Och, als ze op de vloer liggen heb ik alsnog een vloerkleedquote:Op woensdag 7 april 2010 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Langharige katten, nee dat is niet handig met een kleed nee
Nouja, ik heb zelf nogal lang haar, dat ligt ook áltijd in het kleed
Ha, komt me bekend voor ja... mijn rug houdt ook niet van zoveel schoonmakenquote:Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Way to go kwak!.
Nog even de vitrages van de slaapkamer (ik had bedacht dat die ook wel even gewassen konden worden - ik zie weinig verschil, alleen zitten er nu wel kreukels in) weer ophangen en aan m'n vriend vragen of hij vanavond het karpet terug de kamer in wil sjouwen, en dan vind ik dat ik verdomde veel gedaan heb vandaag. Helaas vindt m'n rug dat ook.
Da's inderdaad liefquote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen zon. Nooit. Tenzij we inderdaad voor het huis gaan zitten..
Ik heb eigenlijk altijd wel last van m'n rug (familiekwaaltje), maar niets doen kan ik toch niet. En m'n vriend sjouwt al zo lief elke keer m'n kilo's fondant heen en weer..
Inderdaad ja! Mijn oma kan er ook echt mee zitten als de meter gras in haar tuintje niet keurig gemaaid is of zoiets. Waarschijnlijk een overblijfsel van de tijd waarin vrouwen alle tijd hadden om zich met zulke futiliteiten bezig te houden.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik snap tegenwoordig ook heel goed hoe mijn oma toch zo sterk in haar armen kon zijn
Zo schoon als bij een bejaarde thuis zul je het ergens anders niet snel vindenen als dat inhoudt dat er dagelijks of om de dag gestoft, stofgezogen en gedweild moet worden, dan doen ze dat! En ik merk echt dat mijn armen veel gespierder / sterker zijn dan de rest van mn lijf
ach, de zon schijnt daar in ieder geval!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen zon. Nooit. Tenzij we inderdaad voor het huis gaan zitten..
Ik heb eigenlijk altijd wel last van m'n rug (familiekwaaltje), maar niets doen kan ik toch niet. En m'n vriend sjouwt al zo lief elke keer m'n kilo's fondant heen en weer..
Dat ook ja, die twee dingen hangen waarschijnlijk ook met elkaar samen. Dat was immers de taak van de vrouw. Als de kids op school waren lekker bij elkaar koffie gaan drinken en dan roddelen over het tuintje van die-en-die.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
En de tijd dat vrouwen erop afgerekend werden als het niet aan kant was vooral!
Ze hadden echt wel wat anders te doen joh, meestal hadden ze ook wel een paar koters rondlopen
Maargoed, ze werkten er meestal niet nog naast nee.
Oh LB ik heb dit werk vorig jaar zomer gedaan. Ten eerste erg zwaar, vooral in die bloedhitte. Ten tweede veel vervelende mensjes. Al moet ik zeggen dat ik ook ontzettende lieve mensen heb ontmoet die heel veel indruk op me hebben gemaaktquote:Op woensdag 7 april 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een hekel aan mijn thuiszorgcliënte, dat wel!! God wat een smerig mens
Ik zou het balkon schoonmaken, dus ik was wel voorbereid op flink schrobben enzo, maar ze bleek al maaaaaanden een volle vuilniszak in de prullenbak buiten te hebben zitten. Dus ik open dat ding, helemaal volgelopen met water, en enórm gaan rotten natuurlijk!!![]()
![]()
Heb het kokhalzend van de stank eruit laten lopen, en toen gauw een heleboel bleekwater erachteraan gemikt..... maar mèn wat een ranzige lucht zeg
En die vrouw loopt daar maar een beetje te bazelen dat ze dat echt niet meer wist van die zak
Als ze nou gewoon die prullenbak binnen zette en de vuilniszak direct naar de container bracht was dit allemaal niet nodig! Nee, in plaats daarvan heeft zij een plastic boodschappentas met vuilnis aan de radiator in de keuken hangen, zelfs als ik zeg dat daar muizen bij kunnen
[/rant]
-edit- Ohja, het is niet dat het een bejaard mensje is hoor. Ze is begin 50 en het enige dat dr mankeert is dat ze lui is en straatvrees heeftDus ze zou best dr eigen vuilnis kunnen regelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |