abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79995265
Binnenkort gaan we bij Carpetright (Carpetland) weer wat tapijt e.d. aanschaffen. Nu is Carpetright een bedrijf dat elke week kortingen heeft en het is mij altijd wat onduidelijk.

Ik heb van www.carpetright.nl een bon gedownload waarmee je nog een extra 5% korting krijgt (bij besteding boven de 250 euro en we zitten daarboven (kale tapijtprjis). Nu is er elke zaterdag tot 40% korting (op de tapijten die wij willen aanschaffen was er met pasen 10% korting op die types).

Zijn er nog meer manieren om korting daar te krijgen? Ik lees op de bon van 5% die ik van de site haalde bij de voorwaarden dat andere bonen dan niet geldig zijn, maar welke bonnen zijn dat?
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:16:46 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_79995360
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:12 schreef willempjewever het volgende:
Binnenkort gaan we bij Carpetright (Carpetland) weer wat tapijt e.d. aanschaffen. Nu is Carpetright een bedrijf dat elke week kortingen heeft en het is mij altijd wat onduidelijk.

Ik heb van www.carpetright.nl een bon gedownload waarmee je nog een extra 5% korting krijgt (bij besteding boven de 250 euro en we zitten daarboven (kale tapijtprjis). Nu is er elke zaterdag tot 40% korting (op de tapijten die wij willen aanschaffen was er met pasen 10% korting op die types).

Zijn er nog meer manieren om korting daar te krijgen? Ik lees op de bon van 5% die ik van de site haalde bij de voorwaarden dat andere bonen dan niet geldig zijn, maar welke bonnen zijn dat?
dit is om te voorkomen dat mensen met 10tallen bonnen aan komen en dus niets hoeven te betalen voor de gehele voorraad
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_79995417
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Jumparound het volgende:
dit is om te voorkomen dat mensen met 10tallen bonnen aan komen en dus niets hoeven te betalen voor de gehele voorraad
Maar ik heb nooit andere bonnen gezien van carpetright?

Volgens mij komen we nu rond de 1200 euro uit (600 euro aan tapijt). Een paar procent meer is dan wel meegenomen
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:28:16 #4
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_79995674
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dit dus:

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ref=hv&articleID=DMF16112007_020
Frysk bloed tsjoch op!
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:29:41 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_79995710
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_79995985
quote:

Maar ik bedoelde of er nog bonnen zijn die meer dan 5% korting geven dan de webprintbon. Ik neem dan de bon met de meeste korting. Ik vind 5% namelijk niet echt veel en er moet toch wel meer te behalen zijn?
pi_79996048
Je kan natuurlijk ook gewoon afdingen...
"Als u elke zaterdag 40% korting kunt geven, dan kunt u dat vandaag ook".
So we just called him Fred too
pi_79996057
"Toevallig" hebben wij gisteren voor 3000 euro aan tapijt/laminaat (quickstep) gekocht bij CarpetRight. Icm. met deze kortingsbon en een beetje onderhandelen hebben wij hier 700 euro korting gekregen. Laminaat kwam op 24 euro m2, goedkoper dan de internet shops.

Er is dus altijd onderhandelingsruimte, probeer er minimaal 20% korting vanaf te krijgen en dan laat je de bon zien
pi_79996160
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:41 schreef furfoot het volgende:
"Toevallig" hebben wij gisteren voor 3000 euro aan tapijt/laminaat (quickstep) gekocht bij CarpetRight. Icm. met deze kortingsbon en een beetje onderhandelen hebben wij hier 700 euro korting gekregen. Laminaat kwam op 24 euro m2, goedkoper dan de internet shops.

Er is dus altijd onderhandelingsruimte, probeer er minimaal 20% korting vanaf te krijgen en dan laat je de bon zien
Quickstep kost toch 35 euro per m2 bij carpetright? Flinke korting zeg!

Tapijt is denk ik iets lastiger te onderhandelen omdat je daar geen webwinkels voor hebt, maar ik zal mijn best gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')