Dat wordt weer eens tijd jaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
Gefeliciteerd MoBlo.![]()
S: Misschien hardlopen
de eerste die dat tegen mij zei op mijn25e verjaardag heb ik een beuk gegeven.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:33 schreef Adelante het volgende:
Gefeliciteerd Moblo
25!!! da's afgerond 30!!!!![]()
Klopt.quote:
dattum!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de eerste die dat tegen mij zei op mijn25e verjaardag heb ik een beuk gegeven.
whehehe, mijn zus kon dat ook niet waarderenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de eerste die dat tegen mij zei op mijn25e verjaardag heb ik een beuk gegeven.
Dank je wel!!quote:Op woensdag 7 april 2010 00:38 schreef Dreamyheadz het volgende:
Leuk die blouse PF! Staat je heul goed:D!
Ha, dat heb ik ook gehad. Ik heb toen bij een speciaalzaak schoenen laten aanmeten, met versteviging aan de binnenkant van m'n voet. Ik ben daarna alleen nooit meer gaan rennenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Klopt.Ik kreeg vanuit het niets opeens last van m'n knieën. De pijn zat er eigenlijk net onder, aan de binnenkant. Het lijkt me dat het aan mijn schoenen of aan mijn looptechniek ligt. Toen ik mijn schoenen kocht bij Intersport hebben ze wel gekeken naar hoe ik liep, maar er is nooit een filmpje gemaakt verder. Ik zit er nu over te denken om vandaag even naar een speciaalzaak te gaan voor advies. En dat ik dus de schoenen die ik nu gebruik even meeneem.
Heerlijk toch, dat je die vrijheid hebt.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:44 schreef conleche het volgende:
Ik zie nu pas hoe laat het is!! *zich uit bed hijst*
Ik heb al vier jaar een stukke intercomquote:Op woensdag 7 april 2010 11:15 schreef P.F het volgende:
Hier komt steeds een mannetje voor elk ander dingetje. En daarvoor komt er nog iemand kijken of het wel echt stuk is
misshcien helpt t als je hem zo benadert van, als je nou snel je huiswerk afhebt, dan kun je daarna een speciale opdracht gaan doen, iets wat aansluit bij zijn interesses en uitdagend is. iets zelfstandigs. je zou zelfs een stukje huiswerk (iets kleins, niet alles) kunnen vervangen door de "speciale opdracht" - laat m maar voelen dat ie beter kan, en dat je dat ook van hem verwacht ofzo. hij moet dat extra natuurlijk niet als straf zien...quote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie overal "gefeliciteerd Moblo!", dus ik tegen nachtwacht: "Waar feliciteren we Moblo mee? Oh met haar verjaardag!"Dus: gefeli Mootje en nog vele jaren erbij!
.
Ik heb mijn gesprekjes achter de rug. Man man, niet normaal hoe ik daar tegenop zag. Het gesprek met het meisje gaat wel vruchten afwerpen, want we hebben duidelijke afspraken gemaakt, maar het gesprek met de jongen verliep wat moeizamer. Hij maakt zijn huiswerk niet en zit de hele tijd wat om zich heen te kijken en anderen af te leiden. Dus ik heb gezegd dat hij minder moet babbelen, omdat hij anderen die die concentratie nodig hebben afleidt, dus wat hij nu doet is: huiswerk niet maken en om zich heen kijken. En ik weet ook niet goed hoe ik hem moet motiveren, want hij is heel slim dus of hij zijn huiswerk nu wel of niet maakt lijkt weinig invloed te hebben op het eindresultaat. Hij mist gewoon uitdaging, denk ik en ergens denk ik dan: 'ik moet extra opdrachten gaan geven', maar anderzijds moet 'ie eerst maar eens leren z'n huiswerk gewoon te maken. Wel goed is dat ik heb afgesproken dat ik over 2 weken weer met ze ga praten om te kijken hoe het is gegaan.
Ik was wel meteen in een goed humeur vanochtend, want er kwam een leerling uit Havo 4 naast me fietsen op weg naar school: goeiemorgen, alles goed? fijne paasdagen gehad? bla bla bla. Geweldig.
Anyway: brood achter de kiezen, dus ik ga nu even naar de stad en vanmiddag lezen op het balkonen dan eind vd middag/vanavond lessen voorbereiden voor morgen en vrijdag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |