abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81098866
Er zijn weer nieuwe foto's:

donderdag 6 mei 2010 @ 19:28:44 #52
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_81099331
Aaaaaaw
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_81099644
Wat een mooie mamma Maud. En zo zie je maar dat de ene cyper de ander niet is. Ze zijn allemaal verschillend!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81099762
Zwijmel...

Kittens: misschien wel de leukste diertjes op de wereld
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_81119088
Leuke foto' s en mooie kittens! Zijn ze allemaal al weg?
pi_81127994
Lief
pi_81141681
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 07:29 schreef Oognip het volgende:
Leuke foto' s en mooie kittens! Zijn ze allemaal al weg?
Dank voor het compliment, en er zijn nog 2 kittens "vrij", de andere 3 zijn al vergeven.
pi_81144259
Weet je al welke je zelf gaat houden? Is er al een liefde op het eerste gezicht?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_81148682
Nog niet Nokwanda, wil eigenlijk eerst even de karakters zien als ze langzaamaan gaan rond lopen...
pi_81208433
Fototijd:

Ze komen goed aan in gewicht en kruipen het liefst allemaal bij elkaar op een hoop .
pi_81208504
Wat ontzettend lief.
En ze zijn inderdaad allemaal verschillend.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator / Miss SHO zondag 9 mei 2010 @ 12:47:54 #62
22592 crew  Ole
pi_81208531
En ze zien er uit als goed gevoede kittens
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_81217873
Lieve foto´s weer! Zijn het allemaal 100% cypertjes of zit er ook wat wit bij deze of gene? Ze zien er goed uit in ieder geval.

Ik heb inmiddels ook weer een zwangere poes onder mijn hoede genomen: Gastgezin Redcat: Cat's vierde nestje - fruitschaal!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81218277
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:06 schreef odebeijer het volgende:
Nog niet Nokwanda, wil eigenlijk eerst even de karakters zien als ze langzaamaan gaan rond lopen...
Goed en veel stilletjes kijken. Dat karakter hebben ze nu al en zelfs al voor ze geboren zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_81309347
Het gaat prima met moederpoes en de kittens, zo nu en dan sprint ze de hele keet door, maar als ze piepen dan is ze er als de kippen bij. Alleen dan springt ze erin, half op de kittens, die hoor je dan jammeren, maar het komt goed.

Volgende week de bak maar vast naast het nestje zetten, dan zal de moederpoes de kittens hoogstwaarschijnlijk gaan leren om op de bak te gaan.

Hoe zit het eigenlijk met het eten, wat is beter voor de kittens, brokjes natmaken in (kitten) melk, of met een papje (brinta? ), en vanaf wanneer hebben ze er trek in?
pi_81311266
Eerst brinta met kittenmelk en een weekje later kittenbrokjes in kittenmelk en daarna kittenbrokjes gewoon. Dat is allemaal ook heel goed voor de jonge moeder zelf om op krachten te komen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_81314086
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:26 schreef odebeijer het volgende:
Het gaat prima met moederpoes en de kittens, zo nu en dan sprint ze de hele keet door, maar als ze piepen dan is ze er als de kippen bij. Alleen dan springt ze erin, half op de kittens, die hoor je dan jammeren, maar het komt goed.

Volgende week de bak maar vast naast het nestje zetten, dan zal de moederpoes de kittens hoogstwaarschijnlijk gaan leren om op de bak te gaan.

Hoe zit het eigenlijk met het eten, wat is beter voor de kittens, brokjes natmaken in (kitten) melk, of met een papje (brinta? ), en vanaf wanneer hebben ze er trek in?
Vanaf een week of vier gaan de kittens de kattebak leren gebruiken. Ik zet dan altijd naast de grote kattebak een lage plastic schaal met grit neer. Kunnen ze makkelijk in en uit.

Ik heb nooit brinta aan kittens gegeven. Als ze een week of 4 zijn kun je beginnen met kitten natvoer, eventueel vermengen met melk, daarna brokjes met melk en vaste brokjes ernaast zetten. Dan beginnen ze er op enig moment vanzelf aan, de een is sneller dan de ander. Ik heb wel eens meegemaakt dat er een week tussen kittens van 1 nest zat voor alles vast voer at. Is niet erg, ze slobberen toch genoeg bij moeder.
Ik geef mijn aanstaande moedertje nu al kittenvoer. Zit veel energie in en dat hebben ze in deze periode wel nodig.
pi_81487972
Het heeft even geduurd, maar hier is weer een update inclusief foto's. De beestjes groeien goed en slapen nog heel erg veel, over een weekje dan zullen ze langzaamaan het huis gaan verkennen en is niets meer veilig.

De moederpoes krijgt al kittenvoer op het moment, dat had de dierenarts mij al geadviseerd.

Wat kijk je nou, af en toe wil ik ook rust...

Heerlijk slapen, wij doen niets anders..
  zondag 16 mei 2010 @ 14:52:17 #69
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_81489629

Wat enorm lief!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_81489762
Wat zijn ze al groot.
pi_81490260
quote:
Op zondag 16 mei 2010 14:56 schreef Tegan het volgende:
Wat zijn ze al groot.
Dat! Maud geeft slagroom!
pi_81491464
Ze worden inderdaad groot, en zo nu en dan zijn ze het er niet mee eens... piepen en krijsen dat ze kunnen . Ondertussen heb ik nog steeds het geslacht nog niet bepaald, er staat mij iets van bij dat er 2 puntjes dichterbij elkaar staan dat het dan een mannetje is en verder uit elkaar een vrouwtje.. Of was het nu andersom?
pi_81492163
Puntjes dicht bij elkaar = vrouwtje, puntjes verder uit elkaar = mannetje. Makkelijk te onthouden als je bedenkt bij wie de balletjes nog tussen anus en plasgaatje moeten passen.

Linkje

Als ze zo jong zijn is het vaak moeilijk te zien, ik moet ook telkens gokken.
pi_81493038
Dat is nog eens een duidelijke foto, dank je . Eten katers over het algemeen meer dan poezen? Is het overigens ook normaal dat de kat nu zoveel verhaart?? Dacht even dat er een zesde kat bij lag, echt een grote haren bende .
  zondag 16 mei 2010 @ 17:51:40 #75
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_81496545
Wat een lekkere dikzakjes
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')