abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 07:45:29 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80030940
quote:
Op woensdag 7 april 2010 07:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat ja . Zo lekker dat ik vergat om eruit te gaan .
Ik heb hem een kwartiertje verzet en dat blijkt prima te kunnen . Ik heb 20 minuten nodig voor douchen en aankleden .
Niet meer actief op Fok!
pi_80030957
quote:
Op woensdag 7 april 2010 07:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb hem een kwartiertje verzet en dat blijkt prima te kunnen . Ik heb 20 minuten nodig voor douchen en aankleden .
Ik kon nu niet suffig naar de badkamer lopen en tv kijken terwijl ik aan mn ontbijt begin. Nu moest ik meteen in actie komen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 7 april 2010 @ 07:47:46 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80030968
quote:
Op woensdag 7 april 2010 07:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik kon nu niet suffig naar de badkamer lopen en tv kijken terwijl ik aan mn ontbijt begin. Nu moest ik meteen in actie komen .
En dat haat ik echt. Ik moet echt even rustig de tijd kunnen nemen 's morgens . Rustig ontbijten, kopje thee, beetje fokken en mail checken...

En toen was ik m'n sleutels ook nog eens kwijt: stress! .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 april 2010 @ 07:48:30 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80030978
Anyway, ik ga weg, naar school.
En ik moet zometeen gesprekjes gaan voeren met twee leerlingen en daar zie ik zó tegenop . Heb wel van alles opgeschreven waar ik het over wil hebben, maar toch... Maar het moet wel, want anders wordt de situatie alleen maar erger.
Niet meer actief op Fok!
pi_80030997
Goedemorgen. . Ik heb maar een klein beetje bloedverlies gehad vannacht, zou het dan eindelijk op z'n einde lopen? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80031124
zo, uit bed en aan de studie!

O: 2 croissantjes met brie en honing, versgeperste jus en een mok melk
T: niets
L: bruin pistoletje met filet americain
T: iets van fruit
D: tapa's eten
Ja doei.
  woensdag 7 april 2010 @ 08:18:01 #207
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80031285
quote:
Op woensdag 7 april 2010 07:31 schreef Syrena het volgende:
Mijn bed is zo lekker. En ik moet eruit en bedenken wat ik aan moet.
Dat ja. En ik ben zoo chagarijnig...Al vanaf vijf uur vanmorgen is er hier voor de deur een man bezig om de steentjes uit het gras en van de stoep te blazen, en dat gebeurt met een hele grote blazer die heel veel lawaai maakt. Mijn god.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 7 april 2010 @ 08:18:50 #208
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80031298
gefeliciteerd Blootje! Fijne dag vandaag!
pi_80031328
Oh, mo is jarig! Gefeliciteerd! . Stiekemerd.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 7 april 2010 @ 08:31:43 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80031505
Goedemorgen!

Mo, gefeliciteerd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80031553
Feliciflapstaart Mootje! Maak er een mooie dag van
pi_80031618
Mootje is jarig!

Ik zit inmiddels op mijn werk Heb net mijn collega al een worst genoemd, omdat ie vergeten was te zeggen dat onze collega van gisteren dus bij ons bleef werken. Hij snapt niet wat ie nou verkeerd gedaan heeft Echt, mannen We hadden toch een werkplek over?. Dat was 't punt niet.

En nu moet ik even een irritante vlieg gaan doodmaken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 7 april 2010 @ 08:40:40 #213
236335 neen
schone schijn
pi_80031658
! Gefeliciteerd he
het lijkt niet wat het is
pi_80031765
Goedemorgen.

Gefeli MoBlo!

Zeg Syrena, als ik zo vaak zo chagerijnig van mijn werk zou worden zou ik toch écht wat anders zoeken.
Het werk is niet goed, je collega's zijn niet goed, de leiding is niet goed...
Je brengt er wel een groot deel van je leven door, dus kan het maar beter leuk zijn, toch?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: boterham met kaas
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bosbessen
D: onbekend andijvie en aerpels

Planning voor vandaag:
O: twee gekookt ei
L: tomatensalade met mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met bramen
D: gebakken aerpels, boontjes, appelmoes
pi_80031904
Ik ben helemaal niet vaak chagerijnig van mijn werk? Ja, voor het functioneringsgesprek wel. En mijn baas-collega is een worst maar dat kan ik gewoon tegen hem zeggen.
Bovendien ben ik al in de race voor een andere werkplek

En de roddel gaat dat daar verder niemand op gesolliciteerd heeft, woeaaa *eng*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 7 april 2010 @ 08:54:44 #216
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_80031911
Gefeliciteerd Mo!!! Hoe jong ben je geworden?

Lijstje van gister:
O: -
T: appel
L: 2x minikrentebol
L2: 2x boterham filet A.
T: rijstwafel jam, cracker smeerworst, appel
D: couscous met prei, champs, kip en sour cream.
T: chocolademousse
S: in totaal 40 km woon-werk verkeer gefietst

Plan voor vandaag
O: brinta
T: 2x minikrentebol
S: wierennen in de veluwe
L: ??
T:??
D: witvis met groente en creme fraiche uit de oven. misschien couscous erbij
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_80031943
Oh ik las net dit
quote:
Vrouw opgelicht met huurwoning

Een 28-jarige vrouw uit de gemeente Peel en Maas heeft bij de politie aangifte gedaan van oplichting. Ze verrichte seksuele handelingen om een woning in Venlo te huren. Ze deed dat omdat het in het huurcontract stond dat ze net had getekend. Nadat ze de handelingen had verricht bleek dat de man helemaal geen woning verhuurde en dat het contract vals was.

De vrouw had de woning via internet gevonden. De man die zich voordeed als verhuurder was met haar langs de woning gereden, maar zei dat hij niet naar binnen kon omdat het appartement was verhuurd.
Mmm, misschien moet ik mijn tweede slaapkamer maar onderverhuren
  woensdag 7 april 2010 @ 08:57:29 #218
236335 neen
schone schijn
pi_80031969
Mijn plan:
o: koffie en een bak yoghurt
t; koffie
l: brood en pindakaas
t: koffie, appel
d: eten van moeders

En evy lopen vandaag

[ Bericht 10% gewijzigd door neen op 07-04-2010 09:12:17 ]
pi_80032130
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:54 schreef Syrena het volgende:
Ik ben helemaal niet vaak chagerijnig van mijn werk?
Oh, zo kwam het wel op me over.
Je moppert altijd zo en ik heb je nog nooit iets positiefs over je werk horen zeggen.
Maar fijn dat het allemaal wel meevalt.
  woensdag 7 april 2010 @ 09:10:05 #220
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80032245
quote:
Op woensdag 7 april 2010 09:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oh, zo kwam het wel op me over.
Je moppert altijd zo en ik heb je nog nooit iets positiefs over je werk horen zeggen.
Maar fijn dat het allemaal wel meevalt.
Op mij ook hoor!

Men, wat ben ik chagarijnig. Gelukkig ga ik morgen over een week naar de Duutser!
  woensdag 7 april 2010 @ 09:11:29 #221
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80032277
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:56 schreef Syrena het volgende:
Oh ik las net dit
[..]

Mmm, misschien moet ik mijn tweede slaapkamer maar onderverhuren
OMG hoe kun je zo dom zijn
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80032328
Mopperen op internet is meer gemeengoed dan de positieve dingen melden
Maar mijn werkzaamheden vind ik leuk, alleen mijn collega's af en toe *wurgsmiley*
  woensdag 7 april 2010 @ 09:27:39 #223
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80032635
Gelukkig, Syrena!
pi_80032885
D&D, misschien ben je gewoon leeg?
Ik duim voor je hoor
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 7 april 2010 @ 10:03:46 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80033600

Gefeliciteerd MoBlo

Zo, nog bedankt voor de tips gisteren, het is inmiddels hopelijk opgelost met een telefoontje naar de Centrale Studentenbalie Die geven dan weer aan Studielink door dat je écht klaar bent enzo. DUO hoef ik niks meer mee want ik had al heel lang geen recht meer op stufi / ov / lening
Helaas bleek daarna ook dat er iets heel raars mis is met mn telefoonabo, dus ook een hoop gebel en gewacht, en nu maar duimen
En daarna bleek dat de pgb-aanvraag voor een cliënte nog stééds niet goed op de rails zit, ik kan dus weer een tijdje fluiten naar mn centen en daar heb ik er al zoveel van...
Toen ik daarna op mn werk aan het dweilen was, de vloer maar niet schoon wou worden en ik in huilen uitbarstte, ben ik maar gestopt en naar huis gegaan

Vandaag wordt vast beter
Zo, en nu koffie
  woensdag 7 april 2010 @ 10:07:07 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80033701
Hm, als ik zo wat verder teruglees was gisteren voor wel meer mensen a somewhat trying day?

* Positieve vibes voor vandaag rondstuurt
pi_80033826
Gefeliciteerd Moblo!

DaD, ik hoop dat je gelijk hebt! Het zou wel eens tijd worden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80034143
Gefeliciteerd MoBlo.

Eindelijk weer normaal Internet. Van gisteren zal ik maar geen lijstje posten, want die is echt heel erg slecht.

Lijstje voor vandaag:
O: Muesli met melk
T: Koffie
L: 4 boterhammen met sandwichspread
T: 2 boterhammen met sandwichspread
D: Weet ik nog niet
T: Koffie + appel
S: Misschien hardlopen
  woensdag 7 april 2010 @ 10:21:25 #229
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80034159
gefeliciteeeeeerd mootje!
Kwak
  woensdag 7 april 2010 @ 10:27:32 #230
236335 neen
schone schijn
pi_80034361
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
Gefeliciteerd MoBlo.

S: Misschien hardlopen
Dat wordt weer eens tijd ja
pi_80034454
dank voor de felicitaties!

was meteen gaan leren na 't ontbijt, en ga zo maar weer verder. Viel half in slaap zo, in de grote stoel met dekentje en blaadjes om te lezen dus maar even wat anders doen

oh, en ik ben vandaag 25 geworden.. 25.. vroeger vond ik 16 (zo oud was mijn oppasbuurmeisje) al oud! !
Ja doei.
  woensdag 7 april 2010 @ 10:33:51 #232
3185 Adelante
To let it go now
pi_80034570
Gefeliciteerd Moblo

25!!! da's afgerond 30!!!!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 7 april 2010 @ 10:34:33 #233
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80034605
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:33 schreef Adelante het volgende:
Gefeliciteerd Moblo

25!!! da's afgerond 30!!!!
de eerste die dat tegen mij zei op mijn25e verjaardag heb ik een beuk gegeven.
Kwak
  woensdag 7 april 2010 @ 10:35:24 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80034635
Hehehe, afgerond 30 ja

Heb je ook al grijze haren dan? Ik vond mijn eerste een week voordat ik 25 werd, toen vond ik het ineens toch niet zo oninteressant meer dat ik weer een jaartje erbij had
pi_80034668
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:27 schreef neen het volgende:

[..]

Dat wordt weer eens tijd ja
Klopt. Ik kreeg vanuit het niets opeens last van m'n knieën. De pijn zat er eigenlijk net onder, aan de binnenkant. Het lijkt me dat het aan mijn schoenen of aan mijn looptechniek ligt. Toen ik mijn schoenen kocht bij Intersport hebben ze wel gekeken naar hoe ik liep, maar er is nooit een filmpje gemaakt verder. Ik zit er nu over te denken om vandaag even naar een speciaalzaak te gaan voor advies. En dat ik dus de schoenen die ik nu gebruik even meeneem.
pi_80034677
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dattum!

en nee, nog geen grijze haren
Mr.Mo wel dat vind ik sexy, bij mij mogen ze nog even wegblijven
Ja doei.
  woensdag 7 april 2010 @ 10:38:53 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_80034767
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

whehehe, mijn zus kon dat ook niet waarderen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_80034895
quote:
Op woensdag 7 april 2010 00:38 schreef Dreamyheadz het volgende:
Leuk die blouse PF! Staat je heul goed:D!
Dank je wel!!

Ik krijg nu een nieuwe boiler!!! Jaaaaay!
pi_80035005
Gefeli Mo!! Ik vond 25 een mooie leeftijd.

Ik zie nu pas hoe laat het is!! *zich uit bed hijst*
pi_80035460
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:36 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Klopt. Ik kreeg vanuit het niets opeens last van m'n knieën. De pijn zat er eigenlijk net onder, aan de binnenkant. Het lijkt me dat het aan mijn schoenen of aan mijn looptechniek ligt. Toen ik mijn schoenen kocht bij Intersport hebben ze wel gekeken naar hoe ik liep, maar er is nooit een filmpje gemaakt verder. Ik zit er nu over te denken om vandaag even naar een speciaalzaak te gaan voor advies. En dat ik dus de schoenen die ik nu gebruik even meeneem.
Ha, dat heb ik ook gehad. Ik heb toen bij een speciaalzaak schoenen laten aanmeten, met versteviging aan de binnenkant van m'n voet. Ik ben daarna alleen nooit meer gaan rennen Maar na de eerste les Zumba had ik de pijn weer terug, daarna mijn renschoenen bij Zumba gaan dragen en nooit meer kniepijn gehad
pi_80036141
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef conleche het volgende:

Ik zie nu pas hoe laat het is!! *zich uit bed hijst*
Heerlijk toch, dat je die vrijheid hebt.

Ik was vanochtend juist uitzonderlijk vroeg op voor mijn doen omdat we om half 9 (ja, da's vroeg ) uit bed gebeld werden door iemand die even iets moest komen meten (voor een glasplaat die op de patio komt zodat je er niet af kunt vallen). Als er zo voor elk dingetje dat niet goed was een ander mannetje 's ochtends vroeg gaat langskomen zijn we nog wel even bezig.
Ach ja, het dwingt je wel om meteen op gang te komen en het is ook wel weer fijn om vroeg te beginnen. Ik ben nu al lekker bezig met een poster maken terwijl ik normaal rond deze tijd net ontbeten heb en nog wat wakker zit te worden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_80036355
Hier komt steeds een mannetje voor elk ander dingetje. En daarvoor komt er nog iemand kijken of het wel echt stuk is
  woensdag 7 april 2010 @ 11:19:34 #243
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80036493
Ik zit weer eens niks te doen

Maar daar komt nu een eind aan!!! Goeiedag allemaal
pi_80036520
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef P.F het volgende:
Hier komt steeds een mannetje voor elk ander dingetje. En daarvoor komt er nog iemand kijken of het wel echt stuk is
Ik heb al vier jaar een stukke intercom Ik zag dat mijn buren zelf maar wat geknutseld hadden
Ik zou er wel eentje met beeld willen Collectebus in de hand?
pi_80036936
En gefeliciteeeerd mo een kwart eeuw oud
  woensdag 7 april 2010 @ 11:41:13 #246
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80037316
boh, ik houd zo niet van wakker gemaakt worden. Ik ben echt een stuk chagarijn vandaag.

Lijstje heb ik geen idee van, ergens in de stad warm lunchen en eten bij een vriend...
pi_80037382
Gefeli Mo!
Mooi weer buiten! En ik doe passief mee en heb liever eigen dingen doen...
  woensdag 7 april 2010 @ 11:52:23 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80037706
ik ben vet goed aan t werk! iets later begonnen dan gepland, maar ik heb de studietimer ontdekt van de studentpsycholoog. http://studietips.leidenuniv.nl/kiosk/timer.htm

heel kinderachtig, maar ik zet nu dus steeds een alarmpje, met een tekstje (versie 1 van de timer) en daardoor heb ik nu in een uurtje 1000 woorden geschreven , simpelweg doordat ik niet tussendoor iets anders mocht gaan doen... nu heb ik een half uurtje surf en muziekstudeertijd, dan weer 45 minuten schrijven en dan ga ik lunchen. voelt heel stom dat ik dit nodig heb, en tegelijk dat ik t niet eerder gebruikt heb... ik kán het wel...werken/schrijven... straks ga ik mn deadline nog halen ofzo
Kwak
  woensdag 7 april 2010 @ 11:59:32 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80037970
Ik zie overal "gefeliciteerd Moblo!", dus ik tegen nachtwacht: "Waar feliciteren we Moblo mee? Oh met haar verjaardag!" Dus: gefeli Mootje en nog vele jaren erbij! .

Ik heb mijn gesprekjes achter de rug. Man man, niet normaal hoe ik daar tegenop zag. Het gesprek met het meisje gaat wel vruchten afwerpen, want we hebben duidelijke afspraken gemaakt, maar het gesprek met de jongen verliep wat moeizamer. Hij maakt zijn huiswerk niet en zit de hele tijd wat om zich heen te kijken en anderen af te leiden. Dus ik heb gezegd dat hij minder moet babbelen, omdat hij anderen die die concentratie nodig hebben afleidt, dus wat hij nu doet is: huiswerk niet maken en om zich heen kijken . En ik weet ook niet goed hoe ik hem moet motiveren, want hij is heel slim dus of hij zijn huiswerk nu wel of niet maakt lijkt weinig invloed te hebben op het eindresultaat. Hij mist gewoon uitdaging, denk ik en ergens denk ik dan: 'ik moet extra opdrachten gaan geven', maar anderzijds moet 'ie eerst maar eens leren z'n huiswerk gewoon te maken. Wel goed is dat ik heb afgesproken dat ik over 2 weken weer met ze ga praten om te kijken hoe het is gegaan.

Ik was wel meteen in een goed humeur vanochtend, want er kwam een leerling uit Havo 4 naast me fietsen op weg naar school: goeiemorgen, alles goed? fijne paasdagen gehad? bla bla bla. Geweldig .

Anyway: brood achter de kiezen, dus ik ga nu even naar de stad en vanmiddag lezen op het balkon en dan eind vd middag/vanavond lessen voorbereiden voor morgen en vrijdag .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 april 2010 @ 12:09:15 #250
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80038299
quote:
Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie overal "gefeliciteerd Moblo!", dus ik tegen nachtwacht: "Waar feliciteren we Moblo mee? Oh met haar verjaardag!" Dus: gefeli Mootje en nog vele jaren erbij! .

Ik heb mijn gesprekjes achter de rug. Man man, niet normaal hoe ik daar tegenop zag. Het gesprek met het meisje gaat wel vruchten afwerpen, want we hebben duidelijke afspraken gemaakt, maar het gesprek met de jongen verliep wat moeizamer. Hij maakt zijn huiswerk niet en zit de hele tijd wat om zich heen te kijken en anderen af te leiden. Dus ik heb gezegd dat hij minder moet babbelen, omdat hij anderen die die concentratie nodig hebben afleidt, dus wat hij nu doet is: huiswerk niet maken en om zich heen kijken . En ik weet ook niet goed hoe ik hem moet motiveren, want hij is heel slim dus of hij zijn huiswerk nu wel of niet maakt lijkt weinig invloed te hebben op het eindresultaat. Hij mist gewoon uitdaging, denk ik en ergens denk ik dan: 'ik moet extra opdrachten gaan geven', maar anderzijds moet 'ie eerst maar eens leren z'n huiswerk gewoon te maken. Wel goed is dat ik heb afgesproken dat ik over 2 weken weer met ze ga praten om te kijken hoe het is gegaan.

Ik was wel meteen in een goed humeur vanochtend, want er kwam een leerling uit Havo 4 naast me fietsen op weg naar school: goeiemorgen, alles goed? fijne paasdagen gehad? bla bla bla. Geweldig .

Anyway: brood achter de kiezen, dus ik ga nu even naar de stad en vanmiddag lezen op het balkon en dan eind vd middag/vanavond lessen voorbereiden voor morgen en vrijdag .
misshcien helpt t als je hem zo benadert van, als je nou snel je huiswerk afhebt, dan kun je daarna een speciale opdracht gaan doen, iets wat aansluit bij zijn interesses en uitdagend is. iets zelfstandigs. je zou zelfs een stukje huiswerk (iets kleins, niet alles) kunnen vervangen door de "speciale opdracht" - laat m maar voelen dat ie beter kan, en dat je dat ook van hem verwacht ofzo. hij moet dat extra natuurlijk niet als straf zien...

nou ja, dat is wat ik zelf in die situatie (als verveelde leerling) prettig zou vinden... ik maakte in groep vier heel veel werkstukjes en werkbladen met zelfstandig leeswerk, en ik deed extra topo in groep 7 en 8, en zelf nakijken bij latijn en economie 2 op de middelbare school. op een gegeven moment liep ik daardoor een half boek voor, maar ik was in elk geval blij en niet meer aan t kletsen
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')