nee ik bedoel de aard avn de mens. als er niks slechts met je gebeurd , waarom zou je dan in god geloven en je tijd aan hem besteden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Er zijn echt mensen die geloven dat de duivel na god er was.![]()
![]()
Mijn smileys zeggen genoeg, me dunkt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:19 schreef pokerstars het volgende:
[..]
nee ik bedoel de aard avn de mens. als er niks slechts met je gebeurd , waarom zou je dan in god geloven en je tijd aan hem besteden?
He het ging over Bulletslut en niet over het geloof.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:19 schreef pokerstars het volgende:
[..]
nee ik bedoel de aard avn de mens. als er niks slechts met je gebeurd , waarom zou je dan in god geloven en je tijd aan hem besteden?
En fags niet te vergeten ...quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:20 schreef pokerstars het volgende:
ik ga nu, moe.
tot morgen helden en laffe herders
Heb je nou echt niet door hoe dom je bent?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:23 schreef pokerstars het volgende:
nu geef je bewijs dat je fake bent ja. als je dat niet was zou je niet reageren op die foto. maar je beschermd nu jezelf en reageert wel. typisch gedrag van mensen en je bent dus een rasvoorbeeld.
she is a slut, a bullet slut.
laater
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:23 schreef pokerstars het volgende:
nu geef je bewijs dat je fake bent ja. als je dat niet was zou je niet reageren op die foto. maar je beschermd nu jezelf en reageert wel. typisch gedrag van mensen en je bent dus een rasvoorbeeld.
laater
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:23 schreef pokerstars het volgende:
laater
Post jij ook eens een foto met 'FOK!' op je handquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Post nou maar een foto met 'FOK' op je hand oid.
quote:
Is goed, hoor. Ik heb niks te vrezen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto met 'FOK!' op je hand
Of wat? Ga je anders denken dat ik fake ben omdat mijn ogen zogenaamd verschilen op de foto's?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Post nou maar een foto met 'FOK' op je hand oid.
want fobo is alleen op te kijken of je iets lekkers ziet en niet om te kijken wie er achter een post schuilt?quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ik weet het niet, maar inderdaad, het kan goed een andere meid zijn. Daarentegen heeft ze niemand hier wat te bewijzen. Neemt niet weg dat andermans foto's op je profiel zetten kankersneu is.
Het laat me eigenlijk koud, ik beoordeel mensen hier niet "According" to fobo, wat wel schrijnend is dat TS een wijf is en fobo's van andere wijven observeert.
AFgunst? Jaloezie? of gewoon kankertjeharde onzekerheid.
Hoor je mij niet zeggen, ik vind het alleen typerend dat er een wijf een topic post over "Waarschijnlijke nep-foto's" van een ander wijf op Fok! hier. Wat moet ik daar nou mee? wat kan het mij boeien? als je foto's wil kijken ga je lekker naar B&H. Maar nogmaals, mocht die kogelhoer wel andermans foto's benutzen is ze kankertjesneu.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
want fobo is alleen op te kijken of je iets lekkers ziet en niet om te kijken wie er achter een post schuilt?
En vervolgens zelf niet naar haar eigen posts/opvattingen wil handelen wat betreft bewijsvoering!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ik weet het niet, maar inderdaad, het kan goed een andere meid zijn. Daarentegen heeft ze niemand hier wat te bewijzen. Neemt niet weg dat andermans foto's op je profiel zetten kankersneu is.
Het laat me eigenlijk koud, ik beoordeel mensen hier niet "According" to fobo, wat wel schrijnend is dat TS een wijf is en fobo's van andere wijven observeert.
AFgunst? Jaloezie? of gewoon kankertjeharde onzekerheid.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
Lame!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:18 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat een zwakke reactie. Maar ja je moet iets zeggen, he. Want foto's plaatsen kan niet.
Waar blijft die fotoquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Is goed, hoor. Ik heb niks te vrezen.
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post jij ook eens een foto met 'FOK!' op je hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |