Inderdaad. Homoseksuelen zullen uitsterven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef Crutch het volgende:
Homo's sterven vanzelf uit. Het is weer zo'n rage, niets van aantrekken, gaat vanzelf over. Voortplanten kunnen ze toch niet.
Klopt, iedereen weet dat het erfelijk isquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:04 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Inderdaad. Homoseksuelen zullen uitsterven.
![]()
![]()
Precies en niet te vergeten dat iedere cel van homo's carcinogeen zijn!!!@! HOMO'S ZIJN EEN VIRUS, OPEN JE OGEN SCHNELL!quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, iedereen weet dat het erfelijk is
Gele sticker er op en afvoeren die handel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:07 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Precies en niet te vergeten dat iedere cel van homo's carcinogeen zijn!!!@! HOMO'S ZIJN EEN VIRUS, OPEN JE OGEN SCHNELL!
Omdat toptopic, helemaal superquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Enigszins verbazingwekkend dat er nog geen slotje op zit
Jezus Christus. Moet je eens voorstellen, denk je tijdens een krachtige whiskykater bij jezelf, "ik vernoem mijn zoon naar Bob Dylan, dan word het wel een stoere manskerel" en dan krijg je dit.quote:
idd, een schande voor de naamquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus Christus. Moet je eens voorstellen, denk je tijdens een krachtige whiskykater bij jezelf, "ik vernoem mijn zoon naar Bob Dylan, dan word het wel een stoere manskerel" en dan krijg je dit.
Ah hij woont onder het strnad ja snaptte er al bar wijnig van.quote:
omg zo'n mallen vido snap er nisk van grotejesquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:23 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah hij woont onder het strnad ja snaptte er al bar wijnig van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |