quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:44 schreef shinydiscoball het volgende:[..]
Oh LB ik heb dit werk vorig jaar zomer gedaan. Ten eerste erg zwaar, vooral in die bloedhitte. Ten tweede veel vervelende mensjes. Al moet ik zeggen dat ik ook ontzettende lieve mensen heb ontmoet die heel veel indruk op me hebben gemaakt
Maar ook de mensen die je tegenkwam...het had zo in Jambers kunnen zitten. Een vrouw van 70 met haar 50-jarige zoon, die echt zo ongelofelijk grauw was omdat ie echt nooit maar dan ook nooit buiten kwam. Een 70-jarige man met zijn 40-jarige dochter (niet helemaal 100%) met een enorme boezem, lang vettig blond haar in staartjes en een felroze joggingbroek met overal vlekken. Zij sliep echt iedere week wel met iemand anders, meestal mensen die ze van de straat oppikte. En dan een alleenstaande vrouw wiens huis zo vies was, dat ik na 10 minuten echt weg ben gegaan. Ik heb af en toe ook echt staan overgeven
Wel heel bijzonder werk door al die rare mensen die je ontmoet. Maargoed wat ik dus wilde zeggen: I feel your pain!
Ik heb ook twee zomers gethuiszorgd, en ik vond het eigenlijk altijd wel heel erg leuk! Bij de meeste mensen dan. Het meest indrukwekkende was een hele oude man, die eignelijk zo graag koffie wou drinken, altijd z'n eigen koekjes bakte en een nummer op z'n onderarm had...