quote:
Die ja.quote:Op maandag 5 april 2010 23:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Drie Oostenrijkers voor je reactie
Dat luister je toch niet serieusquote:
Tyfusjammer dat die topic van Hetiszover over Oostenrijkse muziek niet populairder is geworden, dat was puur goudquote:
Die jaquote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tyfusjammer dat die topic van Hetiszover over Oostenrijkse muziek niet populairder is geworden, dat was puur goud
Oei die heb ik gemistquote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tyfusjammer dat die topic van Hetiszover over Oostenrijkse muziek niet populairder is geworden, dat was puur goud
Graag ook aandacht voor de legendarische Ricky Kingquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:04 schreef Pieter-utd het volgende:
Als er woensdagochtend nog geen Duitstalige muziek topic is open ik er 1. Denk dat ik de focus dan leg op Roy Black
Ricky King is wat ouder geworden, maar zijn blik blijft voortleven in ons allen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Graag ook aandacht voor de legendarische Ricky King
Die blik naar de camera, prachtig. En die lach, daar krijgt toch iedereen een nat sponsje van.
Waarom zou je je moeten schamen voor je seksuele geaardheid?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef Haarlotion het volgende:
Waarom zou je trots zijn op je homoseksualiteit... Wat een waanzin.
Dat zei ik niet, dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten schamen voor je seksuele geaardheid?
Kloptquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:46 schreef Haarlotion het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, dat maak jij ervan.
Niet bij deze falers die op het internet de meest dubieuze video's weten te achterhalen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Jullie mogen nu stoppen hoor. Punt werd reeds bewezen op 2e pagina.
Nee, leg uit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:50 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Niet bij deze falers die op het internet de meest dubieuze video's weten te achterhalen.
Ze flappen zich raak op al die nichten en schlagershit. Zie je het voor je?
Naja waanzin. Homoseksualiteit wordt onderhand wel geaccepteerd, maar mensen gaan er standaard wel vanuit dat je hetero bent. Lijkt mij nog steeds niet bepaald makkelijk, uit de kast komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:43 schreef Haarlotion het volgende:
Waarom zou je trots zijn op je homoseksualiteit... Wat een waanzin.
Daar heb je me ook absoluut niets over horen zeggen hoor, maar ik vind het belachelijk dat geaardheid iets is om trots op te zijn... Dat heb ik ook met het trots zijn op nationaliteit en huidskleur.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:52 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Naja waanzin. Homoseksualiteit wordt onderhand wel geaccepteerd, maar mensen gaan er standaard wel vanuit dat je hetero bent. Lijkt mij nog steeds niet bepaald makkelijk, uit de kast komen.
Wat doe je nou praten man je bent seker zon kakker die neerkykt op de gewone mense ga lekkr met je volov rijde ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:50 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Niet bij deze falers die op het internet de meest dubieuze video's weten te achterhalen.
wat doe je schlager haten mattie beter doe je niet zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:50 schreef boekenplank het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |