OMG, net als Dr. Oz die bij Oprah altijd in zijn operatie-outfit zit, alleen de verse bloedspetters ontbreken, dus daardoor weet je zeker dat hij niet net de OK uitgerend is, maar ik ga er altijd vanuit dat hij wel direct na de uitzending een hart-long-transplantatie gaat uitvoerenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er iemand in de studio verschijnt die zonder enige aanleiding een witte jas aanheeft, dan is dat waarschijnlijk dieet-goeroe Dokter Frank die medische autoriteit wil uitstralen met z'n outfit. Op goede dagen hangt-ie ook nog een stethoscoop om.
En met een beetje mazzel blijkt dan niet de halve klas dyslectisch te zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:50 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet ik maar schooljuf worden, dan heb ik ook veel vakantie!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ja het is nog een beetje nieuw! Nee gloednieuw! Maar op het eerste gezicht: nee dat doe ik allemaal niet: luizen en schoolreisjes! (tenzij die ene lekkere milf ook meegaat).
Maar er zullen vast wel subtiele druk-middelen zijn die ik nu nog niet ken en waarbij het je duidelijk wordt dat het beter is voor het welzijn van je kind als je af en toe gratis de handen uit je mouwen steekt voor de school.![]()
Maar leve de buitenschoolse opvang die ook in de vakanties doorloopt.![]()
En die te gek is trouwens. Hij wou eigenlijk al niet meer mee naar huis toen we kennis kwamen maken.
1Apetina blokje? Ik snoep vaak 's avonds een hele schijf Turkse feta wegquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Krijg je het recept voor vandaag: ontbijt: 1 magere cracker belegd met een schijfje komkommer. Lunch: apetina feta 1 blokje en een halve ingedroogde tomaat
Daar verheugt mommy hier zich ook al op, zei ze laatst: woensdagmiddag thee met koekjes met zoonlief!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ene hele leuke milf is er vast bij. Die zijn nl overal bij. Ik niet, ik laat dat allemaal opknappen.
Oh nou, laatst ging ik mee naar een museum. Daar hebben ze me echt wakker moeten slaan.![]()
De rest was nog wel fris dus zie, zij zijn daar goed in. Ik niet!
Oh ja, dat is ook. Ik ben niet thuis in de buitenschoolse opvang. Ik wacht met thee en koekjes.Die ik later weer terugleg of door de gootsteen tief omdat ze altijd ergens blijven plakken.
Dan maar gezond!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Dr. Frank ja. Ik lid geworden van de maillijst want ik wil ook zonder ook maar iets te doen 86 kilo afvallen.
Krijg je het recept voor vandaag: ontbijt: 1 magere cracker belegd met een schijfje komkommer. Lunch: apetina feta 1 blokje en een halve ingedroogde tomaat
Toen heb ik me maar weer afgemeld, want ter ondersteuning moest je ook ff zijn boek a ¤20,- aanschaffen.
Dan maar dik
Ik ga alleen mee met leuke dingen, schoolreisjes naar Slagharen om zelf 12x in de achtbaan-overdekop te gaanquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Die ene hele leuke milf is er vast bij. Die zijn nl overal bij. Ik niet, ik laat dat allemaal opknappen.
Oh nou, laatst ging ik mee naar een museum. Daar hebben ze me echt wakker moeten slaan.![]()
De rest was nog wel fris dus zie, zij zijn daar goed in. Ik niet!
Oh ja, dat is ook. Ik ben niet thuis in de buitenschoolse opvang. Ik wacht met thee en koekjes.Die ik later weer terugleg of door de gootsteen tief omdat ze altijd ergens blijven plakken.
Hee, je hebt je goede voornemen wel genoeg getoond, door lid te worden van die mailinglist. Als ze het dan verpesten met "recepten" van drie calorieën 't stuk dan zoeken ze het maar uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Dr. Frank ja. Ik lid geworden van de maillijst want ik wil ook zonder ook maar iets te doen 86 kilo afvallen.
Toen heb ik me maar weer afgemeld, want ter ondersteuning moest je ook ff zijn boek a ¤20,- aanschaffen.
Dan maar dik
Welk mysterieus programma?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef hondjes het volgende:
Goedemorgen,
Net werd het progamma weer uitgezonden Teun...op ned 2
Mooi werk he...Politiek.....hotelkamertjes, achterkamertjes, leugens en verdraaien van feiten....
Wat stond er op het menu voor het diner??quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:57 schreef CarOnline het volgende:
Dan maar dik
Als je bedenkt wat je bespaart aan boodschappen wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
20 euro voor de illusie van slank zijn in 2 weken? Koopje, wat ik je brom.
Over de val van kabinet,,hoe het gegaan is....op de KROquote:
Ik liep vorige week langs de Super het winkelcentrum in, en toen pakte net een hele lange slanke knul een mandje om te gaan shoppen bij de Super, en toen heb ik heb nog zo vragend aangekeken terwijl ik "Pietje?" zeiquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
20 euro voor de illusie van slank zijn in 2 weken? Koopje, wat ik je brom.
Uiteindelijk sloop je meer met te weinig kcal dan teveel.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:16 schreef Leandra het volgende:
Ik liep vorige week langs de Super het winkelcentrum in, en toen pakte net een hele lange slanke knul een mandje om te gaan shoppen bij de Super, en toen heb ik heb nog zo vragend aangekeken terwijl ik "Pietje?" zei![]()
![]()
![]()
Maar hij zei dat hij jou niet was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |