abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 23:21:41 #101
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82171384
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Enne?
Jaja. Loop eens niet zo te pushen.
pi_82171415
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:19 schreef odebeijer het volgende:
Uiteraard, maar ik maak mij wel een beetje zorgen om slome .
Herkenbaar hoor. Ik houd hier ook regelmatig mijn hart vast.
Maar het gewicht en hoeveel ze eten is niet zaligmakend, je moet naar het hele kind kijken en als er genoeg pit inzit en ze niet afvalt dan zal het wel goed komen. Met 5 kinders moet er eentje de lichtste zijn.
Zal wel rechttrekken als ze zelf gaan eten, dan kun je het beter reguleren.

Als je je heel erg zorgen maakt zou je bij de DA een flesje kunnen halen en zo kunnen bijvoeren. Maar ze zitten nu zo dicht tegen zelf eten aan dat dat nu waarschijnlijk niet nodig is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82171445
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:21 schreef JJH het volgende:

[..]

Jaja. Loop eens niet zo te pushen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 31 mei 2010 @ 23:24:07 #104
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82171512
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_82171550
Oja, ik zit helemaal onder de krassen van die lieve kleine mormels... Wat een scherpe nagels, niet normaal.. En de enige kater is echt een aandachtshoer!!! Sorry voor het woordgebruik, maar het is niet normaal, wel heel schattig.

Ga haar even goed in de gaten houden.. En ze vinden het bord lekkerder dan het voer... knaag knaag.. Haal ze er regelmatig vanaf, niet echt gezond voor de tandjes..
pi_82171577
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:24 schreef JJH het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER

Heb je er al eentje uitgezocht of ga je eerst kennismaken?
  maandag 31 mei 2010 @ 23:27:01 #107
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82171653
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je er al eentje uitgezocht of ga je eerst kennismaken?
Dat zeg ik. Eerst vakantie.

Maar ik heb het er nog geeneens met de TS over gehad.
Ik hoop dat ik de komende 2,5 mag komen kijken.

TS. Mag ik een keertje komen kijken?
pi_82171796
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef JJH het volgende:

[..]

Ja hoor dat mag, geen punt. Wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen?
pi_82171861
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:27 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik dacht dat er al iets via PM afgesproken was.

Hoe staat het met de adoptie van de andere kinders? Want anders wordt je huis wellicht erg vol TS.
  maandag 31 mei 2010 @ 23:31:51 #110
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82171885
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef odebeijer het volgende:

[..]

Ja hoor dat mag, geen punt. Wanneer ga je op vakantie en waar ga je heen?
18/19 juni gaan we rijden.
We roepen al 3 maanden dat we naar de Noordkaap toe gaan. Ik weet niet of we het helemaal gaan halen, maar de bedoeling is er. Iig lekker 3 weken roadtrippen in Scandinavië en dan grotendeels Noorwegen.
pi_82171919
Lekker hoor , geniet ervan zeg ik .
  maandag 31 mei 2010 @ 23:32:43 #112
202014 JJH
Knetter. O+
pi_82171933
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hoe staat het met de adoptie van de andere kinders? Want anders wordt je huis wellicht erg vol TS.

Ik had het een beetje laten versloffen. Heb het ook best druk gehad de afgelopen week.
pi_82172052
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zelf houdt ik 1 beestje, wel zo gezellig. Er gaat er 1 naar mijn zus, een 2de naar mijn broer. De 3de gaat naar een zus van de vriendin van een collega van mij. En dan blijft er nog 1 over, dus als het meezit dan komt het allemaal goed, dank voor de goede zorgen Cat
pi_82172217
quote:
Op maandag 31 mei 2010 23:35 schreef odebeijer het volgende:

[..]

Zelf houdt ik 1 beestje, wel zo gezellig. Er gaat er 1 naar mijn zus, een 2de naar mijn broer. De 3de gaat naar een zus van de vriendin van een collega van mij. En dan blijft er nog 1 over, dus als het meezit dan komt het allemaal goed, dank voor de goede zorgen Cat
Leuk dat er zoveel in de familie blijven. Kun je ze lekker mee zien opgroeien.
En dan de laatste wellicht naar JJH: helemaal top!
pi_82172492
Inderdaad, is wel leuk om ze groter te zien worden, als ik nu al zie hoe groot moederpoes is...
pi_82217393
Hoe lang moeten ze nog bij mama blijven?.. Ik zit er hard over na te denken om dat ene hummeltje op te komen halen.. Gezien de afstand moet dat dan wel een one way ticket worden, eerst komen kijken wordt me teveel van het goede.. Het is toch een halve dag reizen voor mij, op en af..

Dat wordt dan me eerste kitten want eigenlijk heb ik altijd uit principe jong volwassene katten uit asiel gehaald, zij verdienen ook een kans uiteraard.. Ik heb nu dit schatje op het oog.
Maar misschien pak ik ze wel allebei deze keer.. 2 samen is ook wel zo leuk en gezellig..
Nog effe overleggen..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:44:31 #117
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82217626
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef Watuntrik het volgende:
Hoe lang moeten ze nog bij mama blijven?.. Ik zit er hard over na te denken om dat ene hummeltje op te komen halen.. Gezien de afstand moet dat dan wel een one way ticket worden, eerst komen kijken wordt me teveel van het goede.. Het is toch een halve dag reizen voor mij, op en af..

Dat wordt dan me eerste kitten want eigenlijk heb ik altijd uit principe jong volwassene katten uit asiel gehaald, zij verdienen ook een kans uiteraard.. Ik heb nu dit schatje op het oog. [ afbeelding ]
Maar misschien pak ik ze wel allebei deze keer.. 2 samen is ook wel zo leuk en gezellig..
Nog effe overleggen..
Wat een droppie
En goed dat je ook aan de asielpoekies denkt
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_82217717
Ojee, zo heb je niemand die er 1 wil hebben, en daarna komen ze allemaal ineens . Eerlijk is eerlijk JJH was / is eerder, en gaat ook voor. Mocht hij om de een of andere reden geen interesse hebben, dan mag je het one-way-ticket verzilveren. Ze mogen / moeten nu nog 3,5 week bij moederpoes blijven, dan zijn ze 8 weken en mogen ze weg.

Heb "slome" nog even in de gaten gehouden en ze eet nu vrij aardig bij moederpoes, hoop dat ze eind van de week toch eens begint aan kitten natvoer, maar dat komt wel goed.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 23:59:34 #119
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82218223
Watuntrik, mochten deze poessies nu allemaal op hun kattepootjes terecht zijn gekomen; Limoentje en haar baby's zoeken ook nog een warm huisje

Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje #3 - Going strong!
pi_82218712
Geeft niet, ik had ook niet alles even aandachtig gelezen van de laatse reacties..
Ik kan de molenaarswet goed accepteren en waarderen, zolang ze maar goed terecht komen, maar dat zit wel snor hier..

Welke is slome eigenlijk?.. Slow starters worden soms ook de sterkste van het nest..
Ik ben zelf ook de jongste van 6 en was lang de dunste (under dog) maar na een paar jaartjes stevig sporten als tiener, deed ik ze allemaal al snel de broek uit wanneer het moest..

Ik hoor het wel... Zoals ik al zei, nog even overleggen.. Dus het is nog niet zeker, wat ik beslis..
pi_82219435
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Watuntrik, mochten deze poessies nu allemaal op hun kattepootjes terecht zijn gekomen; Limoentje en haar baby's zoeken ook nog een warm huisje

Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje #3 - Going strong!
Een geschenk uit de hemel!! Ik ben dol op Grooote katten en dan ook nog een cyper!!.. Ik zie die Tom eigenlijk al helemaal zitten.. Geweldig zo'n knaap van een kater... Hier houd ik me graag aanbevolen...
  woensdag 2 juni 2010 @ 12:36:54 #122
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_82230265
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 00:34 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Een geschenk uit de hemel!! Ik ben dol op Grooote katten en dan ook nog een cyper!!.. Ik zie die Tom eigenlijk al helemaal zitten.. Geweldig zo'n knaap van een kater... Hier houd ik me graag aanbevolen...
Dan zou ik me maar es melden in het topic
pi_82245658
Kom ik net thuis, een grote bende, overal maar dan ook overal kattengrit... Normaal gesproken veeg ik het op met een bezem, stoffer en blik, maar nu heb ik voorzichtig de stofzuiger gepakt en op de laagste stand (zachtjes gezoem ) gezet en begonnen met stofzuigen. En tot mijn verbazing vonden ze het niet zo erg en speelden ze gewoon door. De kater kwam zelfs polshoogte nemen en rende achter mij aan.. .

Zal vanavond even plaatjes schieten en foto's posten.
pi_82325541
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:08 schreef odebeijer het volgende:
Kom ik net thuis, een grote bende, overal maar dan ook overal kattengrit... Normaal gesproken veeg ik het op met een bezem, stoffer en blik, maar nu heb ik voorzichtig de stofzuiger gepakt en op de laagste stand (zachtjes gezoem ) gezet en begonnen met stofzuigen. En tot mijn verbazing vonden ze het niet zo erg en speelden ze gewoon door. De kater kwam zelfs polshoogte nemen en rende achter mij aan.. .

Zal vanavond even plaatjes schieten en foto's posten.
*kijkt rond*

pi_82424099
Mijn excuus voor de foto's, hier komen ze .

Oeps een beetje bewogen...

Rek en strek

Wat zit er toch achter die rare witte kast...

Bewogen deel 2..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')