dit is om te voorkomen dat mensen met 10tallen bonnen aan komen en dus niets hoeven te betalen voor de gehele voorraadquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef willempjewever het volgende:
Binnenkort gaan we bij Carpetright (Carpetland) weer wat tapijt e.d. aanschaffen. Nu is Carpetright een bedrijf dat elke week kortingen heeft en het is mij altijd wat onduidelijk.
Ik heb van www.carpetright.nl een bon gedownload waarmee je nog een extra 5% korting krijgt (bij besteding boven de 250 euro en we zitten daarboven (kale tapijtprjis). Nu is er elke zaterdag tot 40% korting (op de tapijten die wij willen aanschaffen was er met pasen 10% korting op die types).
Zijn er nog meer manieren om korting daar te krijgen? Ik lees op de bon van 5% die ik van de site haalde bij de voorwaarden dat andere bonen dan niet geldig zijn, maar welke bonnen zijn dat?
Maar ik heb nooit andere bonnen gezien van carpetright?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Jumparound het volgende:
dit is om te voorkomen dat mensen met 10tallen bonnen aan komen en dus niets hoeven te betalen voor de gehele voorraad
Dit dus:quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dit is om te voorkomen dat mensen met 10tallen bonnen aan komen en dus niets hoeven te betalen voor de gehele voorraad
dat dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef iFries het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ref=hv&articleID=DMF16112007_020
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef iFries het volgende:
Dit dus:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ref=hv&articleID=DMF16112007_020
Quickstep kost toch 35 euro per m2 bij carpetright? Flinke korting zeg!quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef furfoot het volgende:
"Toevallig" hebben wij gisteren voor 3000 euro aan tapijt/laminaat (quickstep) gekocht bij CarpetRight. Icm. met deze kortingsbon en een beetje onderhandelen hebben wij hier 700 euro korting gekregen. Laminaat kwam op 24 euro m2, goedkoper dan de internet shops.
Er is dus altijd onderhandelingsruimte, probeer er minimaal 20% korting vanaf te krijgen en dan laat je de bon zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |