Ik zou es gaan filterenquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:33 schreef mirannie het volgende:
Aaahhh, ik wil mijn nagelwielen!! Zijn nu al 2 weken onderweg...
Wow!! Die lijstjes allemaal!! En heb per ongeluk weer veel te veel swatches zitten kijken, waardoor mijn wishlist al weer 22 lakjes bevatshit!
Ik bedoelde op transdesignquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben 'm op ebay staan voor 20 dollar (de set)
Hahaha, dat is nog het ergste, dat heb ik al gedaan... het waren er 35.... Maar sowieso een koopstop tot mijn nieuwe salarisquote:
Reflecting Pool is al niet meer te krijgen, misschien via eBay maar in de winkels sowieso al niet. Sinds januari ongeveer is Reflecting Pool uitverkocht, zelfs het magazijn van OPI had niks meer staan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, dat is nog het ergste, dat heb ik al gedaan... het waren er 35.... Maar sowieso een koopstop tot mijn nieuwe salaris![]()
Kun jij niet nog even helpen met filteren??![]()
Dit staat er nu op:
Nubar violet sparkle
Nubar gem
Nubar absolute
Nubar reclaim
Nubar Lavender
OPI ds illuminate
CG mahoganie
CG nova
CG polar ice
CG tinsel
CG sunshine
CG sour apple
Orly sky blue pink
Orly fantasea
OPI at your quebec & call
OPI reflecting pool
CG lemon fizz
Essie mint candy apple
Zoya zara
Zoya adina
LA Girl rockstar double platinum
Nfu Oh 51
+ Orly Sky Blue Pink is niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Reflecting Pool is al niet meer te krijgen, misschien via eBay maar in de winkels sowieso al niet. Sinds januari ongeveer is Reflecting Pool uitverkocht, zelfs het magazijn van OPI had niks meer staan.
Ik heb werkelijk waar geen idee, zal het zo of morgen ff proberen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef mirannie het volgende:
Thanks Daph en Nune, dat scheelt er al weer 2![]()
@ Nune
Enig idee wat sky blue pink over wit doet??
CG sunshine?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:32 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb nog geen gele glitterlak. Aanraders?
Oh die is leuk! *op wishlist schrijft*quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
CG sunshine?
http://www.flickr.com/photos/lextard/3931622071/
ja, toen wel, ze was hier toen we een weekendje weg warenquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Je schoonmoeder? Is het de bedoeling dat die in je kast kan?
Ik wil Reflecting Pool superrrrrrr graag maar hij is vet duur op ebayquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Reflecting Pool is al niet meer te krijgen, misschien via eBay maar in de winkels sowieso al niet. Sinds januari ongeveer is Reflecting Pool uitverkocht, zelfs het magazijn van OPI had niks meer staan.
Noh stom.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:03 schreef Mirjam het volgende:
nu ga ik dus swappen met een meisje uit amerika, en heb eindelijk alle lakjes bij elkaar.
speciaal voor dit soort gelegenheden had ik perfecte doosjes bewaard om nagellakjes int e versturen, verdeeld in vakjes enzo.
heeft m'n schoonmoeder alle doosjes weggegooid
waar bemoeit ze zich mee, als ik doosjes in mijn kast heb, is daar een reden voor ja
Naisquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:46 schreef AmNaBa het volgende:
sterkte @ Linnie
Verder komen er allemaal nagels langs, maar zie het slecht, teveel tegenlicht hier op mijn scherm.Gordijnen zijn niet donker genoeg. Fijn hoor dat de zon schijnt![]()
Ga vanavond nog een poging wagen.
Trouwens vannacht een betere foto gemaakt van mijn nagels, in het donker, met de flits.
Nu lijkt de kleur meer op in real life.
[ afbeelding ]
Ik heb hetzelfde maar dan Vrijdagquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik fiets donderdag weer langs de kruidvat hier waar vorige keer nog heel veel catrice lakjes waren.
Als ik iets mee moet nemen voor iemand laat maar weten!
Het is gewoon een blijvende collectie jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:48 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm. Maar het is nieuwe collectie toch? Dus dat betekent dat ze voorlopig in elk geval nog wel op voorraad komen in de winkels? Dan wacht ik namelijk gewoon eventjes af, anders was ik meteen gillende PM's gaan versturen over Lilac en I sea you
Wohhh die is mooi! Ook maar een keertje oppikken danquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Plum Play With Me die in het echie wat roder is.
skittlesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om m'n teennagels te lakken. Alleen welke kleur is de vraag
Wow! Die is mooi zegquote:
Die is ook mooiquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Noh stom.![]()
[ afbeelding ]
Plum Play With Me die in het echie wat roder is.
Rood blijft het mooiste op teentjesquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb zin om m'n teennagels te lakken. Alleen welke kleur is de vraag
Op de foto lijkt het een paars met blauwe ondertonen maar irl heeft deze iets meer rode ondertonen. Mijn camera maakt de kleur koeler dan hij in werkelijkheid is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:09 schreef Guess. het volgende:
[..]
Die is ook mooiMaar wat bedoel je roder? Zit er een rode gloed over het paars?
Ohhh das leuk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
catrice don't feed the birds met heel veel vlindertjes
Tof!quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
catrice don't feed the birds met heel veel vlindertjes
De collectie is spring/summer dus dat zou dan logisch zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet niet of het een blijvende collectie is, ik denk het eigenlijk niet, aangezien de verkoopster die ik vorige week sprak zei dat ze verbaasd was dat alle lakken zo hard gingen, terwijl ze "nog drie tot vier maanden in de winkel liggen". Dat zou dus betekenen dat we in september weer een nieuwe collectie krijgen.
OMG why?quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, toen wel, ze was hier toen we een weekendje weg waren
mja, ik laat het maar zo eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG why?
Tevens goed boos worden, de brutaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |