abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2010 @ 16:38:58 #276
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80047998
He wat wazig Calimero

Ze hadden je misschien het voordeel van de twijfel gegeven...
Had je je interesses ook op je cv staan? Dat is anders misschien een idee
  woensdag 7 april 2010 @ 16:42:29 #277
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_80048151
quote:
Op woensdag 7 april 2010 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
Langharige katten, nee dat is niet handig met een kleed nee

Nouja, ik heb zelf nogal lang haar, dat ligt ook áltijd in het kleed
Och, als ze op de vloer liggen heb ik alsnog een vloerkleed
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 7 april 2010 @ 16:45:59 #278
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80048306
balen Cali, en gek dat het zo verschillend kan voelen he?

ik bedenk me net dat ik mn middag boterhammen nog helemaal niet gegeten heb. sta dus op 1 portie cruesli, twee boterhammen en een bos radijsjes

toch maar even gauw doen nu, en daarna nog even een half uurtje knallen en dan langs de supermarkt naar huis (heb een strikt lijstje: brood, pleepapier, broodbeleg en aardappelen en groente). Vanavond kan ik niet doorwerken want heb repetitie. Maar als ik morgen weer zo'n goeie dag heb en ook 's avonds nog iets langer doorga, dan ga ik mn deadline die zo onhaalbaar leek (en dat met een normaal schrijftempo ook is - ben blij dat ik de stand "speedy" heb teruggevonden ) misschien toch wel halen

Heb vandaag al 3000 woorden geschreven en ben zomaar één van de lastigste hobbels in mn redenatie/structuur voorbij t is nog steeds heel veel werk morgen, maar we zien wel waar we uitkomen... voel me in elk geval heel goed over mezelf.

nu gauw een boterham eten. lijstje wordt iets van:
o- cruesli
l- twee boterhammen met kip, bos radijs
t- blikje cola light
t- twee boterhammen met kip
d- magere filetlapjes as la minute (200 gram ofzo) fijngesneden met shoarmakruiden, twee pitabroodjes, wortels
t- een paaseitje of een biskwietje, misschien een glas wijn.

ik gok dat ik laag in de kcal zit, rond de 1500, nog niet ingevoerd...
edit: precies 1500 als de gegevens van de pittabroodjes kloppen tenminste...
Kwak
  woensdag 7 april 2010 @ 16:52:45 #279
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80048622
Kwak wat heerlijk! Tof dat zo'n programmaatje dat verschil kan maken he

Mijn lijstje so far:
O: bak kwark met jam
L: 2 boterhammen, pindakaas en hagelslag
T: bakje kwark met geraspte appel en honing
D: ik lees shoarmakruiden bij Kwak, misschien maak ik wel (vega) shoarmabroodjes met salade
  woensdag 7 april 2010 @ 17:00:01 #280
236335 neen
schone schijn
pi_80048986
Shoarma! Opzich heb ik daar wel zin in en ik heb nog wat groente voor erbij ook dus misschien moet ik dat zo maar even kopen... moet toch nog brood enzo halen daarnaast is het lekker en mag ik mezelf verwennen omdat het goed gaat op school
het lijkt niet wat het is
  woensdag 7 april 2010 @ 17:11:59 #281
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80049485
wow, 3000 woorden kwak. wat fijn!

Ik heb al m'n independent variables 'gecode', nu m'n dependent variable nog. En een aantral controlvariables. Boh, vierkante ogen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_80049545
Way to go kwak! .

Nog even de vitrages van de slaapkamer (ik had bedacht dat die ook wel even gewassen konden worden - ik zie weinig verschil, alleen zitten er nu wel kreukels in) weer ophangen en aan m'n vriend vragen of hij vanavond het karpet terug de kamer in wil sjouwen, en dan vind ik dat ik verdomde veel gedaan heb vandaag. Helaas vindt m'n rug dat ook.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:14:00 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80049562
voorjaarsschoonmaak DaD?
  woensdag 7 april 2010 @ 17:19:18 #284
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80049776
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Way to go kwak! .

Nog even de vitrages van de slaapkamer (ik had bedacht dat die ook wel even gewassen konden worden - ik zie weinig verschil, alleen zitten er nu wel kreukels in) weer ophangen en aan m'n vriend vragen of hij vanavond het karpet terug de kamer in wil sjouwen, en dan vind ik dat ik verdomde veel gedaan heb vandaag. Helaas vindt m'n rug dat ook.
Ha, komt me bekend voor ja... mijn rug houdt ook niet van zoveel schoonmaken
Ik heb net even een tijdje op mn rug in de kamer gelegen, in het zonnetje, zalig!!
Beetje oefeningen doen op je gemak doet wonderen
  woensdag 7 april 2010 @ 17:21:25 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80049867
Ik heb zonder jas op het balkon gezeten vanmiddag. Kom er net vandaan, want het begint nu een beetje bewolkt te worden. Ik droom helemaal weg in het zonnetje . Nu eerst maar even gebaren oefenen, dan hoef ik dat morgenochtend niet meer te doen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 april 2010 @ 17:23:00 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80049928
Ja ik zat vanmiddag ook voor het eerst weer op mn balkonnetje!!

Helaas is er alleen maar tot 12 uur zon ofzo.... als ik 's middags zon wil ga ik als een tokkie voor mn voordeur zitten
pi_80049950
I feel your pain, DaD! Ik heb net een heel stuk zeil gelegd en daarna gedweild. Het was nogal vies (in mijn oude kamer was dat dweilen al vrij lang niet meer gebeurd ), dus zware arbeid! Vriendje kwam het na lang zeuren even overnemen maar na een meter stopte hij alweer. Wat een held.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 7 april 2010 @ 17:25:55 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80050037
Nou, ik snap tegenwoordig ook heel goed hoe mijn oma toch zo sterk in haar armen kon zijn

Zo schoon als bij een bejaarde thuis zul je het ergens anders niet snel vinden en als dat inhoudt dat er dagelijks of om de dag gestoft, stofgezogen en gedweild moet worden, dan doen ze dat! En ik merk echt dat mijn armen veel gespierder / sterker zijn dan de rest van mn lijf
pi_80050126
Wij hebben hier helemaal geen zon. Nooit. Tenzij we inderdaad voor het huis gaan zitten. .

Ik heb eigenlijk altijd wel last van m'n rug (familiekwaaltje), maar niets doen kan ik toch niet. En m'n vriend sjouwt al zo lief elke keer m'n kilo's fondant heen en weer. .
  woensdag 7 april 2010 @ 17:32:42 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80050303
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen zon. Nooit. Tenzij we inderdaad voor het huis gaan zitten. .

Ik heb eigenlijk altijd wel last van m'n rug (familiekwaaltje), maar niets doen kan ik toch niet. En m'n vriend sjouwt al zo lief elke keer m'n kilo's fondant heen en weer. .
Da's inderdaad lief
  woensdag 7 april 2010 @ 17:34:04 #291
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80050348
Ik ga maar weer eens naar de supermarkt....

Echt, nu niet maar binnenkort ga ik zitten voor een weekmenu en dan weekboodschappen doen ook Ik heb toch zo'n teringhekel aan elke keer weer daarheen en eten verzinnen
pi_80050364
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, ik snap tegenwoordig ook heel goed hoe mijn oma toch zo sterk in haar armen kon zijn

Zo schoon als bij een bejaarde thuis zul je het ergens anders niet snel vinden en als dat inhoudt dat er dagelijks of om de dag gestoft, stofgezogen en gedweild moet worden, dan doen ze dat! En ik merk echt dat mijn armen veel gespierder / sterker zijn dan de rest van mn lijf
Inderdaad ja! Mijn oma kan er ook echt mee zitten als de meter gras in haar tuintje niet keurig gemaaid is of zoiets. Waarschijnlijk een overblijfsel van de tijd waarin vrouwen alle tijd hadden om zich met zulke futiliteiten bezig te houden.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:35:56 #293
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80050411
En de tijd dat vrouwen erop afgerekend werden als het niet aan kant was vooral!

Ze hadden echt wel wat anders te doen joh, meestal hadden ze ook wel een paar koters rondlopen
Maargoed, ze werkten er meestal niet nog naast nee.
  woensdag 7 april 2010 @ 17:38:31 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_80050509
Hoooi...

Moblo, van harte gefeliciteerd met je 25ste verjaardag meid

Lijst:
O: yoghurt met aardbeien
T's: boterham ham, appel, peer, halve komkommer
L: 2 boterhammen lever, kom groentesoep met veel ballen, beker melk
T's: boterham ham, sinaasappel, 3 wortels, boterham scharrelei salade, 3 aardbeien, stukje choco
D: Gegrilde gemarineerde tilapiafilet, dop/wortelen, spinazie, sla en wat rijst.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 7 april 2010 @ 17:39:56 #295
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_80050561
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

ach, de zon schijnt daar in ieder geval!
pi_80050576
quote:
Op woensdag 7 april 2010 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
En de tijd dat vrouwen erop afgerekend werden als het niet aan kant was vooral!

Ze hadden echt wel wat anders te doen joh, meestal hadden ze ook wel een paar koters rondlopen
Maargoed, ze werkten er meestal niet nog naast nee.
Dat ook ja, die twee dingen hangen waarschijnlijk ook met elkaar samen. Dat was immers de taak van de vrouw. Als de kids op school waren lekker bij elkaar koffie gaan drinken en dan roddelen over het tuintje van die-en-die. Echt, niemand kan roddelen zoals mijn oma en haar vriendinnen!
pi_80050669
Zij die net onnoemelijk hard op hun bek zijn gegaan groeten u

Dat kwam trouwens doordat ik een stukje had gedweild in de keuken (vlak voor het afstapje van twee treden) omdat ik ergens naar aan het kijken was met een vol bord spaghetti in mijn hand en dat bord een beetje te scheef ging. Flats.

Maar verder gaat alles goed hoor

Une liste:

O: banaan
T: boterham pindakaas, peer, cup a soup
L: maaltijdsalade gerookte kip
T: 2 boterhammen sandwichspread
D: spaghetti
S: ws even een uurtje bodyshape
T: 2 kiwi's
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80050721
quote:
Op woensdag 7 april 2010 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een hekel aan mijn thuiszorgcliënte, dat wel!! God wat een smerig mens

Ik zou het balkon schoonmaken, dus ik was wel voorbereid op flink schrobben enzo, maar ze bleek al maaaaaanden een volle vuilniszak in de prullenbak buiten te hebben zitten. Dus ik open dat ding, helemaal volgelopen met water, en enórm gaan rotten natuurlijk!! Heb het kokhalzend van de stank eruit laten lopen, en toen gauw een heleboel bleekwater erachteraan gemikt..... maar mèn wat een ranzige lucht zeg

En die vrouw loopt daar maar een beetje te bazelen dat ze dat echt niet meer wist van die zak
Als ze nou gewoon die prullenbak binnen zette en de vuilniszak direct naar de container bracht was dit allemaal niet nodig! Nee, in plaats daarvan heeft zij een plastic boodschappentas met vuilnis aan de radiator in de keuken hangen, zelfs als ik zeg dat daar muizen bij kunnen

[/rant]

-edit- Ohja, het is niet dat het een bejaard mensje is hoor. Ze is begin 50 en het enige dat dr mankeert is dat ze lui is en straatvrees heeft Dus ze zou best dr eigen vuilnis kunnen regelen!
Oh LB ik heb dit werk vorig jaar zomer gedaan. Ten eerste erg zwaar, vooral in die bloedhitte. Ten tweede veel vervelende mensjes. Al moet ik zeggen dat ik ook ontzettende lieve mensen heb ontmoet die heel veel indruk op me hebben gemaakt

Maar ook de mensen die je tegenkwam...het had zo in Jambers kunnen zitten. Een vrouw van 70 met haar 50-jarige zoon, die echt zo ongelofelijk grauw was omdat ie echt nooit maar dan ook nooit buiten kwam. Een 70-jarige man met zijn 40-jarige dochter (niet helemaal 100%) met een enorme boezem, lang vettig blond haar in staartjes en een felroze joggingbroek met overal vlekken. Zij sliep echt iedere week wel met iemand anders, meestal mensen die ze van de straat oppikte. En dan een alleenstaande vrouw wiens huis zo vies was, dat ik na 10 minuten echt weg ben gegaan. Ik heb af en toe ook echt staan overgeven

Wel heel bijzonder werk door al die rare mensen die je ontmoet. Maargoed wat ik dus wilde zeggen: I feel your pain!
pi_80050760
Oei Goodbye
gelukkig gaat ie weer.

Ik heb trouwens een hele grote drang om Bossche bollen te kopen voor vanavond
*probeert zich te bedwingen*
pi_80050762
Aww, GB! . Niets bezeerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')