Ik heb hem een kwartiertje verzet en dat blijkt prima te kunnenquote:Op woensdag 7 april 2010 07:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat ja. Zo lekker dat ik vergat om eruit te gaan
.
Ik kon nu niet suffig naar de badkamer lopen en tv kijken terwijl ik aan mn ontbijt begin. Nu moest ik meteen in actie komenquote:Op woensdag 7 april 2010 07:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hem een kwartiertje verzet en dat blijkt prima te kunnen. Ik heb 20 minuten nodig voor douchen en aankleden
.
En dat haat ik echt. Ik moet echt even rustig de tijd kunnen nemen 's morgensquote:Op woensdag 7 april 2010 07:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kon nu niet suffig naar de badkamer lopen en tv kijken terwijl ik aan mn ontbijt begin. Nu moest ik meteen in actie komen.
Dat ja. En ik ben zoo chagarijnig...Al vanaf vijf uur vanmorgen is er hier voor de deur een man bezig om de steentjes uit het gras en van de stoep te blazen, en dat gebeurt met een hele grote blazer die heel veel lawaai maakt. Mijn god.quote:Op woensdag 7 april 2010 07:31 schreef Syrena het volgende:
Mijn bed is zo lekker. En ik moet eruiten bedenken wat ik aan moet.
Mmm, misschien moet ik mijn tweede slaapkamer maar onderverhurenquote:Vrouw opgelicht met huurwoning
Een 28-jarige vrouw uit de gemeente Peel en Maas heeft bij de politie aangifte gedaan van oplichting. Ze verrichte seksuele handelingen om een woning in Venlo te huren. Ze deed dat omdat het in het huurcontract stond dat ze net had getekend. Nadat ze de handelingen had verricht bleek dat de man helemaal geen woning verhuurde en dat het contract vals was.
De vrouw had de woning via internet gevonden. De man die zich voordeed als verhuurder was met haar langs de woning gereden, maar zei dat hij niet naar binnen kon omdat het appartement was verhuurd.
Oh, zo kwam het wel op me over.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:54 schreef Syrena het volgende:
Ik ben helemaal niet vaak chagerijnig van mijn werk?![]()
Op mij ook hoor!quote:Op woensdag 7 april 2010 09:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, zo kwam het wel op me over.![]()
Je moppert altijd zo en ik heb je nog nooit iets positiefs over je werk horen zeggen.
Maar fijn dat het allemaal wel meevalt.
OMG hoe kun je zo dom zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef Syrena het volgende:
Oh ik las net dit![]()
[..]
Mmm, misschien moet ik mijn tweede slaapkamer maar onderverhuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |