Iddquote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Dat zijn toch de leukste grappen, die waar je zelf ook om gaat zitten gieren
quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Soms ben je oprecht blij dat geen mens je ziet zo achter de laptop
Dat dus...quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
Dat zijn toch de leukste grappen, die waar je zelf ook om gaat zitten gieren
Hij wil niet remmenquote:Op maandag 5 april 2010 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Shit, ik had toch even op moeten staan om Erik te bellen.![]()
HIER ZIJN WE!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom fok ik ook niet op het werk. Moet je veel te veel uitleggen.quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu je hier toch bent:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En een rIngetje jaquote:
Dat kan ik heul nietquote:Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooruit. Omdat men niet meer in het andere topic wilde posten blijkbaar.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent:
Wat heb je liever? Een opblaaspop of een levende vrouw?Je vond dat 'levende' echt nodig, om misverstanden te voorkomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat gaat nog wat worden de 15e.quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, dat.quote:
Dabedoelikdus.quote:Op maandag 5 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vond dat 'levende' echt nodig, om misverstanden te voorkomen?
Je weet het nooit met Dirk...quote:Op maandag 5 april 2010 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vond dat 'levende' echt nodig, om misverstanden te voorkomen?
quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent:
Wat heb je liever? Een opblaaspop of een levende vrouw?Ja, dat is niet een keuze die je zwart wit kan voorleggen. Ik ben niet van de opblaasdingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er om dat die krengen niet voor niks zoveel verkocht worden. Dat is niet om die samen even met elkaar te bespringen.
+1quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Wrijf het er nog maar in ook Erik. Nare man.![]()
Ik zou er bijna homofoob van worden.
Ben ik ookquote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat.
Wrijf het er nog maar in ook Erik. Nare man.![]()
Ik zou er bijna homofoob van worden.
Nee, maar als je niet beter kan krijgen snap ik dat ook wel...quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is niet een keuze die je zwart wit kan voorleggen. Ik ben niet van de opblaasdingen.
Het gaat er om dat die krengen niet voor niks zoveel verkocht worden. Dat is niet om die samen even met elkaar te bespringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |