Doe eens normaal. Kom eerst maar eens minstens een kilo of 5 aan en ga dan sporten. Daar krijg je een mooi lichaam van. Niet als je al zo mager bent en dan misschien iets minder mager op bepaalde plekken. Maar je kan niet nu gaan sporten, want dan val je om.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef Poostema het volgende:
[..]
Ik ben heus geen anorexiapatiënt, hoor.
Waarom doet iedereen zo raar opeens?
Ik zit gewoon met wat vet op m'n heupen en armen dat ik écht niet wegkrijg.
Wou alleen maar een paar tips...
Kijk maar naar m'n fobo, helemaal niet té mager dus!
Ik ben er al een paar jaar uit en ik ken studielink niet eens, maar ik denk dat je bij het IBG moet zijn (of DUO zoals het nu zo mooi heet) Wat irritant zeg! Heb je wel de brief gekregen met de bevestiging dat je afgestudeerd bent?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
Aaaargh, wie helpt me even?
Er is vorige week ofzo nog eens collegegeld van mn rekening afgeschreven, terwijl ik dus al sinds december niet meer studeer. Heb inStudielink
al verzocht om uitschrijven, maar dat schiet niet op, verrassend genoeg
![]()
Ik wil nu een instantie bellen om te vragen of ik dat studiegeld kan terugvragen alvast, maar heb geen idee welke instantie ik moet hebben? Het gaat allemaal via zoveel omwegen....studielink, ibg, weet ik het....
Tof!quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, de taartjesmeet, ik ben er hopelijk bij!
Ga wel vlak daarna weg naar Sevilla, dus misschien ben ik dat weekend al in Twente bij mn moeder, maar ik laat het nog weten!
Oh, nee hoor! Ik verberg mijn heupen en billen gewoon onder A-lijn jasjes en rokjes.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof!
Anna, ik dacht precies hetzelfde van jou.. Jij bent echt een stuk slanker dan ik! En zo mooi lang.
. Oh, en bijna iedereen roept al in de gang dat ze het een knus huisje vinden. Meestal zeg ik dan dat ze ook gewoon het woord klein mogen gebruiken.
.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:04 schreef Adelante het volgende:
HALLO WAAROM ZIJN JULLIE NOU NIET AARDIG VOOR MIJN USERS UIT KLAAGBAAK!!>212!@>!!11 HIER MOETEN KAMERVRAGEN AAN TE PAS KOMEN, WANT DAT DIT KAN IN NEDERLAND111!!EINZE!!!!!
Zoiets, Vik?
Ben ik van jou?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:04 schreef Adelante het volgende:
HALLO WAAROM ZIJN JULLIE NOU NIET AARDIG VOOR MIJN USERS UIT KLAAGBAAK!!>212!@>!!11 HIER MOETEN KAMERVRAGEN AAN TE PAS KOMEN, WANT DAT DIT KAN IN NEDERLAND111!!EINZE!!!!!
Zoiets, Vik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |