abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 april 2010 @ 23:17:39 #176
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_79987158
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Al jouw programma's staan ook standaard op Windows? Gaaf man.
ubuntu heeft veel standaard

Gimp, OpenOffice, Empathy, Evolution, Brasero, F-Spot, enz...
heitieh
  maandag 5 april 2010 @ 23:17:48 #177
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_79987168
TS is iDioot
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 5 april 2010 @ 23:18:05 #178
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_79987183
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Henno het volgende:

[..]

Bij een "informatica-opleiding" die eigenlijk gewoon een verkapte Windows- en Word cursus is is een Apple machine inderdaad onhandig, maar bij een opleiding waarbij je leert hoe computers en talen in het algemeen werken maakt het niets uit. Sterker nog, dan zijn systemen als Linux, BSD en OS X beter om te demonstreren hoe die systemen werken... die werken veel transparanter, en de belangrijke delen of alles is open source. Software als Matlab, Maple, LaTeX en alle gangbare programmeertalen draaien ook prima onder OS X, en ik zie steeds meer docenten met een Apple machine lopen.
Ik zeg ook niet dat Windows gebruikt moet worden, vind alleen Linux veel fijner, o.a. omdat het echt open source is en dat je geen Apple(R) Certified(R) hardware hoeft te gebruiken.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_79987196
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Henno het volgende:

[..]

Bij een "informatica-opleiding" die eigenlijk gewoon een verkapte Windows- en Word cursus is is een Apple machine inderdaad onhandig, maar bij een opleiding waarbij je leert hoe computers en talen in het algemeen werken maakt het niets uit. Sterker nog, dan zijn systemen als Linux, BSD en OS X beter om te demonstreren hoe die systemen werken... die werken veel transparanter, en de belangrijke delen of alles is open source. Software als Matlab, Maple, LaTeX en alle gangbare programmeertalen draaien ook prima onder OS X, en ik zie steeds meer docenten met een Apple machine lopen.
Yep, met informatica doel ik dan ook op software design etc. (Java e.d.)
Danku!
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef Trollface. het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Windows gebruikt moet worden, vind alleen Linux veel fijner, o.a. omdat het echt open source is en dat je geen Apple(R) Certified(R) hardware hoeft te gebruiken.
Ik koop geen Mac om er een doe-het-zelf beestje van te maken, daar heb ik immers mijn Windows bak hier thuis wel voor. MBPs zien er imo gewoon heel erg chill uit en heb altijd al goede ervaringen gehad met Apple producten + die van vrienden, vind het ook wel jammer dat er zo'n nubimago aan Macs hangt...
pi_79987197
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Al jouw programma's staan ook standaard op Windows? Gaaf man.
Nee, maar ik als Windows gebruiker vind dat niet erg.
Die gast die ik quote als Apple gebruiker vind dat wel erg.
En het wordt vaak aangehaald (nee niet door jou jij bent een baas! !!!!111) door Apple-fans als argument.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  maandag 5 april 2010 @ 23:19:23 #181
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79987256
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef Thas het volgende:

[..]

Nee, maar ik als Windows gebruiker vind dat niet erg.
Die gast die ik quote als Apple gebruiker vind dat wel erg.
En het wordt vaak aangehaald (nee niet door jou jij bent een baas! !!!!111) door Apple-fans als argument.
Dan kun je niet lezen. Hij wilde zijn systeem eerst niet tweaken. Da's wat anders dan programma's downloaden en installeren.

OH IS DAT AL VERTELD HOE MAKKELIJK HET IS. Jammer genoeg krijgen jullie dat morgen te horen, want deze jongen gaat pitten.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_79987444
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:19 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dan kun je niet lezen. Hij wilde zijn systeem eerst niet tweaken. Da's wat anders dan programma's downloaden en installeren.

OH IS DAT AL VERTELD HOE MAKKELIJK HET IS. Jammer genoeg krijgen jullie dat morgen te horen, want deze jongen gaat pitten.
Tweaken kwam in dat geval ook neer op iets downloaden en installeren

En hij zegt
quote:
Het moet gewoon werken uit de doos
daartoe behoort ook het niet hoeven downloaden en installeren van dit soort programma's .
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_79993705
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef Panzermaus het volgende:

Ik koop geen Mac om er een doe-het-zelf beestje van te maken, daar heb ik immers mijn Windows bak hier thuis wel voor. MBPs zien er imo gewoon heel erg chill uit en heb altijd al goede ervaringen gehad met Apple producten + die van vrienden, vind het ook wel jammer dat er zo'n nubimago aan Macs hangt...
Dit is dan ook vaak de enige reden waarom ze een Apple product kopen. Meer is er NIET.
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:49:51 #184
289055 WillFerrell
pi_79993721
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:22 schreef Thas het volgende:

[..]

Tweaken kwam in dat geval ook neer op iets downloaden en installeren

En hij zegt
[..]

daartoe behoort ook het niet hoeven downloaden en installeren van dit soort programma's .
Ohja, tweaken begint bij jou pas bij het voltmodden.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:20:27 #185
293893 Sahbi100
Ben jij mijn sahbi?
pi_79995458

Weet jij wel wat sahbi betekend :')
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:24:17 #186
289055 WillFerrell
pi_79995560
Alleen al die steen en die iPad vergelijking maakt Apple-haters onsterfelijk belachelijk.
Allure_
Crack_
pi_79995685
Ik ben iedere dag weer blij met m'n macje. Ik heb nog nooit zo'n warm gevoel van binnen van een computer gekregen. Ja, gay, ik weet het. Maar het voelt gewoon goed.
pi_79995738
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef WillFerrell het volgende:
Alleen al die steen en die iPad vergelijking maakt Apple-haters onsterfelijk belachelijk.
Veel andere afbeeldingen die slaan de plan ook mis. Alsof het merendeel van de mensen ooit een PC zal upgraden. Een gemiddelde gebruiker koopt gewoon een nieuwe PC na een aantal jaren.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:34:46 #189
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_79995862
Waarommaken mensen zich zo druk over een systeem wat ze niet hebben ?

Mensen geven af op Apple terwijl ze het niet hebben.
Apple bezitters geven af op windows , wat ze ook niet gebruiken.

Ik vraag me af of deze mensen ook afgeven op kleuter tv programma's , terwijl ze dit niet bekijken
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_79995920
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef gebruikersnaam het volgende:
Onzin. Ik heb een mac; ik ben er blij mee en ik ben er trots op. Ik heb alleen spijt dat ik m nooit eerder heb gekocht.
Op m'n werk moet ik op Windows werken want geld. En het is gewoon kut.
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:59:14 #191
289055 WillFerrell
pi_79996555
quote:

Ik vraag me af of deze mensen ook afgeven op kleuter tv programma's , terwijl ze dit niet bekijken
Gvd, weer van die pöppkes op TV.
Allure_
Crack_
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:03:30 #192
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79996697
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:14 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Alhoewel ik die plaatjesstrijd verder best komisch vind, aan beide kanten: ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kies mijn systeem niet uit op wat er eventueel zou gebeuren als er iets stuk gaat.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:05:47 #193
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79996777
quote:

Het is over het algemeen wel zo dat Apple-gebruikers ook met Windows werken of gewerkt hebben, omdat je er bijvoorbeeld op je werk toch vaak mee te maken krijgt. Andersom komt inderdaad minder vaak voor.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_79996812
Kolere, die Windows losers maken zich wel enorm druk om Apple zeg. Je wordt kotsziek van al die KLB topics. Ga gewoon lekker Windows gebruiken, doen wij het onze. .
pi_79996867
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Kolere, die Windows losers maken zich wel enorm druk om Apple zeg. Je wordt kotsziek van al die KLB topics. Ga gewoon lekker Windows gebruiken, doen wij het onze. .
Is goed, mits jullie ophouden met het ophemelen van Apple in elk computer gerelateerd topic..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_79996879
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Is goed, mits jullie ophouden met het ophemelen van Apple in elk computer gerelateerd topic..
Ja, want dat gebeurt écht. .
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:09:21 #197
289055 WillFerrell
pi_79996887
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:08 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ga foto's maken joh.
Allure_
Crack_
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:10:12 #198
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79996919
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:07 schreef KingOfMars het volgende:
Eigen domme schuld door het eeuwige jehovagedrag.

Ik hem zelf een iPhone, een iBook en een iMac, maar vind alleen de iPhone echt beter dan de rest, OSX is prima,maar niet zaligmakend en kent ook heel veel domme dingen.

Mijn echte werkmachine is dan ook gewoon een W7 bak .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:11:18 #199
289055 WillFerrell
pi_79996967
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik hem zelf een iPhone, een iBook en een iMac, maar vind alleen de iPhone echt beter dan de rest, OSX is prima,maar niet zaligmakend en kent ook heel veel domme dingen.

Mijn echte werkmachine is dan ook gewoon een W7 bak .
Met een iBook loop je ook wel alle awesomness van SL mis.
Allure_
Crack_
pi_79996972
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ach jankmuil, dat gebeurt helemaal niet. Maar er staan wel 30 KLB topics van Windows gebruikers die zich er zogenaamd aan ergeren (want je moet wat in je fantasiewereld) tegenover. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')