volgens mij hoort het bij het aio-schap. Hoewel hij nog maar een jaar bezig is zie ik bij de duutser precies hetzelfde. Veel druk om te presteren, weinig begeleiding, dus komt het allemaal op jezelf aan..quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dank jullie wel (allemaal)ik ben een beetje op. en mn collega aio's hebben precies hetzelfe - we kunnen allemaal helemaal niks meer hebben door de constante stress en onzekerheid van het werk... en de therapie hakt er ook in, ik werk keihard aan mezelf maar ik voel me niet echt veel beter....
ik probeer t een beetje buiten dit topic te houden, door vaak niks te zeggen, maar blijkbaar valt t hier toch al op
en als er dan zoeits gebeurt als vandaag - deadline uit het niks en boete van bijna 100 euro als ik net enorm krap zit, zodat ik moet lenen bij mn broertje etc.... dan is t even genoeg zeg maar...
Hij is een paar mm gekrompen en het weefsel is afgestorven, 't is nu mijn rozijntjequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]![]()
. Als je heel zielig kijkt mag jij hem wel hebben hoor
.
[..]
Fijn! Hoe zien ze dat eigenlijk? Groei stopt/formaat neemt af/ding is van de radar verdwenen?
rozijnen zijn puur suikerquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is een paar mm gekrompen en het weefsel is afgestorven, 't is nu mijn rozijntje
mja, ik realiseerde me vandaag pas waarom ik zo boos ben op mn begeleidster eigenlijk - ze weigert me feedback te geven voor ik het complete hoofdstuk af heb, maar ik heb geen idee of ik de goeie kant op ga, en of ik niet voor niks heel veel heb zitten schrijven enzo. dat demotiveert ontzettend... en dan krijg ik ineens vandaag een mail dat ze vrijdag voor half elf mn hoofstuk wil hebben "zullen we afspreken dat...?" - alsof ik er iets over te zeggen hebquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
volgens mij hoort het bij het aio-schap. Hoewel hij nog maar een jaar bezig is zie ik bij de duutser precies hetzelfde. Veel druk om te presteren, weinig begeleiding, dus komt het allemaal op jezelf aan..
Heuh? Ze weigert dat? Ze is toch je begeleidster?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, ik realiseerde me vandaag pas waarom ik zo boos ben op mn begeleidster eigenlijk - ze weigert me feedback te geven voor ik het complete hoofdstuk af heb, maar ik heb geen idee of ik de goeie kant op ga, en of ik niet voor niks heel veel heb zitten schrijven enzo. dat demotiveert ontzettend... en dan krijg ik ineens vandaag een mail dat ze vrijdag voor half elf mn hoofstuk wil hebben "zullen we afspreken dat...?" - alsof ik er iets over te zeggen heb
/zeurklaagetc.
Zo klinkt het wel heel erg schattigquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij is een paar mm gekrompen en het weefsel is afgestorven, 't is nu mijn rozijntje
* doet nerdy high five met Mariaquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Muis > tumor![]()
*geeft kwak ook snotlap*![]()
Chico: nee da's valsspelen!Ik gooi het gewoon op het feit dat ik zo gewéldig poezelig ben
Maar srsly, dit is wel een *nerdy high five* waard
mja ze wil alleen leesbare stukken en ze vindt een half hoofdstuk niet leesbaar... ik heb op zich al meer begeleiding dan veel anderen hoor, dus mag eigenlijk niet klagen...quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heuh? Ze weigert dat? Ze is toch je begeleidster?Dat is wel raar! Logisch dat je daarvan baalt. Is het niet mogelijk om er harder op aan te dringen dat je feedback wilt, of om het door een andere docent te laten bekijken, zodat je iig een indicatie hebt?
Irritant dat soort dingen!
gelatine eten helpt!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef shinydiscoball het volgende:
Chico bij mij brokkelt het bovenste laagje van nagels ook steeds af, maar ik eet toch echt genoeg vitaminen...
Hahaha!quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:41 schreef Goodbye het volgende:Lijstje van vandaag, waarbij ik soms vergeet dat ik op mijn lijn aan het letten ben. Seriously, ben ik halverwege die taart, denk ik: "oh ja!
"
![]()
Triest hè?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hahaha!Dat heb ik ook wel eens
![]()
Met je nagels er in? Serieus?quote:
volgens mij helpt dat voornamelijk vanwege de dierlijke B-vitamines die erin zitten. B12 komen vegetariers vaak tekort, en B6, dacht ik... dus ehh vlees eten en granen en zuivel helpt ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |