Waar woon je? Ik ken mensen in Rotterdam en in Zwolle die wellicht belangstelling hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef odebeijer het volgende:
Nog even geen foto's maar wel een update. De beestjes groeien nog steeds goed en ze klommen zelfs al bijna uit de doos, het was zo mooi om te zien, een kleintje wilde eruit klimmen en Maud was het er niet mee eens, en ging met haar hoofdje naast de kleine staan aan de buitenkant van de doos, en er kwam mij een hoop gemiauw uit... Daarna duwde ze het beestje met een pootje terug de doos in.
Heb er daarna maar een gat in geknipt, en ze kruipen dwars door het huis heen.. Zit ik op een gegeven moment boven, zie ik Maud voorbij lopen met een katje erin.. Schrok mij de pleuris.. Ik dacht, die komt ze mij brengen, maar ze legde hem achter de bank neer en liep weg. Dus ik heb het beestje voorzichtig opgepakt en naar beneden gebracht.. Helaas wel onder groot protest van de kleine...
Ondertussen ook een poging gedaan om het geslacht te bepalen en als ik het goed gezien heb dan zijn het vier poezen en een kater. Nu nog een paar huisjes vinden.. Wie o wie heeft er interesse in een beestje?
Ik heb wat Fok!kers ingelicht, als ze belangstelling hebben dan zullen ze zichzelf wel melden.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef odebeijer het volgende:
Tussen Nijmegen en Arnhem in, vanuit Zwolle en Rotterdam is het ongeveer 1 uur rijden.
That's me!quote:
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 01:13 schreef Watuntrik het volgende:
[ afbeelding ]
IS die 2e van links al vergeven?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Watuntrik het volgende:
Nou en of!!Toen ik mama zag met haar kwastoortjes, zag ik de dochter van mijn ouwe sok die onlangs 18 april is overleden.. Was +/- 18 jaar en had nierziekte
Ik mis 'm...
Dit is 'm 12 jaar geleden
[ afbeelding ]
en hier is ie ongeveer 11
[ afbeelding ]![]()
![]()
En toen ik die kleine zag dacht ik "Daar is zijn kloontje" al helemaal als ie mannetje is en kwastjes krijgt... Maakt eigenlijk ook niet uit, ben m'n leven lang met kat en hond groot geworden en helemaal verkocht aan het karakter van de Cyper.. De dapperste onder allen, hebben het grootste hart en de meeste praatjes!
Of ik kan komen kijken en zo hangt ook een beetje van de afstand af.. Welke regio in Nederland zit de familie?
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:05 schreef odebeijer het volgende:
Tussen Nijmegen en Arnhem in, vanuit Zwolle en Rotterdam is het ongeveer 1 uur rijden.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:20 schreef JJH het volgende:
Ja ik ben dus diegene uit Zwolle
Je wist dat er een crapload aan foto's in dit topic stonden, hè Cat?
Mams heeft ook wel een tik gehad na de geboorte van die 5 kleintjes..quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef odebeijer het volgende:
Het gaat opzich prima met de beestjes, alleen heeft "slome" er niet zoveel zin in.. (dit is degene die toen die nacht als nakomeling eruit is gekomen) Ze wil dolgraag drinken bij Moeder, maar die heeft er niet zoveel zin meer in.. Plus dat de andere beestjes haar voor zijn.. Ze komt wel iets aan, maar loopt achter op de rest.
Heb haar geprobeerd te voeren met pap, natvoer voor kittens, pure kittenmelk.. Maar het gaat er niet in.. Al likt ze zich wel schoon. Daarnaast komt ze geregeld om aandacht vragen, welke ze dan ook krijgt.
Pap willen ze nog niet echt, 1 of 2 happen dan is het genoeg. Brokjes laten weken in melk, gaat redelijk, kitten natvoer vinden ze heerlijk, helaas is moederpoes daar ook gek op en die vreet zich helemaal het schompes..
Ze zijn nu zo grappig.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef odebeijer het volgende:
Het gaat opzich prima met de beestjes, alleen heeft "slome" er niet zoveel zin in.. (dit is degene die toen die nacht als nakomeling eruit is gekomen) Ze wil dolgraag drinken bij Moeder, maar die heeft er niet zoveel zin meer in.. Plus dat de andere beestjes haar voor zijn.. Ze komt wel iets aan, maar loopt achter op de rest.
Heb haar geprobeerd te voeren met pap, natvoer voor kittens, pure kittenmelk.. Maar het gaat er niet in.. Al likt ze zich wel schoon. Daarnaast komt ze geregeld om aandacht vragen, welke ze dan ook krijgt.
Pap willen ze nog niet echt, 1 of 2 happen dan is het genoeg. Brokjes laten weken in melk, gaat redelijk, kitten natvoer vinden ze heerlijk, helaas is moederpoes daar ook gek op en die vreet zich helemaal het schompes..
Enne?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Mams heeft ook wel een tik gehad na de geboorte van die 5 kleintjes..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |