quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond![]()
Lemon Tree
Wie is die DJ? Ik heb hem nog nooit eerder gezien
quote:Maandagavond tien voor zeven en ik zit thuis. Oh ja, Tweede Paasdag. Morgen weer gewoon @metmichiel op #3fm!
quote:Vanavond toch nog op de radio: rond 21.45 in BNN United op Radio 1 over het komende festivalseizoen
Over Michiel gesproken:quote:Op maandag 5 april 2010 20:06 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij heeft Michiel afkickverschijnselen.
[..]
[..]
quote:michielveenstra
Net in de agenda gezet: 30 april en van 26 juli tot 16 augustus invallen voor @giel3fm in de ochtendshow op #3FM. Leuk!
quote:Op maandag 5 april 2010 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond![]()
Lemon Tree
Wie is die DJ? Ik heb hem nog nooit eerder gezien
Oh, daar heb ik geen last van hier. Eigenlijk wel jammer...quote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
't is buiten echt ineens heel mistig geworden.. Maar als je buiten komt dan is het wel duidelijk waarom het zo mistig is. Paasvuren
Jammer?! Nou, je mag het hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geen last van hier. Eigenlijk wel jammer...
Die LUCHT!!!!quote:Op maandag 5 april 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
't is buiten echt ineens heel mistig geworden.. Maar als je buiten komt dan is het wel duidelijk waarom het zo mistig is. Paasvuren
Paasvuren lijken mij wel grappig eigenlijk. Hier in de omgeving kennen ze dat niet namelijk...quote:Op maandag 5 april 2010 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jammer?! Nou, je mag het hebben. Zicht is nog steeds erg matig te noemen. Heb mooi de ramen even gesloten.
Zijn vooral die DUITSERS die daar aan doen, dus dan hebben we er hier in NL alleen maar last vanquote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paasvuren lijken mij wel grappig eigenlijk. Hier in de omgeving kennen ze dat niet namelijk...
Ah, dan is het minder ja.quote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zijn vooral die DUITSERS die daar aan doen, dus dan hebben we er hier in NL alleen maar last van.
Is opzich we mooi idd, maar geloof mij maar dat de ramen nu beter niet open kunnen zijn. Damn, die LUCHT !quote:Op maandag 5 april 2010 21:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paasvuren lijken mij wel grappig eigenlijk. Hier in de omgeving kennen ze dat niet namelijk...
't is hier in het Noorden in elk geval erg beperkt, maar de Duitsers... Poeh! Elk jaar is het weer feest.quote:Op maandag 5 april 2010 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geloof dat 't in wat (noord)oostelijke provincies ook gebeurt, maar hier in het zuiden niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |