dat is absoluut waar, topvoetbal op het allerhoogste niveau kan ik altijd wel van genieten. En of dat met aanvallend of verdedigend voetbal is maakt me niet eens zoveel uit.....elke bal met dodelijke precisie gespeeld wordt, dat is echt gaaf om te zien. En van een razendsnelle gruwelijke counter met fantastische afronding kan ik ook waarderen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vorige keer speelde Barca fantastisch (zeker in de eerste helft) en toch werd het 2-2. Niks is zeker in het voetbal. Alleen voetbaltechnisch als het goed is al de moeite waard om te bekijken.
dat ben zeker met je eens... zo 'zeker' is dat absoluut niet, niet in het hedendaagse voetbal... ook dat barcelona vorige keer zo fantastisch speelde en bij rust al ruim voor had moeten staan, daar heb je nu niks aan...quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Piccalilly het volgende:
Mensen die denken dat het al voor 100% vaststaat dat Barca doorgaat, hebben de afgelopen jaren weinig CL gekeken.
Dit. Gok dat Arsenal redelijk afgemaakt gaat worden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Anonymousz het volgende:
ik hoop dat Arsenal kan stunten maar ik zal maar daar niet op rekenen
Bij Barca loopt het ook niet altijd zo geweldig als vorige week en je kunt ook gewoon 'pech' hebben. Natuurlijk hebben ze de meeste kans om door te gaan, maar een half jaartje geleden verloren ze ook gewoon in Barcelona van Rubin Kazan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat ben zeker met je eens... zo 'zeker' is dat absoluut niet, niet in het hedendaagse voetbal... ook dat barcelona vorige keer zo fantastisch speelde en bij rust al ruim voor had moeten staan, daar heb je nu niks aan...
toch denk ik wel dat Barcelona een erg hoge kans heeft door te gaan en Arsenal is zeker de underdog met weinig kans (die bovendien zou moeten komen, ook aan een 0-0 of 1-1 hebben ze niks)..
eigenlijk vrees ik zelfs een beetje dat de wedstrijd wel eens een teleurstelling kan zijn, omdat beide teams toch warschijnlijk wat 'afwachtender' zouden kunnen spelen (barcelona hoeft niet te komen, terwijl arsenal bang zal zijn teveel risico te lopen... ergens hoop ik echter wel dat Arsenal direkt al vanaf het begin gewoon zal 'proberen' een gaatje te vinden, een overrompelingstactiek.)
Dat was dan van korte duur, want na 2 minuten stonden ze al gewoon achter. Als je er vervolgens 50 min. over doet om gelijk te maken en alsnog verliest, dan geloof ik niet dat het enkel onderschatting is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:56 schreef Catch22- het volgende:
omdat ze ze onderschatte
dat gaat echt niet gebeuren nu hoor.
Ze zullen wel moeten. Ze hebben twee tegen doelpunten thuis gekregen dus aan een 0-0 of een 1-1 hebben ze niks. 3-3 is niet realistisch in een CL wedstrijd dus ze zullen voor de winst moeten gaan. Die haal je in Barcelona niet door rustig te wachten en dat zit ook niet in de stijl van Arsenal. Wat gelijk weer gunstig is voor Barca.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:48 schreef RM-rf het volgende:
ergens hoop ik echter wel dat Arsenal direkt al vanaf het begin gewoon zal 'proberen' een gaatje te vinden, een overrompelingstactiek.)
Eens. Arsenal wint. Vlak voor tijd Bendtner met een pegel van 18 meter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:25 schreef Piccalilly het volgende:
Mensen die denken dat het al voor 100% vaststaat dat Barca doorgaat, hebben de afgelopen jaren weinig CL gekeken.
Dat zeker. 90 minuten op het puntje van de stoel zitten is de bedoeling.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat zeker. 90 minuten op het puntje van de stoel zitten is de bedoeling.
ja zoiets zou zeker leuk zijnoquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef vaasinbloem het volgende:
Vroege goal van Barcelona, Barca spelers met hun hoofd bij RM wedstrijd, en dan bam! Nasri van afstand en Bendtner met kopbal in 90ste minuut.
Zoiets, zou leuk zijn.
Mwah, ik gok op een 3-1 voor Barca.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:28 schreef vaasinbloem het volgende:
Vroege goal van Barcelona, Barca spelers met hun hoofd bij RM wedstrijd, en dan bam! Nasri van afstand en Bendtner met kopbal in 90ste minuut.
Zoiets, zou leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |