abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:50:04 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79996297
Maar blij zijn met 2 weken mei-vakantie

Vervolg op: [RLS SC #658] In de rij bij de kassa
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 10:50:15 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_79996304
FIPO!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:50:54 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79996317
Misschien moet ik maar schooljuf worden, dan heb ik ook veel vakantie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:53:08 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79996371
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er iemand in de studio verschijnt die zonder enige aanleiding een witte jas aanheeft, dan is dat waarschijnlijk dieet-goeroe Dokter Frank die medische autoriteit wil uitstralen met z'n outfit. Op goede dagen hangt-ie ook nog een stethoscoop om.
OMG, net als Dr. Oz die bij Oprah altijd in zijn operatie-outfit zit, alleen de verse bloedspetters ontbreken, dus daardoor weet je zeker dat hij niet net de OK uitgerend is, maar ik ga er altijd vanuit dat hij wel direct na de uitzending een hart-long-transplantatie gaat uitvoeren
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:53:48 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79996385
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet ik maar schooljuf worden, dan heb ik ook veel vakantie!
En met een beetje mazzel blijkt dan niet de halve klas dyslectisch te zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79996447
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja het is nog een beetje nieuw! Nee gloednieuw! Maar op het eerste gezicht: nee dat doe ik allemaal niet: luizen en schoolreisjes! (tenzij die ene lekkere milf ook meegaat).
Maar er zullen vast wel subtiele druk-middelen zijn die ik nu nog niet ken en waarbij het je duidelijk wordt dat het beter is voor het welzijn van je kind als je af en toe gratis de handen uit je mouwen steekt voor de school.

Maar leve de buitenschoolse opvang die ook in de vakanties doorloopt.
En die te gek is trouwens. Hij wou eigenlijk al niet meer mee naar huis toen we kennis kwamen maken.
Die ene hele leuke milf is er vast bij. Die zijn nl overal bij. Ik niet, ik laat dat allemaal opknappen.
Oh nou, laatst ging ik mee naar een museum. Daar hebben ze me echt wakker moeten slaan.
De rest was nog wel fris dus zie, zij zijn daar goed in. Ik niet!

Oh ja, dat is ook. Ik ben niet thuis in de buitenschoolse opvang. Ik wacht met thee en koekjes. Die ik later weer terugleg of door de gootsteen tief omdat ze altijd ergens blijven plakken.
Go hard or go home
pi_79996504
Dr. Frank ja. Ik lid geworden van de maillijst want ik wil ook zonder ook maar iets te doen 86 kilo afvallen.
Krijg je het recept voor vandaag: ontbijt: 1 magere cracker belegd met een schijfje komkommer. Lunch: apetina feta 1 blokje en een halve ingedroogde tomaat
Toen heb ik me maar weer afgemeld, want ter ondersteuning moest je ook ff zijn boek a ¤20,- aanschaffen.
Dan maar dik
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:58:56 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79996543
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:

Krijg je het recept voor vandaag: ontbijt: 1 magere cracker belegd met een schijfje komkommer. Lunch: apetina feta 1 blokje en een halve ingedroogde tomaat
1Apetina blokje? Ik snoep vaak 's avonds een hele schijf Turkse feta weg .
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 11:01:11 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_79996621
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Noek het volgende:

[..]

Die ene hele leuke milf is er vast bij. Die zijn nl overal bij. Ik niet, ik laat dat allemaal opknappen.
Oh nou, laatst ging ik mee naar een museum. Daar hebben ze me echt wakker moeten slaan.

Oh ja, dat is ook. Ik ben niet thuis in de buitenschoolse opvang. Ik wacht met thee en koekjes. Die ik later weer terugleg of door de gootsteen tief omdat ze altijd ergens blijven plakken.
Daar verheugt mommy hier zich ook al op, zei ze laatst: woensdagmiddag thee met koekjes met zoonlief!

Trying tot be a good mom, jullie! Maar dan zit je daar dus te wachten met je knusse gezinnetjesgevoel en gaan ze liever met een vriendje spelen dat de één een schietgeweer heeft en de ander moet doen wat hij zegt , namelijk die hondendrol in de brievenbus kieperen. Kutkoters!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_79996650
quote:
Dr. Frank ja. Ik lid geworden van de maillijst want ik wil ook zonder ook maar iets te doen 86 kilo afvallen.
Toen heb ik me maar weer afgemeld, want ter ondersteuning moest je ook ff zijn boek a ¤20,- aanschaffen.
Dan maar dik
Dan maar gezond!
Go hard or go home
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:02:46 #11
16245 CarOnline
met lange O
pi_79996671
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik ga alleen mee met leuke dingen, schoolreisjes naar Slagharen om zelf 12x in de achtbaan-overdekop te gaan
Of naar het theater, de kinderboerderij!
Bij lelijke dingen moest ik altijd werken.
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:04:53 #12
16245 CarOnline
met lange O
pi_79996745
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:02 schreef Noek het volgende:

[..]

Dan maar gezond!
Oh ja, vooral dat!
*kuch*
Screw them.
We're going home.
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 11:06:21 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_79996793
quote:
Dan maar dik
Hee, je hebt je goede voornemen wel genoeg getoond, door lid te worden van die mailinglist. Als ze het dan verpesten met "recepten" van drie calorieën 't stuk dan zoeken ze het maar uit.
pi_79996870
Goedemorgen,

Net werd het progamma weer uitgezonden Teun...op ned 2

Mooi werk he...Politiek.....hotelkamertjes, achterkamertjes, leugens en verdraaien van feiten....
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 11:09:34 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_79996903
Und jetzt leider wieder an die Arbeit.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:10:12 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_79996920
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,

Net werd het progamma weer uitgezonden Teun...op ned 2

Mooi werk he...Politiek.....hotelkamertjes, achterkamertjes, leugens en verdraaien van feiten....
Welk mysterieus programma?
pi_79996960
20 euro voor de illusie van slank zijn in 2 weken? Koopje, wat ik je brom.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:13:00 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79997037
quote:
Dan maar dik
Wat stond er op het menu voor het diner??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:14:08 #19
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_79997084
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je bedenkt wat je bespaart aan boodschappen wel ja
Maargoed je kunt ook gewoon twee weken niet eten, nog goedkoper en je overleeft het nog net.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_79997155
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Welk mysterieus programma?
Over de val van kabinet,,hoe het gegaan is....op de KRO
Weet niet hoe het heet....geen gids, ,,,het was van de week al op t.v., maar had het toen gemist...
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:16:09 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79997176
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik liep vorige week langs de Super het winkelcentrum in, en toen pakte net een hele lange slanke knul een mandje om te gaan shoppen bij de Super, en toen heb ik heb nog zo vragend aangekeken terwijl ik "Pietje?" zei

Maar hij zei dat hij jou niet was
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_79997361
Mera, Alice weet ik niet hoor wanneer die uitkomt. Alleen Avatar.
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh ja, vooral dat!
*kuch*
Uiteindelijk sloop je meer met te weinig kcal dan teveel.
Ongelofelijk bijna hoeveel mensen toch weer in één of ander dieet trappen. Waarom zullen er zoveel zijn? Omdat geen enkele echt helpt. Daarom!
Go hard or go home
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:24:40 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79997526
Ze helpen allemaal even tijdelijk, maar dat is ook logisch als ze een calorie-inname hebben die simpelweg te weinig is om gezond te leven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:24:44 #24
16245 CarOnline
met lange O
pi_79997528
Daarom doe ik het maar gewoon weer op de voor mij vertrouwde manier: het kauwgomballen dieet.
Nu afgewisseld met Maoam en popcorn en bittergarnituur op maandagavond

Leandra, avondeten weet ik niet meer, alleen dat het weinig was. En daar word ik zo verdrietig van
Screw them.
We're going home.
pi_79997532
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef Leandra het volgende:
Ik liep vorige week langs de Super het winkelcentrum in, en toen pakte net een hele lange slanke knul een mandje om te gaan shoppen bij de Super, en toen heb ik heb nog zo vragend aangekeken terwijl ik "Pietje?" zei

Maar hij zei dat hij jou niet was
! Maar ik ben toch heul niet slank .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')