of ze, ze kon frankeren, ging ze ook zeggen dat ze niet door de brievenbus pastte en blabla, toen heb ik haar gezegd dat ik niet vroeg of ze door de brievenbus passen maar of ze, ze wou frankeren, ze was gelijk stil..quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef miss--moana het volgende:
Even een vraagje, ik heb nog niet zoveel ervaring met nagellakjes versturen maar doen ze bij het postkantoor bij jullie moeilijk?
Ik kwam pakketjes afgeven en toen zij ze je weet dat ze niet door de brievenbus passen (CG)? Maar ik heb alle pakketjes tot nu toe via de brievenbus gehad die ik geruild had en als het niet paste belde de postmeneer aan. De vorige keer deden ze trouwens niet moeilijk en zeiden ze er niets over. Wat is jullie ervaring ermee?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Enveloppe.. Laatste keer dat ik er was vroeg ik of ze, ze kon frankeren, ging ze ook zeggen dat ze niet door de brievenbus pastte en blabla, toen heb ik haar gezegd dat ik niet vroeg of ze door de brievenbus passen maar of ze, ze wou frankeren, ze was gelijk stil..Ik hou niet zo van postkantoortutjes
Ik ben meestal wel liever, maar na een stressvolle dag kon ik dat er niet bij hebben, en het was niet de eerste keer, vandaarquote:
Pm even dan!quote:
mijn ninja edit was weer niet snel genoeg zie ik?quote:
De eerste postmevrouw was ook streng, kan niet... moet een pakje worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:57 schreef miss--moana het volgende:
Nuuntje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Sterkte Linnie.
Ik heb ook even m'n lakken in een spreadsheet gezet.
het valt me echt van je tegen hoe weinig Nfu Ohs je hebt. Echt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik hoorde een bonk, van de stoel af gegleden?
Wauw, dat is een indrukwekkende lijstquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Nune het volgende:
Sterkte Linnie.
Ik heb ook even m'n lakken in een spreadsheet gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |