En een enkele grote supermarkt in de grote steden.quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef Mikkie het volgende:
Op Tweede Paasdag is die kans heel klein. Volgens mij hebben alleen horecagelegenheden, stadscentra en meubelboulevards uitzonderingsvergunningen.
Klopt ja, en dan meestal nog beperkt tot een paar uurtje (16-20 ofzo).quote:Op maandag 5 april 2010 00:36 schreef DJKoster het volgende:
[..]
En een enkele grote supermarkt in de grote steden.
De meeste autobedrijven zijn iedere zaterdag ook open voor verkoop. Maar ook dan is de garage meestal gesloten; of slechts 's ochtends een paar uurtjes geopend.quote:Op maandag 5 april 2010 01:55 schreef matthisl het volgende:
Denk het wel, met pasen houden veel autobedrijven een occasion paasshow, zit er vast wel eentje tussen die de garage ook open heeft.
Ja gelijk hebben zequote:Op maandag 5 april 2010 09:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
De meeste autobedrijven zijn iedere zaterdag ook open voor verkoop. Maar ook dan is de garage meestal gesloten; of slechts 's ochtends een paar uurtjes geopend.
on-topic: lijkt mij sterk dat er vandaag een monteur aan de slag gaat.
Misschien kunnen ze je auto daar wel in elkaar sleutelen?quote:Op maandag 5 april 2010 09:39 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja gelijk hebben ze
IKEA is wel open hoe nutteloos is dat ?
Inderdaad. Ik zeg; 24 uurs economie!quote:Op maandag 5 april 2010 09:39 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ja gelijk hebben ze
IKEA is wel open hoe nutteloos is dat ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |