Met recht!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ben zo blij! Krijgen we nog een foto van jouw happyface-met-nieuwe-pony?
ja! Maar vorige keer had ik bij de toko saffraan in poedervorm gehadquote:
Hoelaat eten wequote:Op dinsdag 6 april 2010 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja! Maar vorige keer had ik bij de toko saffraan in poedervorm gehaden dat is niet bevallen. Dus nu meteen amar een grote voorraad draadjes
change of plans: ik ga een groentenmadrascurry maken met daarbij couscous en knoflookgarnalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei! *geeft knuf*
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dude.KnuffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet denk ik meer groente/fruit eten, mijn haren splijten/zijn dof en mijn nagels scheuren al als ik er naar kijk. Terwijl ze nu tot op het vlees zijn afgeknipt, bovenste laagje brokkelt er gewoon van af. Of is dat kalk tekort ofzo?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Dan wil ik 1337quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:42 schreef Muis006 het volgende:
Oooh jongens ik hoop dat ik topic 1234 mag openen
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan wil ik 1337.
Btw, tof dat je weer post en dat het goed gaat met de tumor
Oi, tis duidelijk wie de nerds zijn in dit topic!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
*doet dansje mee met Mo*Smile IRL!
*deelt snotlap met Viking*
Ja ik ga maar weer vrolijke dansjesmuziek luisteren, da's beter voor mn gemoed!![]()
*zet Juanes op*
Oe Muis, dan doe ik topic 1337Edit: NOOOOESSSS Chico was me voor!
![]()
Deal! En ik ben ook erg blij dat ie dood isquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan wil ik 1337.
Btw, tof dat je weer post en dat het goed gaat met de tumor
En hoe zit het verder nou precies? Je had toch meerdere tumoren? Of ben je nu overal vanaf?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deal! En ik ben ook erg blij dat ie dood isnormaal zie je pas 2 jaar na de bestraling of het effectief is geweest, maar bij mij heeft ie na 1 jaar al het loodje gelegd.
dank jullie wel (allemaal)quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Valt me op dat je de laatste tijd wel regelmatig uit je hum bent kwak... Gaat het allemaal nog wel een beetje?
*bezorgd is
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe Muis, dan doe ik topic 1337Edit: NOOOOESSSS Chico was me voor!
![]()
Fijn! Hoe zien ze dat eigenlijk? Groei stopt/formaat neemt af/ding is van de radar verdwenen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Deal! En ik ben ook erg blij dat ie dood isnormaal zie je pas 2 jaar na de bestraling of het effectief is geweest, maar bij mij heeft ie na 1 jaar al het loodje gelegd.
Ik heb nog 3 kleintjes alive and kicking, maar die zijn nog nooit gegroeid dus die vormen geen gevaar. Ik moet alleen nog wel van mijn hersenoedeem (cadeautje vd bestraling) afquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hoe zit het verder nou precies? Je had toch meerdere tumoren? Of ben je nu overal vanaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |