abonnement Unibet Coolblue
pi_261839
Wie gaat er nu winnen.

Lijkt het nu of Antonette de beste kaarten heeft. Maar we moeten niet vergeten dat zei de hoge stand voornamelijk te danken heeft aan de internetstemmen. Esmeralda is ook zeer afhankelijk van de internetstemmen nog meer dan Antonette.

Iwan heeft in potentie de meeste stemmen omdat bij een eventueel vertrek van de heren en Tessa hij daar het meeste internetstemmen van zal over krijgen. Ook krijgt Iwan de meeste telefoonstemmen. Dat is duidelijk zichtbaar bij de tussenstand. Staat hij op internet +/- op 13% maar bij de tussenstand staat hij op 19%. Dat terwijl Antonette en Esmeralda beide zakken in hun aantal % als de tel. stemmen erbij worden geteld.

[Dit bericht is gewijzigd door K-30 (Datum 02 Mei 2000).]

  dinsdag 2 mei 2000 @ 12:14:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_261840
Ik kom terug op mijn eerdere stelling dat Iwan niet gaat winnen.
Dat was op het moment dat hij wekenlang bovenaan stond. Ik dacht toen dat dit tegen hem zou gaan werken.
Maar nu zit hij al weer een tijdje 'uit de wind'.
De populariteit van Ant. zal wel weer overgaan, wanneer haar pact met Tess andere mensen ook gaat irriteren.

Wat eigenlijk aan het begin al vaststond, Iwan gaat winnen.

pi_261841
Alles valt of staat natuurlijk bij het feit of JdM het ook wil.
pi_261842
Ik denk nog steeds dat Antonette gaat winnen. Dat heb ik vanaf de eerste week al gezegd. Nou klopte mijn "laatste drie" niet echt (ik zei: Seki, Bullent en Antonette", maar dat Antonette gaat winnen, daar ben ik redelijk van overtuigd.
  dinsdag 2 mei 2000 @ 15:58:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_261843
Fannetje, wanneer het allemaal correct was verlopen, had je wel eens gelijk kunnen hebben gekregen met je voorspelling.

[Dit bericht is gewijzigd door Rocket Ride (Datum 02 Mei 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')